İnsult riskini azaltmağın 3 yolu

04.04.2026

Icma.az, Olke.az portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.

Gündəlik vərdişlərdəki minimal dəyişikliklər ürək-damar xəstəlikləri riskini əhəmiyyətli dərəcədə azalda bilər.

"Ölkə.az" xəbər verir ki, tədqiqat "Avropa Profilaktik Kardiologiya" jurnalında (EJPC) dərc edilib.

Sidney Universitetinin alimlərinin fikrincə, hər gün cəmi 11 dəqiqə daha çox yatmaq, 4,5 dəqiqə fiziki fəaliyyət əlavə etmək və daha çox tərəvəz yemək səkkiz il ərzində infarkt, insult və ürək çatışmazlığı riskini 10% azaldır.

Tədqiqatçılar üç əsas amili araşdırıblar: yuxu, fiziki fəaliyyət və pəhriz. Bu parametrlərin ürək sağlamlığı üçün vacib olduğu çoxdan məlumdur, lakin bu, onların təsirlərinin birlikdə qiymətləndirilməsinin ilk tədqiqidir. (Teleqraf)

Ən son yeniliklər və məlumatlar üçün Icma.az saytını izləyin, biz hadisənin gedişatını izləyirik və ən aktual məlumatları təqdim edirik.
Читать полностью