2025 ci ildə sosial mediada kim qalib gəldi?
Qaynarinfo portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.
Valyuta.az sözügedən brendləri təqdim edir:
L’Oréal Paris – zirvədə qalmağa davam edir
Araşdırmanın nəticələrinə görə, "L’Oréal Paris" ardıcıl ikinci il sosial medianın lideri oldu. Brend 2025-ci ildə 1,6 milyard dollar dəyərində MIV formalaşdırıb. Bu isə ötən illə müqayisədə 22% artım deməkdir. Paris Moda Həftəsində Kendall Jenner, Jane Fonda və Cara Delevingne kimi adların iştirakı rəqəmlərə böyük təsir göstərib.
Dior Beauty – real tədbirlərlə təsir
İkinci yerdə 1,2 milyard dollar MIV ilə "Dior Beauty" qərarlaşır. Brend həm yeni səfir Jenna Ortega-nın təqdimatı, həm də Johnny Depp ilə Sauvage pop-upı və "Miss Dior” sərgiləri ilə "real dünya” tədbirlərinə daha çox fokuslanaraq sosial mediada mövqeyini gücləndirib.
Selena Qomesin Rare Beauty markası ilk dəfə TOP-10-da
2025-ci ilin sürprizi isə "Rare Beauty" oldu. Selana Qomesin brendi ilk dəfə siyahıya daxil olaraq 671,5 milyon dollar MIV toplayıb (+18%). Nəticənin yüksəlməsində ən qeyri-adi faktor Meksika ədviyyatı olan Tajín markası ilə əməkdaşlıq – standart makiyaj postlarından iki dəfə çox reaksiya yaradıb.
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:57
Bu xəbər 28 Dekabr 2025 15:44 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















