Alış veriş edənlər üçün VACİB XƏBƏR QR kodu oxutmaqla...
Baku.ws saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.
Dövlət Agentliyinin təşəbbüsü ilə "İstehlakçı hüquqlarını bil və tələb et!" adı altında maarifləndirmə kampaniyasına start verilib.
BAKU.WS xəbər verir ki, bu çərçivədə 6 mindən çox ticarət və xidmət obyektində üzərində "İstehlakçının əl kitabçası" adlı maarifləndirici materiala birbaşa keçid imkanı verən QR kodun yer aldığı 9 mindən artıq poster yerləşdirilib.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyi tərəfindən istehlakçıların qanunvericiliklə müəyyən edilmiş hüquqlarının qorunması, onların öz hüquqları barəsində maarifləndirilməsi, xüsusilə də sahibkarların öz fəaliyyətlərini istehlakçı məmnunluğu yönündə qurmağa təşviq edilməsi məqsədilə genişmiqyaslı maarifləndirmə kampaniyasına başlanılıb.
Dövlət-özəl dialoqu əsasında həyata keçirilən maarifləndirmə kampaniyası çərçivəsində Bakı şəhərində və regionlarda yerləşən iri market şəbəkələrində, elektronika mağazaları və yanacaqdoldurma məntəqələrində, həmçinin Bakı şəhərində yerləşən geyim mağazalarında, eləcə də böyük ticarət mərkəzlərinin reklam lövhələrində ümumilikdə 6 mindən çox obyektə "İstehlakçı hüquqlarını bil və tələb et!" çağırışı ilə hazırlanan maarifləndirici poster yerləşdirilib. Bugünədək 9 mindən artıq posterin yerləşdirilməsi başa çatıb, proses hazırda da davam etdirilir.
İstehlakçılar posterlər üzərində əks olunmuş QR kodu mobil telefon vasitəsilə asanlıqla oxudaraq Agentliyin rəsmi internet səhifəsində yerləşdirilmiş "İstehlakçının əl kitabçası" (https://competition.gov.az/az/page/melumat-merkezi/istehlakcinin-el-kitabcasi) adlı maarifləndirici materiala keçid edə və onu yükləyə bilərlər.
Materialda lazımi keyfiyyətli qeyri-qida malı dəyişdirilərkən, qüsurlu mal satılarkən, eləcə də iş görülməsinə və xidmət göstərilməsinə dair müqavilələrin şərtləri pozularkən istehlakçıların sahib olduqları hüquqlar, eyni zamanda sözügedən hallarla rastlaşdıqda istehlakçılar tərəfindən atılacaq addımlar, zəmanət öhdəlikləri və yararlılıq müddəti barədə məlumatlar əks olunub ki, bu da istehlakçıların öz hüquqları barədə məlumatlılıq səviyyəsinin artırılmasına xidmət edir. Nəticə etibarilə, istehlakçılar mal, iş və ya xidmət aldıqları müəssisələrdə öz hüquqlarını bilməklə yanaşı, həm də sahibkarlarla daha sağlam və qarşılıqlı etimada əsaslanan münasibətlər qurmaq imkanı əldə edəcəklər.
Qalereya
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:96
Bu xəbər 15 May 2025 12:25 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















