Icma.az
close
up
RU

“Apple”, “Google”, “Tesla”… Dünyanın ən dəyərli 20 şirkəti

Visual Capitalist-in araşdırmasına görə, 2024-cü ilin ən güclü 20 markası açıqlanıb. Bu brendlər təkcə öz sənayelərində iqtisadi gücü təmsil etmir, həm də bütün dünyada istehlakçılara və bazarlara təsir edən tendensiyaları formalaşdırır.

Dünyanın ən dəyərli 20 şirkəti 2024-cü ildə qlobal iqtisadi və texnoloji mənzərəni formalaşdırmağa davam edir.

Gununsesi.info xarici  KİV- ə istinadən xəbər verir ki, bu şirkətlər təkcə öz sektorlarında deyil, həm də bütün dünyada istehlakçı davranışına, rəqəmsal transformasiyaya və qlobal bazar dinamikasına təsir edərək liderliklərini gücləndirirlər.

20. Home Depot – 52,8 milyard dollar

Təxminən 316,8 milyard dollar dəyərində olan Home Depot ABŞ-də evlərin təkmilləşdirilməsi sənayesinə rəhbərlik etməyə davam edir. Baş ofisi Atlantada yerləşən şirkət təkcə ev sahibləri üçün deyil, həm də tikinti mütəxəssisləri üçün vacib resurs olaraq qalır.

19. Oracle – 53,1 milyard dollar

318,6 milyard dollar dəyərində olan Oracle, verilənlər bazası texnologiyası və bulud həlləri sahəsində əməliyyatlarını genişləndirməyə davam edir. Şirkət həmçinin korporativ proqram təminatı mühəndisliyini gücləndirmək üçün əhəmiyyətli investisiyalar qoyur.

18. Tesla – 58,3 milyard dollar

349,8 milyard dollar dəyərində olan Tesla elektrik mobilliyi sahəsində innovativ rolunu gücləndirməkdə davam edir. Şirkət təkcə elektrik nəqliyyat vasitələri ilə deyil, həm də təmiz enerji texnologiyaları və avtonom sistemlərə sərmayələri ilə nəqliyyatda inqilab etməyi hədəfləyir.

17. Mercedes-Benz – 59,4 milyard dollar

356,4 milyard dollar bazar dəyəri ilə Mercedes-Benz avtomobil sənayesində lüks anlayışını yenidən formalaşdırmaqda davam edir. Baş ofisi Ştutqartda yerləşən Alman markası yüksək performanslı elektrik modellərinə qoyduğu investisiyalarla sektordakı liderliyini möhkəmləndirir.

16. Çin Kənd Təsərrüfatı Bankı – 60,4 milyard ABŞ dolları

Dəyəri 362,4 milyard dollar olan Çin bankı Çinin maliyyə sektorunda mühüm rol oynayır. O, kənd və şəhər xidmətlərinə diqqət yetirməklə iqtisadi artım və iştirak arasında tarazlığı qoruyur.

15. Starbucks – 60,7 milyard dollar

364,2 milyard dollar bazar dəyəri ilə Starbucks qlobal qəhvə mədəniyyətinin simvoluna çevrilib. Brend, həmçinin ətraf mühitə təsiri qiymətləndirən istehlakçıları hədəf alaraq davamlı təşəbbüslərə sərmayə qoyur.

14. Çin İnşaat Bankı – 65,6 milyard ABŞ dolları

393,6 milyard dollar bazar kapitallaşması ilə China Construction Bank, maliyyə xidmətlərində ənənəvi həllərdən kənara çıxır. Bank investisiya və aktivlərin idarə edilməsi kimi sahələrdə təklif etdiyi innovativ həllərlə sektordakı liderliyini möhkəmləndirir.

13. “Instagram” – 70,4 milyard dollar

Təxminən 422,4 milyard dollar dəyərində olan “Instagram” sadəcə sosial media platforması olmaqdan kənara çıxıb və bütün dünyada kiçik biznes və məzmun yaradıcıları üçün əsas biznes mühərrikinə çevrilib.

12. Çin Dövlət Şəbəkə Korporasiyası – 71,1 milyard ABŞ dolları

Bazar dəyəri 426,6 milyard dollar olan Çinin ən böyük elektrik enerjisi təchizatçısı enerji infrastrukturunun gələcəyini formalaşdırmaq istiqamətində mühüm addımlar atır. Şirkət smart şəbəkələrə və davamlı enerji həllərinə qoyduğu sərmayələrlə ekoloji cəhətdən təmiz və səmərəli enerji sistemlərinin inkişafına töhfə verir.

11. Verizon – 71,8 milyard dollar

430,8 milyard dollar dəyərində olan Verizon ABŞ-də telekommunikasiya sənayesinə rəhbərlik etməyə davam edir. İstehlakçılar və müəssisələr üçün sürətli əlaqə xidmətləri təqdim etməklə yanaşı, şirkət inteqrasiya olunmuş həllər ilə sənayedə rəqabət qabiliyyətini artırır.

10. ICBC – 71,8 milyard ABŞ dolları

Qlobal aktivlərə görə dünyanın ən böyük bankı olan və 430,8 milyard dollar bazar kapitallaşması ilə ICBC Çin iqtisadiyyatının sütunudur, böyük infrastruktur layihələrini və biznesin genişlənməsini maliyyələşdirir.

9. Deutsche Telekom – 73,3 milyard dollar

439,8 milyard bazar kapitallaşması ilə Deutsche Telekom Avropada və onun hüdudlarından kənarda rəqəmsal xidmətlər və sürətli bağlantılar təqdim etməkdə yeniliklər etməyə davam edir.

8. Facebook – 75,7 milyard dollar

Hazırda Meta-nın bir hissəsi olan və bazar dəyəri 454,2 milyard dollar olan “Facebook”, milyardlarla insanı birləşdirən rəqəmsal ekosistemin təməl daşını təşkil edir. Sosial media platforması qlobal miqyasda ünsiyyəti dəyişir, istifadəçilər üçün həm sosial əlaqələr, həm də ticarət imkanları təmin edir.

7. TikTok/Douyin – 84,2 milyard dollar

505,2 milyard dollar dəyərində olan TikTok qlobal və şaxələndirilmiş istifadəçi bazası ilə məzmun yaratma və istehlak üsulumuzu kökündən dəyişdi.

6. Walmart – 96,8 milyard dollar

580,8 milyard dollar bazar kapitallaşması ilə Walmart, e-ticarət və fiziki mağazaları birləşdirən innovativ strategiyalarla qlobal pərakəndə satış sənayesinə rəhbərlik etməyə davam edir.

5.Samsung – 99,4 milyard dollar

596,4 milyard dollar bazar dəyəri ilə Samsung smartfonlardan yarımkeçiricilərə qədər geniş çeşiddə məhsullar təklif edərək texnologiya sektorunda liderliyini möhkəmləndirir.

4. Amazon – 308,9 milyard dollar

Bazar dəyəri 1,853 trilyon dollar olan Amazon, bulud hesablamaları və logistika sahəsindəki yeniliklərə investisiyaları ilə təkcə qlobal pərakəndə sənayeni deyil, həm də sektoru yenidən formalaşdırır. Şirkət sürətli çatdırılma, qabaqcıl logistika şəbəkələri və bulud əsaslı xidmətlərlə qlobal ticarətin dinamikasını dəyişməyə davam edir.

3. Google – 333,4 milyard dollar

2 trilyon R$ dəyərində olan texnologiya nəhəngi Google, axtarış sistemi və reklam həlləri ilə rəqəmsal bazara hakim olmağa davam edir. Şirkət innovativ texnologiyaları və geniş xidmətləri ilə internetdən istifadəni formalaşdırsa da, qlobal rəqəmsal bazarlarda güclü mövqeyə malikdir.

2. Microsoft – 340,4 milyard dollar

2,042 trilyon dollar dəyərində olan Microsoft, proqram təminatı və bulud xidmətləri bazarında liderliyini qoruyub saxlayır, həmçinin süni intellekt sektorunda da iştirakını gücləndirir. Şirkət davamlı innovasiyalar və strateji investisiyalarla texnologiya dünyasındakı təsirini artırarkən qlobal miqyasda rəqəmsal transformasiyanı sürətləndirməyə davam edir.

1. Apple – 516,6 milyard dollar

3,099 trilyon dollar dəyərində olan “Apple”, qlobal tendensiyaları müəyyən edən ikonik məhsulları və texnoloji ekosistemi ilə dünya lideri mövqeyini qoruyur. Şirkət innovasiyaya və keyfiyyətli dizayna yanaşması ilə həm istehlakçı elektronikası, həm də rəqəmsal xidmətlər sahəsində qabaqcıl olmağa davam edir.

Günel Həsənova

Gununsesi.info

seeBaxış sayı:51
embedMənbə:https://www.gununsesi.info
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri