Avropada güzəştli avtomobil sinfi yarana bilər...
Sia Az portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.
...Avropanın ən iri avtomobil istehsalçılarının rəhbərləri Avropa İttifaqı rəhbərliyini avtomobillərin “E-Car” adlı yeni güzəştli kateqoriyasını yaratmağa çağırıblar.
SİA-nın məlumatına görə, bu barədə RBC-Ukrayna Reuters agentliyinə istinadən xəbər verir.
Artıq bir neçə ildir ki, Avropa İttifaqı səlahiyyətliləri yeni avtomobillərin ətraf mühitə uyğunluğu və təhlükəsizliyi ilə bağlı getdikcə daha sərt qaydalar tətbiq etməklə avtomobil istehsalçılarına təzyiqləri metodik şəkildə artırır. Bu qaydaların təzyiqi o qədər böyükdür ki, avtomobil istehsalçıları üçün yığcam avtomobillər hazırlamaq və istehsal etmək sadəcə olaraq sərfəli deyil.
Yeni sinif haqqında nə məlumdur...
Bu fonda “Stellantis” konserninin direktorlar şurasının sədri Con Elkan Avropa İttifaqına “E-Car” adlı avtomobillərin yeni güzəştli kateqoriyası yaratmağı təklif edib.
Elkannın planına görə, belə avtomobillər daxili bazarda satışın təxminən 40 faizini təşkil edən Yapon kei avtomobillərinin analoqlarına çevrilməlidir.
Bundan əlavə, istehsal xərclərini aşağı salan belə kütləvi istehsal və sərfəli avtomobillər Avropa şirkətlərinə ucuz Çin elektromobillərinin axınına tab gətirməyə kömək edəcək.
Avtomobil istehsalçılarına artan təzyiq...
Statistikaya görə, əvvəllər Avropa bazarında hər il qiyməti 15 min avrodan aşağı olan bir milyona yaxın avtomobil satılırdısa, indi bu rəqəm 100 minə düşüb.
Avropa İttifaqının planlarına görə, 2030-cu ilə qədər avtomobil sənayesində 120-dən çox ciddi qaydalar tətbiq ediləcək. Eyni zamanda, artıq mühəndislərin bütün işlərinin 25 faizi avtomobilləri bu cür inkişaf etdirmək əvəzinə, mövcud qaydalarla çoxsaylı yoxlama və təsdiqlərə düşür. Renault Qrupunun rəhbəri Luka de Meonun sözlərinə görə, hər gün 2,5 tonluq elektromobil sürmək ekoloji cəhətdən açıq-aşkar axmaqlıqdır.
Luka de Meo hesab edir ki, yalnız şəhər sürmək və malların yerli çatdırılması üçün nəzərdə tutulmuş yığcam və yüngül elektrik avtomobilləri həqiqətən ekoloji cəhətdən təmiz ola bilər.
Onun fikrincə, vəziyyətdən çıxış yolu kiçik sinif avtomobilləri həddindən artıq standartlardan azad edən ayrıca tənzimləmə ola bilər.
Maraqlıdır ki, həm Renault Qrupu, həm də Stellantis konserni Avropa qanunvericiliyində kvadrisiklər üçün əksər sertifikatlaşdırma tələblərini aradan qaldıran boşluqdan fəal şəkildə istifadə edir.
Məhz bu sinifdə Citroen Ami və onun bir çox bacıları və ya Mobilize Duo (Renault Twizy-nin varisi) oynayır. Lakin bu avtomobillər həqiqətən kütləvi nəqliyyata çevrilmək üçün çox kiçik, sakit və təhlükəlidir.
Nazlı Almuradova


