Icma.az
close
up
RU
Avropada olmayan, Azərbaycanda və Türkiyədə ölüm saçan avtobus reallığı

Avropada olmayan, Azərbaycanda və Türkiyədə ölüm saçan avtobus reallığı

Avtosfer portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.

Şəmkirdə baş vermiş avtobus qəzası ölkəni sarsıtdı. Bu dəfə 7 nəfər bir anın işçində dünyasını dəyişdi. Səbəblər isə dəyişmədi. Sürücü qanunsuz fəaliyyət göstərir, yuxusuzdur, ya da avtomobildə nasazlıq var. Digər çatışmazlıqları (bəlkə də qanunsuzluq) bilmirik. 

Ölkəmizdə kütləvi ölümlə nəticələnən mikroavtobus qəzaları ildə bir neçə dəfə baş verir.

Maraqlıdır ki, qəzaların böyük əksəriyyəri Bakı-Gürcüstan sərhədi yolunda qeydə alınır. Böyük sərnişin avtobuslarının qəzalarına isə şükürlər olsun ki, nadir hallarda rast gəlinir. Bunlar həm də kiçik zərərlə ötüşür. Hər halda müəyyən qədər inkişafa nail olunub.

Azərbaycanlıların ən çox səfər etdiyi, məlumat aldığı və prosesləri izlədiyi ölkə Türkiyədir. Bu ölkədə hər il ölümlə nəticələnən təxminən 300 şəhərlərarası avtobus qəzası qeydə alınır.

Bayram tətilləri vaxtı isə televiziyaların baş xəbəri qəzalar olur. Xəbər bülletenlərində adətən belə şablon cümlələr yer alır: tormoz tutmadı, sürücü idarəetməni itirdi, və s. 

Halbuki, müstəqil ekspertlər başqa cür düşünürlər. Əvvəla, müasir avtobuslarda tormozun imtinası ehtimalı yüzdə birdən də azdır. Real səbəblər arasında sürücülərin yorğunluğu ilk yerdə dayanır. Reys sayına görə ödəniş sistemi sürücüləri günlərlə durmadan hərəkətdə olmağa sövq edir. Digər səbəblər yüksək sürət, təhlükəli ötmə və texniki nasazlıq gəlir. 

Türkiyə Avtomobil mühəndisləri Palatasının Yunus Tener bildirir ki, Türkiyədə avtobus qəzalarının sayı Almaniyadakından 18 dəfə, Avropa İttifaqındakından isə 3 dəfə çoxdur. 
Mühəndis bildirir ki, bunların qarşısını almaq üçün avtobuslarda taxoqrafların işləməsinə/mövcudluğuna ciddi nəzarət olmalıdır. 

Öz növbəmizdə biz də əlavə edək ki, Türkiyədə avtobus qəzalarının başlıca səbəbi həm də avtobus reyslərinin çoxluğudur. Ölkənin əksər hissəsində hələ də dəmir yolu olmadığı üçün yollar yüklənib.

Avropa ölkələrində isə, əhalinin əsas hərəkət vasitəsi qatarlardır. Statistika göstərir ki, Almaniya və Fransa əhalisinin cəmi 13-15 faizi uzaq yol (500 km və yuxarı) üçün şəxsi avtmobildən istifadə edir.

Yüksək sürətli qatarlar mənzil başına tez çatmaqla yanaşı, şəxsi avtomobildən daha ucuz başa gəlir. Ölkələrin əksəriyyətində bir neçə yük kilometrlik avtobus reysləri yoxdur. Prinsip etibarı ilə buna lüzum da yoxdur.

2010-cu ildə Avropada resessiya (iqtisadi geriləmə) dövründə türk əsilli alman iş adamı ölkədaxili avtobus reyslərinin təşkili üçün hökumətə müraciət etdi. Müraciətdə bildirilirdi ki, dəmir yolları ilə daşımalar baha başa gəlir, avtobus isə daha sərfəlidir. Bu müraciətə mənfi cavab verildi.

Cavab belə əsaslandırıldı ki, yol hərəkətinin təhlükəsizliyi naminə dəmir yoluna əlavə subsidiya veriləcək, kütləvi avtobus reysləri təşkil olunmayacaq. Doğrudur, o zaman bu məsələ türkdilli mediada kifayət qədər siyasiləşdirildi. Lakin, tarix göstərdi ki, alman məmurlar haqlı idilər.

Dəmir yolunun səmərəsinə gəlincə: Çin təcrübəsi göstərdi ki, iş düzgün təşkil olunduqda qatarlar nəinki avtobus və şəxsi avtomobilə, hətta təyyarəyə də rəqib ola bilər. 

Azərbaycanda əhalinin mikroavtobuslardan istifadəsinə gəlincə: Lökbatan sakini kimi mənə doğulduğum Ağdaş rayonuna getmək üçün Avtovağzala gələrək avtobus gözləməkdənsə Binə Ticarət Mərkəzindən hərəkət edən avtobuslarla getmək daha sərfəlidir. Çünki Binədən hərəkət edən avtobusların iş rejimi mənə gün ərzində rayona gedib-qayıtmağa iman verir.

Eyni üstünlüyü Avtovağzaldan hərəkət edən avtobuslar təmin edə bilmir. Məncə, AYNA və digər tənzimləyici qurumlar bu amili də nəzərə alsa nəqliyyat təhlükəsizliyi və əlçatanlığı sayəsində irəliləyiş olar.

Vüqar Yaşaroğlu

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:72
embedMənbə:https://avtosfer.az
archiveBu xəbər 10 Avqust 2025 20:54 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Leysan Məmmədovun birmənbə metodu: Xocavənddə 40 evi 2,3 milyona təmir edəcək şirkət kimindir?

12 Noyabr 2025 17:21see282

Prezident İlham Əliyev Ramiz Mehdiyevlə bağlı danışdı İlk dəfə

12 Noyabr 2025 20:16see185

Qəzaya uğrayan təyyarə ilə bağlı maraqlı məlumatlar KONKRET

12 Noyabr 2025 11:42see172

İqtisadiyyat Nazirliyində “Konstitusiya və Suverenlik İli” mövzusunda tədbir keçirilib

13 Noyabr 2025 10:47see165

Bakı və regionlarda neçə bina istiliklə təmin olunacaq? RƏSMİ AÇIQLAMA

13 Noyabr 2025 13:18see153

Netanyahunun ən yaxın adamlarından biri istefa verdi

12 Noyabr 2025 01:04see144

Azpul MMC də QANUN POZUNTUSU müştərinin telefon kontakt ına icazəsiz daxil olur

12 Noyabr 2025 22:35see141

FEYXOANIN FAYDALARI VƏ ZƏRƏRLƏRİ

12 Noyabr 2025 17:12see139

Çay sağlamlıq üçün təbii dost

12 Noyabr 2025 01:03see138

Kremldə Putin Tokayev görüşü başlayır

12 Noyabr 2025 07:51see138

TFF iki futbolçuya qarşı inzibati tədbirləri dayandırıb

12 Noyabr 2025 16:06see137

Kənan Məhərrəmov yüksək vəzifəyə təyin edildi

12 Noyabr 2025 17:11see137

Ərəblərdən Lukoyl a ağır zərbə: Ələkbərov çətin vəziyyətə düşüb

12 Noyabr 2025 22:31see136

Putini gözləyən qorxulu ssenari: tarix bilindi Region yenə qarışacaq

12 Noyabr 2025 07:34see136

Turizmi daha da inkişaf etdirmək üçün hansı addımları atmaq lazımdır?

12 Noyabr 2025 14:22see134

Rusiya nefti rekord endirimlərlə satmağa başladı: yeni sanksiyalar Kremlə ağır zərbə vurdu

12 Noyabr 2025 17:10see132

Rusiya Qazaxıstana dörd Amur pələngi bağışlayacaq

13 Noyabr 2025 03:49see131

Məşhur türkiyəli müğənni ad günündə vəfat etdi FOTO

12 Noyabr 2025 21:15see129

AFFA dan Turan Tovuz un futbolçusuna cəza, klublara cərimə

13 Noyabr 2025 14:04see129

Fransa və Braziliya milli komandaları Bostonda yoldaşlıq oyunu keçirəcəklər

13 Noyabr 2025 01:50see126
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri