Avtobus zolaqları ilə bağlı yenilik: “Daha əvvəlki dövr deyil”
Cebheinfo saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.
Avtobus zolaqlarında minik avtomobillərinin sərnişinləri mindirib-düşürməsi üçün xüsusi yerlər yaradılır.
Bu barədə Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyi (AYNA) məlumat yayıb.
Bildirilib ki, bu yerlər əsas cəlbetmə məntəqələri, nəqliyyat vasitələrinin rahat manevr etməsi və sərnişinlərin təhlükəsizliyi nəzərə alınmaqla təşkil edilir.
İlk belə yer Yusif Səfərov küçəsində təşkil edilib. Qeyd olunub ki, məqsəd avtobus zolaqlarında ictimai nəqliyyatın hərəkətinə mane olmadan sərnişinlərin minib-düşməsinə imkan yaratmaqdır.
Bəs yeni minib-düşmə məntəqələrinin tətbiqi ilə bağlı hansı əsas kriteriyalar nəzərə alınır? Sürücülərin bu məntəqələrdə "uzun müddətli dayanma" halında cərimələnməsi nəzərdə tutulur?
Mövzu ilə bağlı “Cebheinfo.az”-a açıqlamasında nəqliyyat üzrə ekspert Elməddin Muradlı bildirib ki, yollarda taksilər və digər minik avtomobilləri üçün sərnişinləri mindirib-düşürmə məntəqələrinin yaradılmasına ehtiyac vardı:
“Bu məsələ bir neçə aydır ki, müzakirə olunurdu. Dövlət Yol Polisi və Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyi arasında geniş müzakirələr aparıldı və nəticədə konkret nöqtələr müəyyənləşdirildi.
Bu nöqtələr əsasən nəqliyyatın sıxlığına təsir göstərməyən yerlərdə seçilib. Lakin həmin ərazilərdə taksilər və digər minik avtomobilləri üçün sərnişinlərin mindirilib-düşürülməsi üçün məntəqələrin yaradılmasına ehtiyac vardı. Çünki küçəni başdan-başa avtobus zolağı ilə işarələyib, digər sürücülərə "harada bacarırsan, orada saxla" prinsipi ilə yanaşmaq düzgün deyil.
Əgər bu yol ümumi istifadə üçün nəzərdə tutulubsa, hər kəsin ondan normal şəkildə istifadə etmək hüququ var və bu hüquq indi tanınıb. Bir çox küçələrdə bu sistem tətbiq olunacaq. Lakin sürücülər elə düşünməməlidirlər ki, avtobus zolağında dayanma və durma yerləri yaradılıbsa, istənilən yerdən ora daxil ola bilərlər.
Bu yerlər konkret nişanlarla müəyyən edilib və həmin nişanlara diqqət yetirmək vacibdir. Bəzi nöqtələrdə maksimum 2, bəzi yerlərdə isə 3 dəqiqəlik dayanmağa icazə verilir. Gələcəkdə bu nöqtələr kameralarla təchiz olunacaq və müəyyən edilmiş vaxtı ötən, yəni vəziyyətdən sui-istifadə edən, məsələn, 3 dəqiqə əvəzinə yarım saat maşını orada saxlayıb gedən sürücülər cəzalandırılacaq”.
O qeyd edib ki, bu, sürücülər üçün çox gözəl fürsətdir:
“Düşünürəm ki, bu sahədə hələ də müəyyən boşluqlar var və qanunvericilikdə dəyişikliklər edilməklə qaydalar uyğunlaşdırılmalıdır. Bu, sürücülər üçün yaxşı fürsətdir.
Bir çox küçələrdə, o cümlədən Ziya Bünyadov prospektində, Neftçilər prospektində və digər avtobus zolaqları olan ərazilərdə taksilərin və minik avtomobillərinin sərnişin mindirib-düşürməsi üçün imkanlar yaradılmalıdır.
Amma bu imkanlardan istifadə edərkən müəyyən olunmuş qaydalara da əməl etmək vacibdir. Dayanma müddəti 3 dəqiqədən artıq olmamalıdır. Maşını həmin yerə qoyub getmək düzgün deyil, çünki bu, başqalarının da haqqına girmək deməkdir. Bu məntəqələr ümumi istifadə üçündür və zərurət olmadan orada gözləmək olmaz.
Bu sistem taksi sürücüləri üçün daha əlverişli olacaq. Digər insanlar da bu məntəqələrdən istifadə edərkən əvvəlcədən müştərisi, qohumu ilə razılaşmalıdır ki, “Filan nöqtəyə yaxınlaş, mən də oraya tez gəlim, gözləməyim”.
O bildirib ki, dayanma-durma qaydasının pozulmasına görə 20 manat cərimə nəzərdə tutulub:
“Artıq insanlar başa düşməlidirlər ki, dünya dəyişir, münasibətlər dəyişir, qaydalar dəyişir. Heç kim istədiyi yerdə yarım saat dayanıb gözləyə bilməz. Ona görə də qarşılıqlı münasibətlər düzgün şəkildə tənzimlənməlidir.
Taksi sürücüsü ilə müştəri arasında münasibətlər də bu qaydalara uyğun qurulmalıdır. Müştəri taksi sürücüsünü məcbur etməməlidir ki, “mən harada deyirəmsə, orada saxla”. Bu artıq mümkün deyil, daha əvvəlki dövr deyil.
Avtobuslar dayanacaqdan kənarda saxlayanda sürücülər cərimələnirdi. O vaxt bir neçə sərnişin avtobus sürücüsünü döyüb, təhqir etmişdi ki, əvvəl harada deyirdim, saxlayırdın, indi niyə saxlamırsan? Bu dövrü keçmək bir az ağır oldu. Ümid edirəm ki, taksilərlə bağlı bu cür hallar yaşanmayacaq.
Burada qarşılıqlı anlayış vacibdir. Düşünürəm ki, bu sahədə maarifləndirməyə ciddi ehtiyac var. İnsanlara "sərnişin mindirib-düşürmə məntəqəsi"nin nə demək olduğu və onun fəlsəfəsi izah olunmalıdır. Bu qaydalarla bağlı kütləvi informasiya vasitələrində geniş təbliğat aparılmalıdır”.
Əfsanə Rəcəb
“Cebheinfo.az”


