Avtomobil sektorunda müştəri bağlılığı üzrə liderlər bunlardır
Banco.az saytına istinadən Icma.az xəbər verir.
Müəllif: Gülnar Əhmədli, Banco.az
Avtomobil dünyasında rəqabət həmişə olduğundan daha şiddətlidir. Elektrikli avtomobillərin yüksəlişi, Çin istehsalçılarının bazara sürətlə daxil olması və s. kimi səbəblər brendlər arasında balansı sarsıdır.
Banco.az xəbər verir ki, bütün bu dəyişikliyə baxmayaraq, bəzi brendlər illərdir olduğu kimi hələ də müştərilərini öz əllərində saxlamağı bacarırlar. Aparılan bir araşdırma bu məqamı aydın şəkildə göstərir.
Araşdırmaya görə, premium seqmentdə Porsche 58,2 faiz sadiqlik dərəcəsi ilə siyahıya başçılıq edir. Sonrakı yerdə 49,7 faiz ilə Mercedes-Benz gəlir.
Premium SUV kateqoriyasında Lexus 57,4 faiz sadiqlik göstəricisi ilə BMW-ni ötüb. BMW-nin sadiqlik nisbəti 54 faiz olaraq hesablanıb. Lüks seqmentdə müştəri bağı hələ də Alman markalarının əlində olsa da, Yapon nizam-intizamı ilə seçilən Lexus bu balansı dəyişməyə başlamış kimi görünür.
Yapon nəhəngi Toyota 62 faizlə əsas kateqoriyada (hər kəs üçün əlçatan) birinci yeri qoruyub, ikinci yerdə 55,5 faizlə Honda gəlir. Lakin SUV seqmentində vəziyyət əksinə olub. Əsas yolsuzluq avtomobilləri seqmentində Honda 62 faizlə birinci, Subaru isə 60,6 faizlə ikinci olub. Yapon istehsalçıları arasındakı şiddətli rəqabət bu markaların qurduğu güclü istifadəçi bağlarını nümayiş etdirir.
Ford isə təkcə öz sinfində deyil, həm də bütün avtomobil dünyasında 66,6 faiz nisbəti ilə pikap seqmentində ən yüksək sadiqlik dərəcəsinə nail olub. Brend ötən illə müqayisədə payını artırmağı bacarıb, Toyota isə 61,2 faizlə ikinci yerdə qərarlaşıb.
JD Power-in hesabatına görə, ümumi orta brendə sadiqlik nisbəti isə ötən ilki 51 faizdən 49 faiz səviyyəsinə enib və bu göstərir ki, istehlakçıların brendlərə sadiqliyi artıq əvvəlki kimi güclü deyil.
Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!


