Icma.az
close
up
RU
Azərpoçt işçilər axtarır VAKANSİYALAR

Azərpoçt işçilər axtarır VAKANSİYALAR

Maliyyə monitorinqi şöbəsi üçün baş mütəxəssis

Son tarix 18 yan 2025 - [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

ƏL/TMM Qanundan irəli gələn hesabatların hazırlanması Maliyyə əməliyyatların monitorinqi, şübhəli və qeyri-adi əməliyyatların aşkarlanması və təhlil edilməsi; Nəzarət orqanı və digər dövlət orqanları tərəfindən daxil olan sorğuların cavablandırılması; Filial və digər daxili strukturlar tərəfindən daxil olan sorğuların cavablandırılması; Müxbir əlaqələr üzrə ƏL/TMM sahəsinə dair məlumatların toplanması, mübadiləsi və təhlil edilməsi; ƏL/TMM üzrə Siyasət və prosedurların effektiv icrasını təmin etmək və əməkdaşlara təlimlər keçmək; Yüksək riskli müştərilərə münasibətdə gücləndirilmiş müştəri uyğunluğu aparmaq; ƏL/TMM üzrə risk qiymətləndirməni aparmaq və nəticələri barədə Məsul şəxsi məlumatlandırmaq; ƏL/TMM qanunvericiliyinə görə ssenarilərin yaradılması və optimallaşması; ƏL/TMM Qanundan irəli gələn digər məsələlərin həyata keçirilməsi;

Vəzifə üzrə tələblər:

Minimum 3 il iş təcrübəsi olan (Maliyyə, Bank əməliyyatları, AML və Komplayens sahələri üzrə olunması arzu olunandır); AML və Komplayens üzrə beynəlxalq sertifikat (arzu olunandır) Yüksək səviyyədə MS Excel bilikləri  Komandada işləmək bacarığı Təqdimat və ünsiyyət bacarığı Yüksək səviyyədə analitik düşüncə qabiliyyəti Dil bilikləri: Azərbaycan dili yüksək səviyyədə, Rus dili və İngilis dili - orta səviyyədə. Sürətli öyrənmə qabiliyyəti

İş şəraiti:

5 günlük iş həftəsi (Bazar ertəsi-Cümə);  Korporativ nömrə ilə təmin olunma;  Bazar rəqabətli əmək haqqı;  İş yeri: Baş ofis, Bakı şəh, Üzeyir Hacıbəyli 72.

Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində  “Maliyyə Monitorinqi şöbəsinə baş mütəxəssis” qeyd etməklə CV-lərini qeyd edilmiş elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Maliyyə monitorinqi şöbəsi üçün mütəxəssis

 Son tarix 18 yan 2025 [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

ƏL/TMM Qanundan irəli gələn bütün növ hesabatların hazırlanması Əməliyyatların monitorinq olunması, sorğuların cavablandırılması; Yeni müştərilərin qeydiyyatı zamanı KYC sənədlərinin toplanmasını və yoxlanılmasını icra etmək; ƏL/TMM Qanundan irəli gələn digər məsələlərin həyata keçirilməsi; Şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı digər vəzifələri həyata keçirmək;

Vəzifə üzrə tələblər:

Minimum 1 il iş təcrübəsi olan (Maliyyə, Bank əməliyyatları, AML və Komplayens sahələri üzrə olunması arzu olunandır); MS Excel bilikləri  Komandada işləmək bacarığı Təqdimat və ünsiyyət bacarığı Analitik düşüncə qabiliyyəti Dil bilikləri: Azərbaycan dili yüksək səviyyədə, Rus dili və İngilis dili - orta səviyyədə. Sürətli öyrənmə qabiliyyəti Stresə dözümlük, gərgin iş rejimində işləmək bacarığı.

İş şəraiti:

5 günlük iş həftəsi (Bazar ertəsi-Cümə);  Korporativ nömrə ilə təmin olunma;  Bazar rəqabətli əmək haqqı;  İş yeri: Baş ofis, Bakı şəh, Üzeyir Hacıbəyli 72.

Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində  “Maliyyə Monitorinqi şöbəsinə mütəxəssis” qeyd etməklə CV-lərini qeyd edilmiş elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Alternativ maliyyə xidmətləri şöbəsinin mütəxəssisi

 Son tarix 16 yan 2025 [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

Sığorta şirkətləri ilə əməkdaşlıq; Sığorta məhsulları üzrə bazarın araşdırılması , onların nəticəsi əsasında məhsulların və xidmətlərin inkişafı; Əməliyyat sistemində aparılan sığorta əməliyyatları təhlil və nəzarət etmək; Sığorta məhsulları və xidmətləri səmərəli satışların aparılması üçün Müştəri xidməti strukturlarına Sığorta tərəfdaşları ilə birgə təlim və treyninqlərin təşkili edilməsi; Müştəri xidməti strukturlarında çalışan və sığorta məhsulları satan  işçilərə məsləhətçi funksiyasının yerinə yetirilməsi; Sığorta məhsulları  barədə  hesabat hazırlamaq.

Vəzifə üzrə tələblər:

Ali təhsil; Sığorta sahəsində ən azı 2 il iş təcrübəsi; Azərbaycan dili (Rus dili və İngilis dili biliyi üstünlükdür); MS Office proqramlarında işləmək bacarığı; Əla ünsiyyət və təqdimat bacarığı; Analitik düşünmə qabiliyyəti; Satış və müştəri yönümlülük; Komandada işləmək bacarığı; Tənqidi yanaşma; Problemləri həll etmə bacarığı.

İş şəraiti:

5 günlük iş həftəsi (Bazar ertəsi-Cümə);  Korporativ nömrə ilə təmin olunma ;  Bazar rəqabətli əmək haqqı;  İş yeri: Baş ofis, Bakı şəh, Üzeyir Hacıbəyli 72.

Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində  “Alternativ maliyyə xidmətləri şöbəsinin mütəxəssisi” qeyd etməklə CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. 

seeBaxış sayı:74
embedMənbə:https://avtosfer.az
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri