Bakının mərkəzində bərbad yeraltı keçidlər FOTOREPORTAJ
Sia Az portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Son vaxtlar paytaxtda onlarla piyada keçidi tikilib istifadəyə verilib. Düzdür bəzən bu keçidlərdən istifadə etməməkdə piyadaları günahlandırırıq. Amma bəzi piyada keçidlərinin vəziyyətini gördükdə sakinlərin ondan istifadə etməməkdə haqlı olduğu qənaətinə gəldik.
Məsələn, paytaxtın mərkəzi küçələri olan “Sahil” və “28 May” ərazilərində yerləşən yeraltı keçidlərdə illərdir davam edən eskalator problemi hələ də öz həllini tapmayıb. Keçidlərdən istifadə edən sakinlər deyirlər ki, burada piyada əvəzinə zibil qalıqlarına rast gəlmək mümkündür. Keçidin içərisində isə siqaret kötükləri və kiçik polietilen torbaların sayı-hesabı yox idi. Bu vəziyyətdən isə razı qalan buranı özünə məskən seçən heyvanlar idi.
Eyni zamanda yaxınlıqda yerləşən digər keçidlərə də isə təmizlik qənaətbəxş idi, amma divarların isə təmirə ehtiyyacı vardı.
Ərazidə yaşayan və arabir keçiddən istifadə edən sakinlər isə divarlardakı daş piltələrinin hər an düşəcəyindən ehtiyatlanırlar. Onları narazı salan bir məqamda isə gecə saatlarında keçidin qaranlıq olmasıdır.

“20 ildir mən burada yəni yaxınlıqda yerləşən mağazaların birində işləyirəm. Amma bu pilləkənlərin hələ də dəyişdiyini görməmişəm. Hamı buradan düşür, keçir. Bilirlər ki, ya işləyir, ya işləmir. O qədər demişik ki, baxan yoxdur. Baxın, hal-hazırda da biri işləyir, biri yox. Yaşlı nəsil çıxıb düşə bilmir, uşaqlar var, yaşlı ana-atalar var. Təkcə mən deyiləm, o qədər insan var ki, işləməyəndə yolun başqa tərəfi ilə keçir”– deyə, Bakı sakini Gülşən Qasımova bildirib.

Şəhər sakini Məlahət Nuriyeva isə keçiddən istifadə edərkən uşağı ilə birlikdə təhlükəli vəziyyətə düşdüyünü deyir: “İşləməlidir, amma mən qorxuram, bir dəfə uşağımla düşmüşəm içinə. İstəyirik düzəlsin, hər şey yoluna düşsün. Biz də insan kimi gedək-gələk, bütün günü çöldəyik”.

Şəhər sakini Şövkət Soltanova isə bildirir ki, keçidlər fiziki məhdudiyyətli insanlar üçün tamamilə yararsızdır: “Hamilə var, xəstə var. Yaşlı adam olur, əlildir. Onlar aşağı düşə bilmirlər. Elə mən özüm o gün dayandım, çıxa bilmədim. Qorxdum, yavaş-yavaş pilləkəndən düşdüm. Qolumdan əməliyyat olunmuşam gedib-gələ bilmirəm”.

Məsələ ilə bağlı Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyinin (AAYDA) mətbuat katibi Anar Nəcəfli bəyan edib ki, balansımızda olan eskalatorlarda yaranan nasazlıqların aradan qaldırılması ehtiyat hissələrinin xaricdən gətirilməsindən asılıdır: “Əgər problem yüngüldürsə, təmir işləri yerindəcə və dərhal həyata keçirilir. Lakin bəzi hallarda uzunmüddətli və texniki baxımdan mürəkkəb nasazlıqlar baş verir ki, bu zaman təmir prosesi sex şəraitində aparılır. Bu da müəyyən zaman tələb edir”.
Digər tərəfdən isə Bakı Şəhər İcra Hakimiyyətindən bildirilib ki, bu keçidlərə nəzarət onların balansında deyil.
Halbuki, bu keçidlər az qala hər gün minlərlə vətəndaşın istifadə etdiyi strateji nəqliyyat məntəqələridir. Onların baxımsız qalması, aidiyyəti qurumların məsuliyyəti bir-birinin üzərinə atması cəmiyyət arasında ciddi narazılıq doğurur.
Qeyd edək ki, son illərdə ölkədə piyada keçidlərinin tikintisi ilə bağlı bir sıra işlər görülüb. 2016–2018-ci illərdə Bakıda 3 yeraltı və 19 yerüstü piyada keçidi, 2018–2019-cu illərdə isə 7 yeni keçid istifadəyə verilib. Əlavə olaraq 8 ərazidə yeni keçidlərin tikintisinə başlanılıb.
Məsələ diqqətdə saxlanılacaq.
Müəllif: Fatimə Əliyeva


