“Baku Electronics” dən keyfiyyətsiz mallarla bağlı şikayətlərə CAVAB
Icma.az, Cebheinfo portalına istinadən məlumat yayır.
Son zamanlar "endirim" adı altında keçirilən kampaniyalar alıcıların diqqətini çəksə də, bu kampaniyaların arxasınada gizlənən keyfiyyət problemi narahatlıq doğurur.
Bakıda fəaliyyət göstərən elektronika mağazalarından biri – “Baku Electronics”in vitrinlərində parlayan "50%", "70%" endirim yazıları cazibədar görünsə də, sosial şəbəkələrdə və şikayət platformalarında alıcıların narazılıqları artmaqdadır.
Alıcılar deyir ki, ucuz qiymətə aldıqları texnika ya işləməkdən imtina edir, ya da servisə getməkdən yorulurlar. Bu şikayətlərin xüsusən mağazanın bugünlərdə təşkil etdiyi endirim yarmakasındakı mallara şamil olunduğu vurğulanır.
“Baku Electronics”-dən “Cebheinfo.az” – ın sorğusuna cavab olaraq bildirlib ki, outlet məhsullarının keyfiyyətinə zəmanət verilir və əsaslı şikayətlər araşdırılaraq həll edilir :
““Baku elektronic” outlet mağazalarında məhsullar 70-80 % qədər endirimdə olur. Bizə outletdə satılan məhsullarla bağlı hər hansı şikayət daxil olmayıb. Əgər hər hansı məhsulla bağlı şikayət daxil olarsa, geri qaytarılır. Alıcıların sosial şəbəkələrdə şikayət şərhləri əssasızdır.
Mağazada olan bütün malların keyfiyyətinə zəmanət verilir. Məhsulun keyfiyyətindən alıcı əsaslı faktlarla şikayətlənirsə, bu barədə “143” qaynar xəttinə müraciət edə bilər. Rəsmi şəkildə aldığımız bütün şikayətlər araşdırılıb həll edilir. Sosial şəbəkələrdəki şərhlər məhsulun keyfiyyətsiz olduğuna əsas vermir”.
Gülər
“Cebheinfo.az”


