Baku Electronics in servis problemi müştəriləri narazı salır
Azpost portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Baku Electronics mağazasından alınan məişət texnikası ilə bağlı müştəri narazılığı gündəmə gəlib.
AzPost xəbər verir ki, iyun ayında alınmış “Roborock Flexi Lite” tozsoran qısa müddət istifadədən sonra nasazlıq yaradıb və zəmanətə əsasən təmir üçün 12 avqust tarixində “Baku Service Company”yə təhvil verilib.
Müştəri iddia edir ki, servis tərəfindən “təmir bitdikdən sonra əlaqə saxlanılacaq” deyilsə də, üzərindən iyirmi üç gün keçməsinə baxmayaraq heç bir məlumat verilməyib. Onun sözlərinə görə, 991 qaynar xəttinə dəfələrlə müraciət etsə də, yalnız “məhsul diaqnostikadadır” cavabı alıb. Sonradan isə bildirilib ki, cihaz başqa servisdədir. Lakin həmin servis mərkəzi də məhsulun onlara göndərilmədiyini açıqlayıb.
Şikayətçi bildirir ki, 143 nömrəli Baku Electronics qaynar xəttinə müraciət etdikdən sonra rəsmi e-mail vasitəsilə günün sonunadək məlumat veriləcəyi deyilib, lakin vəd yerinə yetirilməyib.
“Yeddi yüz manat dəyərində aldığım məhsulun bu qədər tez sıradan çıxması və zəmanət müddətində belə təmir olunmaması sual doğurur. Məhsulum haradadır, problemi nədir və nə zaman düzələcək – bu suallara cavab ala bilmirəm”, – deyə müştəri vurğulayıb.
Hazırda əsas narazılıq yalnız cihazın nasazlığı ilə deyil, həm də servis mərkəzlərinin müştəriyə məlumat verməməsi ilə bağlıdır.
Paylaş


