Birmarket zəmanət adı ilə alıcıları aldatdı
Azpost saytına istinadən Icma.az xəbər verir.
Bakılı vətəndaş Zöhrab Məsih “Birmarket” mağazasından aldığı məhsuldan narazı qalıb. AzPost bildirir ki, onun sözlərinə görə, 90 manata aldığı mexaniki qol saatı cəmi 15 gün işləyib, daha sonra isə sıradan çıxıb.
“Alarkən dedilər ki, 15 gün zəmanət var. Saat nə yerə düşüb, nə də zərbə alıb, sadəcə dayandı. Mən müraciət etdim, amma dedilər müddət keçib, ona görə bizlik deyil. Halbuki, normal qaydada mexaniki saat illərlə işləməlidir”, – şikayətçi bildirib.
Zöhrab Məsihin sözlərinə görə, o, həmin saatın eyni modelini sosial şəbəkələrdə, xüsusən “TikTok” platformasında 35 manata satışda görüb. “90 manata satdıqları məhsulu başqa yerdə 35 manata yalvararaq satırlar. Mənim işim düzələn deyil, sadəcə başqaları eyni oyuna düşməsin deyə yazıram”, – deyə o əlavə edib.
Qeyd edək ki, Azərbaycan Respublikasının “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” Qanununa əsasən, alıcıya satılan hər bir məhsulun keyfiyyətinə görə satıcı məsuliyyət daşıyır. Məhsulun təbii istifadə qaydalarında nasazlıq yaranarsa, satıcı və ya istehsalçı ən azı 6 ay müddətində zəmanət verməlidir.
Hüquqşünasların sözlərinə görə, bu cür hallarda alıcı məhkəməyə və ya İqtisadiyyat Nazirliyinin Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə müraciət edə bilər. Əgər məhsul istehlakçıya qüsurlu halda təqdim olunubsa, alıcı pulunun geri qaytarılmasını və ya başqa məhsulla əvəz edilməsini tələb etmək hüququna malikdir.
Ekspertlər vətəndaşlara tövsiyə edir ki, alış zamanı satıcıdan zəmanət barədə rəsmi sənəd tələb etsinlər və şikayət hallarında müvafiq qurumlara müraciət etməkdən çəkinməsinlər.
Paylaş


