“Birmarket”dən alış veriş etmək RİSKLİDİR İstehlakçılardan şikayət üstünə ŞİKAYƏT
Icma.az, Bizim media portalına istinadən məlumat yayır.
“Birmarket” (Umico) onlayn ticarət platformasından narazılıqlar artmaqdadır.
Belə ki, sosial şəbəkələrdə istehlakçılar hüquqlarının pozulması ilə bağlı paylaşım edir, üzləşdikləri problemləri ictimailəşdirirlər.
Bizim.Media xəbər verir ki, Azərbaycanın ən böyük marketpleysi olan Birmarketdən alıcıların əsas şikayəti keyfiyyətsiz, saxta məhsulların satışı və onların dəyişdirilməsi, qaytarılması ilə bağlıdır.
Alıcılardan biri paylaşımında Birmarketdən telefon aldığını, məhsul alınan gün problemli çıxdığını yazıb.
Onun sözlərinə görə, zəmanət olduğu üçün telefonu təmirə veriblər, lakin problemin sonradan yarandığını deyib, təmir etməkdən imtina ediblər. İstehlakçı telefonu təmir üçün geri istədikdə isə telefonu qaytarmayıblar. O, 3 həftədən çoxdur telefondan heç bir xəbər olmadığını qeyd edib.
Zöhrab Məsih adlı alıcı da keyfiyyətsiz məhsul satıldığından narazıdır. O, ödəniş edərək qol saatı aldığını, lakin saatın cəmi 15 gün işlədiyini bildirib. Satışdan 15 gün keçdiyi üçün Birmarketdən heç bir kömək edə bilməyəcəklərini bildiriblər. İstehlakçı paylaşımda israrla sözügedən platformadan alış-veriş etməməyi tövsiyə edib.
Digər istehlakçı isə müştəri məlumatlarının qorunması ilə bağlı narahatlığını ifadə edib.
Onun sözlərinə görə, sifarişlə bağlı yaranan problemə görə platformanın əməkdaşı müştəridən telefon nömrəsini, SMS vasitəsi ilə əldə edilən dörd rəqəmli kodu istəyib və alıcının hesabına daxil olub.
“Mənə ödəniş metodu ilə bağlı sual verdiyi anda anladım ki, texniki problemi həll etmək əvəzinə (mən artıq video və şəkil sübutları təqdim etmişdim), o mənim adıma hesabıma daxil oldu.
Bu tamamilə qəbuledilməz və təhlükəlidir, çünki hesabımda olan bütün məlumatlara çıxışı oldu.
Mən bunu soruşanda, əməkdaş hətta hesabıma daxil olduğunu rahatlıqla təsdiqlədi. Mən dərhal ondan hesabımdan çıxmasını istədim və izah etdim ki, bu təcrübə məlumatların qorunması və müştəri etimadı prinsiplərini pozur.
Demək ki, mənə xəbər verilmədən əslində bu kod şəxsi hesabıma daxil olmaq üçün istifadə olunmuşdu.
Müştərilər olaraq, biz həssas məlumatlarımızı onlayn platformalara etibar edirik və onlardan şəffaflıq, təhlükəsizlik və məxfilik gözləyirik. Müştərilərdən telefonla hesablarına daxil olmaq üçün təsdiq kodlarını paylaşmalarını tələb etmək böyük risklər yaradır, xüsusən də kart saxtakarlığı artdığı bir dövrdə. Heç bir platforma belə bir təcrübəni tələb etməməlidir və heç bir müştəri hesabına giriş verməyə məcbur edilməməlidir”- deyə müştəri şikayətində qeyd edib.
Müştərilərdən biri isə sentybarın 10-u qulaqlıq aldığını, qulaqlığın sol tərəfi işləmədiyi üçün ayın 11-i məhsulu geri vermək məqsədilə Birmarket məntəqəsinə təhvil verdiyini deyib. O, 25 gündən artıqdır məhsul haqqında heç bir məlumat ala bilmədiyini qeyd edib.
Daha sonra saxta ətir, işləməyən kondisioner, nasaz notbuk və digər əşyalarla bağlı da çoxsaylı şikayətlər mövcuddur.
Şikayətlər arasında məhsulun geri qaytarılmasında yaranan problemlər, təmir məsələsi və pulun müştəriyə qaytarılması daha çox yer alır.
Bizim.Media


