Bu hava limanları bizə niyə lazımdır?
Icma.az, Bizimyol saytına istinadən bildirir.
Milli Məclisin Füzuli rayonundan seçilmiş deputatı Vüqar Bayramov özünün feysbuk səhifəsində bu haqda post paylaşıb. Orada belə bir cümlə var: "Qarabağ və Şərqi Zəngəzurda inşa edilən hava limanları ilə bağlı müəyyən şəxslər qərəzli fikirlər irəli sürürdü. Son səfər də təsdiq edir ki, Qarabağa dünyanın fərqli ölkələrindən birbaşa uçuşlar var, hətta yüksək səviyyəli rəsmilər də xaricdən Azərbaycan gələrkən birbaşa Qarabağ bölgəsinə enə bilirlər. Bütün bunlar bir daha sübut edir ki, Qarabağda inşa edilən hava limanları təhlükəsizlik, nəqliyyat, turizmin inkişafı, həm də beynəlxalq səfərlərin təşkili baxımından çox vacibdir".
Bu fikirlərlə tam razıyam. Sadəcə, Qarabağda və Şərqi Zəngəzurda inşa olunan hava limanları ilə bağlı irəli sürülən fikirlər haqda bir neçə kəlmə demək istərdim.
Vüqar Bayramovun dediyi kimi, bunlar, doğrudan da, qərəzli fikirlərdir. Mən məsələnin iqtisadi tərəfini hələ bir yana qoyuram. Sırf ölkənin təhlükəsizlik maraqlarından yanaşsaq, Füzulidə, eləcə də, Zəngilanda və Laçında inşa olunmuş hava limanlarının müstəsna əhəmiyyəti var. Bunu az-çox siyasətdən başı çıxan hər kəs bilir. Ölkənin müxtəlif nöqtələrində, xüsusilə, sərhədyanı bölgələrdə hava limanlarının olması ən azı təhlükəsizlik baxımından çox mühümdür. Məsələn, Qubada hava limanı inşa olunmalı idi, bildiyim qədər Rusiya buna qarşı çıxıb. Füzuli hava limanının tikilməsinə isə İranın mühafizəkar dairələri başqa don geyindirməyə çalışırdı.
Füzuli rayonu elə bir önəmli strateji yerdədir ki, buradan həm Şərqi Zəngəzura, oradan İrana və Ermənistana, daha sonra Azərbaycanın çox mühüm bölgələrindən birinə -Naxçıvan Muxtar Respublikasına yollar var. Eləcə də, Qarabağın əsas qapısı Füzulidədir.
Sadaladığımız yollar gələcəkdə açılıb işləməyə başlayanda, Füzuli, Zəngilan hava limanlarının əhəmiyyəti birə beş, birə on... artacaq. Ermənistanla sülh sazişi imzalandıqdan sonra Laçın hava limanı daha da böyük önəm kəsb edəcək.
Biz ara-sıra Lənkəran, Zaqatala, Gəncə hava limanları ilə bağlı da belə fikirlər oxuyuruq. Çünki ölkənin strateji sərhədyanı bölgələrində, yaxud Gəncə kimi ikinci böyük şəhərdə hava limanlarının olması müəyyən xarici dairələrin marağında deyil.
Konkret olaraq, Qarabağda və Şərqi Zəngəzurda tikilmiş hava limanları məsələsinə dönsək, Zəngəzur dəhlizi açıldıqdan sonra bu bölgə üzərindən daçınacaq yüklərə, reallaşacaq turizm potensialıba baxaq. Bir çoxları bəlkə də məlumatsızlıqdan, belə fikirlər irəli sürürlər. Anlamaq lazımdır ki, bu gün işğaldan azad olunmuş ərazilərdə inşa olunan hava limanları, çəkilən avtomobil və dəmir yolları, qurulan infrastruktur gələcəyə yatırımdır.
Yazıçı-publisist, əməkdar jurnalist Bahəddin Həzi, bizimyol.info

