Çekə baxın, bunu gördünüzsə, dərhəl xəbər edin Əhaliyə XƏBƏRDARLIQ
Olke.az saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.
"Araz Supermarket" üzərində göstərilən qiymətdən baha məhsul satdığına görə cərimələnib. Antiinhisar Agentliyi şirkət barəsində inzibati xəta protokolu tərtib edib.
Qeyd edək ki, bu kimi hallarla supermarketlərdə tez-tez rastlaşırıq. Bəs istehlakçı belə problemlə qarşılaşanda nə etməlidir?
Mövzu ilə bağlı Ölkə.az-a danışan Azad İstehlakçılar Birliyinin sədri Eyyub Hüseynov bildirib ki, müasir supermarketlər şəbəkəsində rəftə qiymətin adətən aşağı olması, kassada isə yuxarı olması çox geniş yayılmış istehlakçı problemidir.
Onun sözlərinə görə, artıq beş ildən çoxdur ki, problem davam edir: “Hər gün bu barədə Azad İstehlakçılar Birliyinə telefon zəngləri daxil olur. Bazarlarda, ara marketlərdə çəkidə aldatma hallarına da rast gəlinir. Lakin ən müasir supermarketlərə müasir texnologiyalar daxil olduqca paralel istehlakçının aldadılması da baş verir. Bir qayda olaraq istehlakçı taxçada qiyməti aşağı görür, çıxışda əgər kassa çekinə baxarsa, görür ki, yuxarı alınıb”.
E.Hüseynov qeyd edib ki, istehlakçılar mütləq kartla ödəyəndə diqqətli olsunlar:
“Kassa çekində fərqi müşahidə etdikdə çekin şəklini çəksin və marketə qayıtsın. Sonra malın altındakı qiymətin şəklini çəksin və əgər istəyirsə, problem yerində həll olunsun o zaman marketin müdiriyyətini çağırıb fərqin ödənilməsini tələb etsin. Bu, passiv istehlakçı hərəkət alqoritmidir.
Kimsə digər istehlakçıları düşünürsə, onda ikinci kassa çekinin şəklini götürüb, Antiinhisar və Bazara Nəzarət Dövlət Agentliyinə müraciət edərək orada müəyyən yoxlamalar keçirməsini tələb edə bilər. Düzdür, bu agentliyin fəaliyyəti o qədər də ürəkaçan deyil.
Azad İstehlakçılar Birliyinə daxil olan bir şikayəti də xatırlatmaq istəyirəm: vətəndaşın 86 qəpiyə aldığı badımcana 36 manata satılan ekzotik bir meyvənin qiymətini yazmışdılar. Kartla ödənişdə istehlakçı tələsməsin, kassanın yanında çekə yaxşı baxsın. Çünki bu hallarda da bəzən istehlakçının almadığı malı yazırlar. Azad İstehlakçılar Birliyinə gələn şikayətləri ümumiləşdirsək, 1 ildə istehlehlakçılar ödəyib ala bilmədikləri məhsula görə 500 milyon manat pul ödəyirlər.
Məsələn mənim özümü belə diqqətli olduğum halda aldadıblar. 1 ildə “Grandmart"da 100 manata qədər aldadılmışam. Hələ bu bildiklərimdir. Çox təəssüflər olsun ki, dövlət orqanları KİV-də gedən materialları izləmir.
Nazirlər Kabinetinin 94 saylı qərarına görə, satış yerlərində nəzarət tərəziləri olmalıdır. Belə nəzarət tərəziləri də yox dərəcəsindədir. Bazarlar ən çox istehlakçı hüquqlarının pozulduğu yerlərdir. Bu cür hallara süni qiymət artımı da demək olar, istehlakçıların aldadılması da demək olar”.
Həmidə İbrahimova

