Icma.az
close
up
RU
“CocaCola”nı dünyanın ən tanınmış brendinə çevirən 7 strategiya

“CocaCola”nı dünyanın ən tanınmış brendinə çevirən 7 strategiya

Moderator.az portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.

Dünyaca məşhur "Coca-Cola”nın 1886-cı ildən bu günə qədər olan hekayəsi markanın sadəcə bir içki istehsalçısı olmaqdan çıxaraq qlobal bir ikonaya necə çevrildiyini göstərir. Bu prosesdə tətbiq edilən dizayn, marketinq və iş strategiyaları şirkətin böyüməsini və davamlı uğurunu göstərdi. 

Bəs “Coca-Cola”nın bu uğurunun əsas səbəbi nə idi? Şirkət necə dünyanın ən tanınmış markalarından birinə çevrilə bildi?

Valyuta.az “Coca-Cola”nın uğurunun arxasında duran yeddi əsas strategiyanı təqdim edir. 

1. Orijinal və test edilmiş bir formula ilə başlanğıc

John Pemberton 1886-cı ildə alkolsuz kola formulasını hazırladı. İstehlakçı rəyləri əsasında unikal bir resept yaradıldı. “Coca-Cola”nın orijinal resepti bu gün də ciddi şəkildə qorunur.

2. Loqo dizaynı zamanı fərqli şriftdən istifadə

Loqo mühasiblərin istifadə etdiyi Spencerian şriftində hazırlandı və fərqli olmaq üçün seçildi. 1923-cü ildə standartlaşdırılan loqo, məhsul və qablaşdırma dəyişsə də, həmişə eyni qaldı.

3. Fərqli şüşə dizaynı ilə satış

“Coca-Cola” 1915-ci ildə unikallığını vurğulamaq və digər markalardan seçilmək üçün fərqli bir şüşə dizaynı təqdim etdi. Yarışmada qalib gələn şüşə dizaynı ikonik oldu və bu gün də markanın bir simvolu hesab edilir.

4. Pərakəndə satıcılar üçün yüksək standartlar

Şirkət məhsulun 2 dərəcə temperaturda təqdim olunmasını tələb etdi. Bu cür standartlar “Coca-Cola”nın rəqiblərindən daha keyfiyyətli bir marka kimi tanınmasına kömək etdi.

5. 70 İl boyunca stabil qiymət

ABŞ-da 1886-cı ildən 1959-cu ilə qədər “Coca-Cola”nın bir şüşəsinin qiyməti sadəcə 5 sent idi. Bu strategiya istehlakçı bazasını genişləndirməyə imkan verdi.

6. Kampaniyalar və özünəməxsus brend səsi

“Coca-Cola” istehlakçılar arasında marka bilinirliyini artırmaq üçün genişmiqyaslı kupon kampaniyası həyata keçirdi. Şirkət həmçinin reklamlarında "Coca-Cola” İç- Ləzzətli və Təravətləndirici" şüarından istifadə etdi.

7. Françayzinq modelinin qəbulu

1889-cu ildən etibarən “Coca-Cola” şüşələmə hüquqlarını üçüncü tərəflərə verdi. Bu model sayəsində şirkət müxtəlif bazarlarda böyüməyi və yeni məhsullar istehsal etdirməyi bacardı.

“Coca-Cola”nın bu strateji yanaşmaları onun yalnız məhsul satmaqla kifayətlənməyib, qlobal səviyyədə tanınan və öz dəyərini qoruyan bir marka halına gəlməsini təmin etdi.

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:46
embedMənbə:https://moderator.az
archiveBu xəbər 09 Dekabr 2024 12:03 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Ukraynada sülhə mane olanların adları açıqlandı

16 Aprel 2025 01:09see131

Yusif İldırımzadə tutduğu vəzifədən azad edildi

16 Aprel 2025 03:26see126

Xeyrımlı sakini: Əlimin zəhməti ilə tikdiyim ev indi mənə gözdağıdır

16 Aprel 2025 01:38see125

12 ton saxta spirtli içki ələ keçirildi

15 Aprel 2025 15:55see122

Manatın məzənnəsi qalxacaq? Rəsmi açıqlama

16 Aprel 2025 00:13see118

Maştağa qəbiristanlığı SU ALTINDA: Məzarlar yararsız vəziyyətə düşdü

15 Aprel 2025 10:39see118

Ana 3 oğlunu 2 həftə hamamda ac saxladı

15 Aprel 2025 14:23see118

Trampa daha sərt davranmağı məsləhət görürlər

15 Aprel 2025 08:20see117

“Dövlət dəstəyi ilə istehsal ediləcək film layihələri” müsabiqəsinin reqlamenti açıqlanıb

16 Aprel 2025 10:19see116

Əvəz Zeynallı cəzadan azad edilə bilər Vəkil

15 Aprel 2025 18:44see116

Bakıda sərnişin avtobusunun içinə su doldu Video KONKRET

16 Aprel 2025 10:18see116

Zelenski danışıqları müsbət qiymətləndirib: Görüş davam edəcək

15 Aprel 2025 20:14see115

Kanye Uest öz dəfn planlarını açıqladı

15 Aprel 2025 08:22see114

Süni intellekt: Əyləncəli görünən bu trend sonda problemə səbəb ola bilər

15 Aprel 2025 11:40see114

Paşinyanın “Atəşkəsi pozmaqda heç bir məqsədimiz yoxdur” açıqlamasının PƏRDƏARXASI: İrəvan nəyə nail olmağa çalışır? KONKRET

15 Aprel 2025 18:32see114

Torpaq alanlara şad xəbər: Bələdiyyə “alveri” bitdi!

15 Aprel 2025 21:20see113

Yanğına görə Mərkəzin vəzifəli şəxsi cərimələndi

15 Aprel 2025 13:00see112

Azərbaycanda COVID 19 dan ən çox bu tarixdə yoluxma olub RƏSMİ

16 Aprel 2025 03:01see112

Keçmiş baş nazir öz sosial şəbəkəsini yaradır

16 Aprel 2025 00:30see110

Bakının tıxaclı yolları SİYAHI

15 Aprel 2025 08:37see108
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri