Icma.az
close
up
RU
“CocaCola”nı dünyanın ən tanınmış brendinə çevirən 7 strategiya

“CocaCola”nı dünyanın ən tanınmış brendinə çevirən 7 strategiya

Moderator.az portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.

Dünyaca məşhur "Coca-Cola”nın 1886-cı ildən bu günə qədər olan hekayəsi markanın sadəcə bir içki istehsalçısı olmaqdan çıxaraq qlobal bir ikonaya necə çevrildiyini göstərir. Bu prosesdə tətbiq edilən dizayn, marketinq və iş strategiyaları şirkətin böyüməsini və davamlı uğurunu göstərdi. 

Bəs “Coca-Cola”nın bu uğurunun əsas səbəbi nə idi? Şirkət necə dünyanın ən tanınmış markalarından birinə çevrilə bildi?

Valyuta.az “Coca-Cola”nın uğurunun arxasında duran yeddi əsas strategiyanı təqdim edir. 

1. Orijinal və test edilmiş bir formula ilə başlanğıc

John Pemberton 1886-cı ildə alkolsuz kola formulasını hazırladı. İstehlakçı rəyləri əsasında unikal bir resept yaradıldı. “Coca-Cola”nın orijinal resepti bu gün də ciddi şəkildə qorunur.

2. Loqo dizaynı zamanı fərqli şriftdən istifadə

Loqo mühasiblərin istifadə etdiyi Spencerian şriftində hazırlandı və fərqli olmaq üçün seçildi. 1923-cü ildə standartlaşdırılan loqo, məhsul və qablaşdırma dəyişsə də, həmişə eyni qaldı.

3. Fərqli şüşə dizaynı ilə satış

“Coca-Cola” 1915-ci ildə unikallığını vurğulamaq və digər markalardan seçilmək üçün fərqli bir şüşə dizaynı təqdim etdi. Yarışmada qalib gələn şüşə dizaynı ikonik oldu və bu gün də markanın bir simvolu hesab edilir.

4. Pərakəndə satıcılar üçün yüksək standartlar

Şirkət məhsulun 2 dərəcə temperaturda təqdim olunmasını tələb etdi. Bu cür standartlar “Coca-Cola”nın rəqiblərindən daha keyfiyyətli bir marka kimi tanınmasına kömək etdi.

5. 70 İl boyunca stabil qiymət

ABŞ-da 1886-cı ildən 1959-cu ilə qədər “Coca-Cola”nın bir şüşəsinin qiyməti sadəcə 5 sent idi. Bu strategiya istehlakçı bazasını genişləndirməyə imkan verdi.

6. Kampaniyalar və özünəməxsus brend səsi

“Coca-Cola” istehlakçılar arasında marka bilinirliyini artırmaq üçün genişmiqyaslı kupon kampaniyası həyata keçirdi. Şirkət həmçinin reklamlarında "Coca-Cola” İç- Ləzzətli və Təravətləndirici" şüarından istifadə etdi.

7. Françayzinq modelinin qəbulu

1889-cu ildən etibarən “Coca-Cola” şüşələmə hüquqlarını üçüncü tərəflərə verdi. Bu model sayəsində şirkət müxtəlif bazarlarda böyüməyi və yeni məhsullar istehsal etdirməyi bacardı.

“Coca-Cola”nın bu strateji yanaşmaları onun yalnız məhsul satmaqla kifayətlənməyib, qlobal səviyyədə tanınan və öz dəyərini qoruyan bir marka halına gəlməsini təmin etdi.

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:55
embedMənbə:https://moderator.az
archiveBu xəbər 09 Dekabr 2024 12:03 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Almaniyanın Moers şəhərində media nümayəndələri ilə Azərbaycanın təbliğinə dair görüş keçirilib

04 İyun 2025 19:12see361

Əbülfət Mədətoğlu: 21 günün ŞEİRİ

05 İyun 2025 10:48see187

Nail 12 kiloqram arıqlayıb

04 İyun 2025 21:30see116

Nadir xəstəlik səbəbindən daim ölü balıq qoxusu verir FOTO

04 İyun 2025 01:19see114

Trampın səbri tükəndi

03 İyun 2025 22:51see113

Settar Kaya: Qərbi Azərbaycana qayıdış hüququna məhəl qoymamaq və ya onu təxirə salmaq olmaz

04 İyun 2025 11:22see113

Fizika qanunlarına meydan oxuyan top: Şaquli divarda yuvarlanır, amma yerə düşmür

05 İyun 2025 03:20see113

Məşhur rusiyalı model narkotik maddələrin təbliğinə görə hakim qarşısına çıxacaq

05 İyun 2025 01:37see112

Mətin Eynullayevə ağır itki

04 İyun 2025 09:11see112

Paltardakı ləkələri və sarılığı aradan qaldıran ən ucuz vasitə hansıdır? 2 qaşıq əlavə edin

04 İyun 2025 09:37see112

“Tor” əməliyyatı ABŞ a siqnaldır ki, müharibə onların ərazisində də ola bilər WSJ

04 İyun 2025 16:26see111

Zelenski onu Birləşmiş Qüvvələrin komandanı təyin etdi

04 İyun 2025 11:23see111

Çelsi qapıçılarını satır

04 İyun 2025 09:25see111

Gizlin qalmış ən məşhur sirr: 3 yaşlı Medlinin izi 18 ildən sonra yenidən axtarılır

04 İyun 2025 07:46see110

Qlobal ticarət müharibəsi gerçəkləşir ANALİTİK

04 İyun 2025 15:52see110

Cənubi Koreyanın yeni prezidenti Li Jae Myonq vəzifəsinin icrasına başlayıb YENİLƏNİB

04 İyun 2025 04:15see109

Yusif Cabbarov: Ukraynanın titan istehsalçısını güclü və rəqabətədavamlı edəcəyik

04 İyun 2025 16:32see109

Azərbaycanın Əməkdar jurnalisti vəfat etdi

04 İyun 2025 02:30see109

Qurban bayramında qurban kəsimləri saat neçəyə qədər olmalıdır? İlahiyyatçı DANIŞDI

04 İyun 2025 12:24see108

Feliksə qiymət qoydular

04 İyun 2025 15:28see108
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri