Icma.az
close
up
RU
“CocaCola”nı dünyanın ən tanınmış brendinə çevirən 7 strategiya

“CocaCola”nı dünyanın ən tanınmış brendinə çevirən 7 strategiya

Moderator.az portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.

Dünyaca məşhur "Coca-Cola”nın 1886-cı ildən bu günə qədər olan hekayəsi markanın sadəcə bir içki istehsalçısı olmaqdan çıxaraq qlobal bir ikonaya necə çevrildiyini göstərir. Bu prosesdə tətbiq edilən dizayn, marketinq və iş strategiyaları şirkətin böyüməsini və davamlı uğurunu göstərdi. 

Bəs “Coca-Cola”nın bu uğurunun əsas səbəbi nə idi? Şirkət necə dünyanın ən tanınmış markalarından birinə çevrilə bildi?

Valyuta.az “Coca-Cola”nın uğurunun arxasında duran yeddi əsas strategiyanı təqdim edir. 

1. Orijinal və test edilmiş bir formula ilə başlanğıc

John Pemberton 1886-cı ildə alkolsuz kola formulasını hazırladı. İstehlakçı rəyləri əsasında unikal bir resept yaradıldı. “Coca-Cola”nın orijinal resepti bu gün də ciddi şəkildə qorunur.

2. Loqo dizaynı zamanı fərqli şriftdən istifadə

Loqo mühasiblərin istifadə etdiyi Spencerian şriftində hazırlandı və fərqli olmaq üçün seçildi. 1923-cü ildə standartlaşdırılan loqo, məhsul və qablaşdırma dəyişsə də, həmişə eyni qaldı.

3. Fərqli şüşə dizaynı ilə satış

“Coca-Cola” 1915-ci ildə unikallığını vurğulamaq və digər markalardan seçilmək üçün fərqli bir şüşə dizaynı təqdim etdi. Yarışmada qalib gələn şüşə dizaynı ikonik oldu və bu gün də markanın bir simvolu hesab edilir.

4. Pərakəndə satıcılar üçün yüksək standartlar

Şirkət məhsulun 2 dərəcə temperaturda təqdim olunmasını tələb etdi. Bu cür standartlar “Coca-Cola”nın rəqiblərindən daha keyfiyyətli bir marka kimi tanınmasına kömək etdi.

5. 70 İl boyunca stabil qiymət

ABŞ-da 1886-cı ildən 1959-cu ilə qədər “Coca-Cola”nın bir şüşəsinin qiyməti sadəcə 5 sent idi. Bu strategiya istehlakçı bazasını genişləndirməyə imkan verdi.

6. Kampaniyalar və özünəməxsus brend səsi

“Coca-Cola” istehlakçılar arasında marka bilinirliyini artırmaq üçün genişmiqyaslı kupon kampaniyası həyata keçirdi. Şirkət həmçinin reklamlarında "Coca-Cola” İç- Ləzzətli və Təravətləndirici" şüarından istifadə etdi.

7. Françayzinq modelinin qəbulu

1889-cu ildən etibarən “Coca-Cola” şüşələmə hüquqlarını üçüncü tərəflərə verdi. Bu model sayəsində şirkət müxtəlif bazarlarda böyüməyi və yeni məhsullar istehsal etdirməyi bacardı.

“Coca-Cola”nın bu strateji yanaşmaları onun yalnız məhsul satmaqla kifayətlənməyib, qlobal səviyyədə tanınan və öz dəyərini qoruyan bir marka halına gəlməsini təmin etdi.

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:76
embedMənbə:https://moderator.az
archiveBu xəbər 09 Dekabr 2024 12:03 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Yarım əsrimə qədəm qoydum

21 Oktyabr 2025 20:33see224

La Liqa ABŞ da keçiriləcək “Barselona” “Vilyarreal” matçının ləğv edildiyini açıqlayıb

22 Oktyabr 2025 00:15see211

AZAL da yarıtmaz idarəçilik, yoxsa... Təyyarələrdə yaranan problemlər nəylə bağlıdır? (VİDEO)

21 Oktyabr 2025 09:20see195

Qazaxıstan və Azərbaycan arasında süni intellekt və İT sahəsində əməkdaşlıq üçün böyük potensial var Nazirliyin İdarə rəhbəri

20 Oktyabr 2025 17:30see194

Məşhur tennisçi Devis Kubokunun finalında oynamayacaq

20 Oktyabr 2025 21:39see185

Türkiyədə FETÖ əməliyyatı : 286 nəfər saxlanıldı

22 Oktyabr 2025 06:53see180

“Landmark” bu dəfə Sahil Bababyevin idarəçiliyinə keçdi

21 Oktyabr 2025 11:26see165

Xaricdə saxta təhsil: Valideynlər xəbərsiz, tələbələr savadsız EKSPERT RƏYİ

21 Oktyabr 2025 05:43see165

“Həyatın mənası yaşla necə dəyişir? Yeni tədqiqat

21 Oktyabr 2025 15:52see146

Səhər yeməyində turşu yeməyin 5 faydası

21 Oktyabr 2025 02:51see146

Naxçıvan məktəblisi “Statistik olimpiada”nın qalibi olub

21 Oktyabr 2025 03:36see145

İş adamı hava limanında həbs edildi

20 Oktyabr 2025 20:43see143

Azərbaycan ötən ay genişzolaqlı internetin orta sürətinə görə Cənubi Qafqazda liderliyini saxlayıb

21 Oktyabr 2025 13:54see140

Oyundan sonra duş qəbul edə bilmədilər Atletiko dan UEFA ya şikayət

21 Oktyabr 2025 00:12see139

Bunları yesəniz gec YAŞLANACAQSINIZ

21 Oktyabr 2025 02:37see139

Xalq artistindən İDDİALI FOTOSESSİYA

20 Oktyabr 2025 17:22see139

Bakı Tehran: yeni etimad mərhələsi

22 Oktyabr 2025 09:59see137

Fransada tornado nəticəsində 1 nəfər ölüb, xəsarət alanlar var

21 Oktyabr 2025 03:34see132

Türkiyəni sarsıdan cinayətlə bağlı daha bir nəfər saxlanıldı

21 Oktyabr 2025 01:51see130

Atletiko ya can verməyən Qarabağ Atletik in də öhdəsindən gələ bilər

21 Oktyabr 2025 17:36see129
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri