Dayanacaqlardan “BakıKart” aparatı niyə yığışdırılır? RƏSMİ
Icma.az, Cebheinfo portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.
Son vaxtlar paytaxt sakinləri “BakıKart” sistemindən istifadə zamanı bir sıra çətinliklərlə üzləşirlər.
İstər onlayn platformada qeydiyyat, istərsə də balansın görünməsi ilə bağlı problemlər vətəndaşlar arasında narazılıq yaradıb. Bundan əlavə, bəzi dayanacaqlarda “BakıKar”t aparatlarının olmaması sərnişinlərin işini daha da çətinləşdirir. İnsanlar ödəniş üçün ya uzaq məsafə getməli olur, ya da marketlərdə “MilliÖn” terminallarından istifadə etməyə məcbur qalırlar.
“BakıKart” sistemində yaranan texniki problemlərin səbəbi nədir? Bəzi dayanacaqlarda “BakıKart” aparatlarının olmaması nə ilə bağlıdır?
Mövzu ilə bağlı “Cebheinfo.az” – a açıqlama verən “Bakıkart”-ın müştəri xidmətləri üzrə baş mütəxəssisi Mehriban Əhmədova bildirib ki, platformada yaranan problemlər araşdırılır və qısa zamanda aradan qaldırılır:
“Bakı şəhərində ictimai nəqliyyatda ödənişlərin rahat və əlçatan şəkildə həyata keçirilməsi “K Group” MMC-nin əsas prioritetlərindən biridir. Hazırda şirkətimiz xidmətlərin inkişafı və rəqəmsal ödəniş sistemlərinin genişləndirilməsi istiqamətində fəaliyyətini davam etdirir. “BakıKart” sistemi ümumilikdə stabil və davamlı rejimdə fəaliyyət göstərir.
Bütün texnoloji sistemlərdə olduğu kimi, “BakıKart” platformasında da bəzən qısamüddətli texniki xətalar yarana bilər. Lakin bu kimi hallar operativ şəkildə aşkar olunur və qısa zamanda aradan qaldırılır. Onun sözlərinə görə, sistemin davamlılığını təmin etmək üçün mütəmmadi monitorinqlər keçirilir.
İstifadəçilərdən hər hansı rəsmi müraciət daxil olduqda, “BakıKart” əməkdaşları texniki dəstək göstərməklə problemin aradan qaldırılmasını təmin edirlər. Sistemin fasiləsiz və etibarlı işləməsi üçün mütəmadi monitorinq və texniki təkmilləşdirmə işləri həyata keçirilir.
M. Əhmədova qeyd edib ki, paytaxt üzrə ümumilikdə 180 ədəd “BakıKar”t ödəniş terminalı quraşdırılmışdır:
“Sərnişinlərin rahatlığını təmin etmək məqsədilə, “BakıKart” balansının artırılması yalnız “BakıKart” terminalları vasitəsilə deyil, həm də MilliÖn terminalları üzərindən mümkündür. Bundan əlavə, sərnişinlər “BakıKart”, “Birbank” və M10 mobil tətbiqləri vasitəsilə də balanslarını artırmaqla yanaşı, “Birbank” və M10 platformalarında “BakıKart”-a məxsus QR ödənişləri ilə nəqliyyat ödənişlərini həyata keçirə bilirlər.
Bəzi dayanacaqlarda “BakıKart” terminallarının müvəqqəti olaraq yığışdırılması texniki xidmət və infrastruktur yenilənməsi işləri ilə bağlıdır. Belə hallarda aparatların yerində dəyişiklik aparılması və ya yenidən quraşdırılması elektrik təminatı, rabitə bağlantısı və vandalizm riski kimi texniki və təhlükəsizlik amilləri nəzərə alınmaqla həyata keçirilir. Məqsəd sərnişinlərin ödəniş imkanlarını mümkün qədər rahat, təhlükəsiz və çox kanallı şəkildə təmin etməkdir”.
Gülər
"Cebheinfo.az"
Problemlərinizi bizə yazın, şahidi olduğunuz hadisələri çəkib göndərin
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:40
Bu xəbər 07 Noyabr 2025 17:11 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















