DOST Çağrı Mərkəzi 142 nin fəaliyyətinin 2 ili tamam olur
Azertag saytından alınan məlumata görə, Icma.az bildirir.
Bakı, 1 avqust, AZƏRTAC
Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin tabeliyindəki DOST Çağrı Mərkəzi 142-nin fəaliyyətə başlamasından 2 il ötür. “142” Çağrı Mərkəzinin bazasında, nazirlik və qurumlarının çağrı mərkəzlərinin vahid fəaliyyət istiqaməti üzrə inteqrasiyası əsasında yaradılan DOST Çağrı Mərkəzi 142 tərəfindən ötən dövrdə əmək, məşğulluq, sosial müdafiə, əlillik, reabilitasiya, övladlığagötürmə və digər müvafiq sahələrə dair 1 milyon 624 min vətəndaş müraciəti cavablandırılıb.
Nazirliyin İctimaiyyətlə əlaqələr şöbəsindən AZƏRTAC-a verilən məlumata görə, müraciətlərin birbaşa cavablandırılması ilə yanaşı, Çağrı Mərkəzinin fəaliyyəti son illər IVR (interaktiv səsli cavablandırma) sisteminin, həmçinin sosial bot, onlayn çat, əks əlaqə, SMS müraciətlər üzrə cavablandırmanın tətbiqi ilə əhəmiyyətli dərəcədə genişlənib.
Xidmət sahəsində innovativ həllərin geniş tətbiqinə xüsusi əhəmiyyət verən DOST Çağrı Mərkəzi 142 Beynəlxalq Sosial Təminat Assosiasiyasının Avropa üzrə Yaxşı Təcrübə Mükafatına layiq görülüb.
Bu il “CCW Excellence Awards 2025” müsabiqəsinin finalçılar siyahısında yer alan Çağrı Mərkəzi, həmçinin “Customer Contact Week Portfel” tərəfindən müvafiq sertifikatla təltif edilib.
Baxış sayı:57
Bu xəbər 01 Avqust 2025 13:57 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
Əlaqə
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















