Icma.az
close
up
RU
Menu

“Qərb İlham Əliyevin yürütdüyü siyasətin və siyasi qətiyyətin qarşısında məğlub oldu

Bakı aeroportundan 70 dən çox istiqamətə uçuşlar həyata keçirilir

Bu gün bütün dünya Azərbaycanı eşitmək məcburiyyətindədir

Nazir: Azərbaycandan Ermənistana yüklərin Gürcüstan dəmir yolları ilə tranzit qiyməti nisbətən yüksəkdir

“Rus Evi” ilə bağlı ən son təmaslar bir neçə həftə əvvəl olub Bayramov

Məşhur bir hiylə paltaryuyan maşınınıza zərər verə bilər

Dövlət Məşğulluq Agentliyi yeni layihə çərçivəsində ASCO ilə əməkdaşlıq edəcək

ABŞ bank sektorunda rekord artım: Kapitallaşma 2,37 trilyon dollara çatıb

İlhamə Quliyeva müsahibə verdi və ağladı

İranla müharibə riski bütün regionu alova bürüyə bilər ŞƏRH

Kağız üzərində məntiqli, reallıqda mürəkkəb fikirlər... Şagird günahkardır, yoxsa təhsil sistemi?

63 yaşlı həkim ürəktutmadan vəfat etdi FOTO

İsrail ordusu Hizbullahın təlim mərkəzinə zərbələr endirdi

Milad Bayramı nədir? İnsanlar bu günü necə qeyd edir?

Aktau şəhərində AZAL aviaşirkətinə məxsus sərnişin təyyarəsinin qəzaya uğramasının ildönümü ilə bağlı tədbir keçirilib

Leyla Əliyeva Yevlaxda uşaqlar üçün Yeni il tədbiri təşkil etdirib...

Lavrovun müavini Azərbaycan səfiri Rəhman Mustafayevlə görüşüb

Pulu özünə çəkən 4 bürc Hər işləri bərəkətli olur

Roma nın Raspadori planı

Paşinyan Bakı xəstəxanasındakı Vaqifdən danışdı: Xəbərim var...

Dünyanın böyük gücü Zəngəzur dəhlizində

Dünyanın böyük gücü Zəngəzur dəhlizində

Icma.az, Cebheinfo portalına istinadən məlumat yayır.

“2025-ci il iyunun əvvəlində Çindən Ermənistana yeni beynəlxalq multimodal marşrut istifadəyə veriləcək”. 

Ermənistanın Ticarət və Sənaye Palatasının vitse-prezidenti Karen İvanov belə açıqlama ilə çıxış edib. Onun sözlərinə görə, layihənin təşəbbüskarı Ermənistan, operatoru isə Qazaxıstan tərəfi olub. “Ermənistan uzun müddətdir ki, bu logistik dəhlizin həyata keçirilməsi üçün Çin, Qazaxıstan, Türkmənistan və İranla danışıqlar aparır. 

Çindən gələn konteyner qatarı Qazaxıstan və Türkmənistandan keçməklə İranın Culfa stansiyasına hərəkət edəcək. Boşaldıqdan sonra yük avtomobil nəqliyyatı ilə İrəvana çatdırılacaq. Bütün yol boyu hərəkət təxminən 25 gün davam edəcək. 

Bu marşrut dəniz yükdaşımalarından baha başa gəlsə də, avtomobil yolu ilə müqayisədə daha sərfəli olaraq qalır. Hazırda Çindən Ermənistana yüklər əsasən Dubay və İranın Bəndər-Abbas limanı, eləcə də Afrika ətrafında dəniz yolu və Aralıq dənizi vasitəsilə daxil olur”,-məlumatda belə qeyd edilir. 
İvanov xatırladıb ki, Gürcüstandan keçən yola alternativ olaraq (Yuxarı Lars keçid məntəqəsi) İrandan keçən digər marşrut artıq fəaliyyət göstərir. 

Onunla Ermənistan yük maşınları Türkmənistan və Qazaxıstandan keçməklə Rusiyaya gedir. Çatdırılma 7-9 gün çəkir. Bundan başqa, Ermənistan Fars körfəzi ölkələri və Hindistanla əlaqə yaratmaq üçün İranın Çabahar limanı üzərindən marşrutun açılması üzərində işləyir. Marşrut ideyası 2023-cü ildə yaranıb, lakin layihənin icrası təxirə salınıb. 

Plan Hindistanın Mumbay limanından yüklər Çabahara, oradan quru yolu ilə Ermənistana, Gürcüstana, daha sonra isə Avropa və Rusiyaya çatdırılmasını nəzərdə tutur. Qeyd edək ki, aprelin 23-də Azərbaycan və Çin arasında Hərtərəfli Strateji Tərəfdaşlıq Əlaqələrinin qurulması haqqında” Birgə Bəyanatın imzalanmasından sonra “Orta Dəhliz”in açılması üçün perspektiv imkanlar artıb. Çin “Orta dəhliz” vasitəsilə Azərbaycan üzərindən yüklərin Avropaya və əks istiqamətdə daşınması ideyasını dəstəkləyib. Bu da öz növbəsində, Çini Zəngəzur dəhlizinin açılmasında maraqlı tərəfə çevirir. 

Ermənistan isə yüklərin daşınması istiqamətini İrana, sonra isə öz ərazisindən avtomobil yolu ilə Gürcüstan və Qara dəniz istiqamətinə yönləndirmək istəyir. Nikol Paşinyan hökumətinin məqsədi bununla Zəngəzur dəhlizinin açılmasından növbəti dəfə yayınmaqdır. Əslində, Ermənistan ərazisindən keçməklə Gürcüstan və Qara dəniz üzərindən Avropa bazarlarına çıxışın əldə edilməsi layihəsi İrana məxsusdur. 

Rəsmi Tehran bununla həm Zəngəzur dəhlizinin reallaşmasının qarşısını almağa, həm də beynəlxalq bazarlara çıxış əldə etməyə çalışır. Lakin yüklərin İran-Ermənistan vasitəsilə daşınmasını təmin edəcək dəmir yol infrastrukturu yoxdur. Yəni nə İran, nə də Ermənistan həmin layihənin inşasını maliyyələşdirmək imkanlarına malikdir. Eyni zamanda, İranın ağır beynəlxalq sanksiyalar altında olması ilə əlaqədar xarici investor şirkətlər də “Fars körfəzi-Qara dəniz” layihəsinə maraq göstərmir. 

Üstəlik, Ermənistan ərazisinin mürəkkəb dağlıq relyefə malik olması bu ərazidə dəmir yolunun çəkilişini və tranzit daşımaların həyata keçirilməsini çətinləşdirir. İndiyə qədər Ermənistan hakimiyyəti sözügedən layihə üzrə 556 kilometrlik dəmir yolu xəttinin tikintisinə xarici şirkətlərin, o cümlədən Çin tərəfinin cəlbinə cəhd etsə də, buna nail ola bilməyib. Ona görə də rəsmi İrəvan İranın Culfa dəmir yolu stansiyasından yüklərin avtomobil vasitəsilə daşınmasını təklif edir. Lakin Karen İvanovun da açıqlamasından da göründüyü kimi, quru yolu ilə tranzit xərclərinin baha başa gəldiyini Ermənistan rəsmən etiraf edir. 

Bölgədə həm məsafənin qısa olması, həm də xərclərə qənaət baxımından yüklərin “Transxəzər” nəqliyyat dəhlizi vasitəsilə Azərbaycan ərazisindən keçməklə daşınması mümkün ola bilər. Çünki Xəzər dənizi ilə daşımalar su nəqliyyatı ilə həyata keçirildiyindən daha az vəsait tələb edir. Azərbaycan ərazisindən isə yüklərin ötürülməsi üçün yeni və çoxşaxəli dəmiryolu infrastrukturu inşa edilib. Bu isə daşıma xərclərinin səmərəliliyini təmin edir. Ermənistan ərazisinə keçdikdən sonra daşımalar üçün ən əlverişli marşrut Zəngəzurdan keçən 43 kilometrlik Horadiz-Mehri-Arazdəyən-Ordubad dəmir yolu xəttidir. 

Müharibə vaxtı ermənilər tərəfindən dağıdılmış həmin yolun bərpası bölgədə nəqliyyat-kommunikasiya əlaqələrinin açılması ilə yanaşı, Avropa bazarlarına çıxmaq üçün Ermənistanı regionun nəqliyyat-tranzit qovşağına çevirə bilər. Belə olan təqdirdə, digər dövlətlərin, o cümlədən Çinin Ermənistan ərazisindən tranzit məkan kimi istifadəyə marağı artacaq. 

Ancaq hazırda bunun əksi müşahidə olunur. Gürcüstan Milli Statistika Xidmətinin məlumatına görə, 2024-cü ildə bu ölkədən dəmir yolu ilə Ermənistana yükdaşımaların həcmi 13,7 milyon ton təşkil edib ki, bu da 2023-cü illə müqayisədə 0,9 faiz çoxdur. Ermənistan həcminə görə Gürcüstan vasitəsilə yük qəbul edən 3-cü ölkə olub. 

Göründüyü kimi, Ermənistanı şimal-cənub istiqamətində tranzit ölkəyə çevirmək ideyası söz olaraq qalır. Ermənistanın Gürcüstandan qəbul etdiyi yüklərin həcmi ixrac edilən mal və məhsullarla müqayisədə qat-qat az olub. Ona görə də Ermənistanın yeganə yolu Çinin “Bir- kəmər-Bir yol” layihəsinin orta xətti olan Zəngəzur dəhlizinin açılmasına razılıq verməkdir. 

Müşfiq Abdulla
"Cebheinfo.az" 

Açar sözlər: zəngəzur dünya

Hadisənin gedişatını izləmək üçün Icma.az saytında ən son yeniliklərə baxın.
seeBaxış sayı:97
embedMənbə:https://cebheinfo.az
archiveBu xəbər 09 May 2025 15:03 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

“Qərb İlham Əliyevin yürütdüyü siyasətin və siyasi qətiyyətin qarşısında məğlub oldu

26 Dekabr 2025 08:47see267

Bakı aeroportundan 70 dən çox istiqamətə uçuşlar həyata keçirilir

26 Dekabr 2025 10:31see241

Bu gün bütün dünya Azərbaycanı eşitmək məcburiyyətindədir

26 Dekabr 2025 09:03see228

Nazir: Azərbaycandan Ermənistana yüklərin Gürcüstan dəmir yolları ilə tranzit qiyməti nisbətən yüksəkdir

25 Dekabr 2025 17:55see208

“Rus Evi” ilə bağlı ən son təmaslar bir neçə həftə əvvəl olub Bayramov

26 Dekabr 2025 16:18see203

Məşhur bir hiylə paltaryuyan maşınınıza zərər verə bilər

25 Dekabr 2025 18:54see191

Dövlət Məşğulluq Agentliyi yeni layihə çərçivəsində ASCO ilə əməkdaşlıq edəcək

26 Dekabr 2025 10:48see190

ABŞ bank sektorunda rekord artım: Kapitallaşma 2,37 trilyon dollara çatıb

26 Dekabr 2025 06:57see174

İlhamə Quliyeva müsahibə verdi və ağladı

26 Dekabr 2025 05:07see166

İranla müharibə riski bütün regionu alova bürüyə bilər ŞƏRH

25 Dekabr 2025 19:06see165

Kağız üzərində məntiqli, reallıqda mürəkkəb fikirlər... Şagird günahkardır, yoxsa təhsil sistemi?

26 Dekabr 2025 00:28see155

63 yaşlı həkim ürəktutmadan vəfat etdi FOTO

26 Dekabr 2025 12:06see153

İsrail ordusu Hizbullahın təlim mərkəzinə zərbələr endirdi

26 Dekabr 2025 15:22see146

Milad Bayramı nədir? İnsanlar bu günü necə qeyd edir?

25 Dekabr 2025 22:54see144

Aktau şəhərində AZAL aviaşirkətinə məxsus sərnişin təyyarəsinin qəzaya uğramasının ildönümü ilə bağlı tədbir keçirilib

26 Dekabr 2025 07:15see143

Leyla Əliyeva Yevlaxda uşaqlar üçün Yeni il tədbiri təşkil etdirib...

26 Dekabr 2025 20:07see142

Lavrovun müavini Azərbaycan səfiri Rəhman Mustafayevlə görüşüb

25 Dekabr 2025 19:17see139

Pulu özünə çəkən 4 bürc Hər işləri bərəkətli olur

26 Dekabr 2025 03:26see138

Roma nın Raspadori planı

25 Dekabr 2025 23:10see138

Paşinyan Bakı xəstəxanasındakı Vaqifdən danışdı: Xəbərim var...

26 Dekabr 2025 01:59see131
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri