Icma.az
close
up
RU
Elektron xidmətlər: “Vətəndaşların müxtəlif qrupları üçün...”

Elektron xidmətlər: “Vətəndaşların müxtəlif qrupları üçün...”

Icma.az bildirir, Cebheinfo portalına istinadən.

Bu gün ictimai həyatın, eləcə də iqtisadiyyatın elə bir sahəsi yoxdur ki, elektron xidmətləri və ən müasir informasiya texnologiyaları olmadan fəaliyyət göstərsin.

Belə ki, müxtəlif sənədlərin əldə edilməsi, kommunal ödənişlərin həyata keçirilməsi, bank əməliyyatları, sosial xidmətlərə müraciət, bilet almaq onlayn formada mümkündür.

Bu, həm vaxt, həm də rahatlıq baxımından bir sıra üstünlüklər yaradır. Lakin elektron xidmətlərin yaratdığı imkanlardan hər kəs eyni şəkildə yararlana bilmir, rəqəmsal platformalardan istifadə zamanı çətinliklərlə qarşılaşır. Məhz bu xidmətlərin hər biri bizim gündəlik həyatımızın ayrılmaz hissəsinə çevrilib.

Məsələn, onlayn bilet satışları və digər rəqəmsal nəqliyyat xidmətləri artıq geniş şəkildə tətbiq olunur. Amma yaşlı və texnologiyadan az anlayışlı vətəndaşlar isə bu imkanlardan yetərincə istifadə edə bilmir.

Bəs bu xidmətləri daha əlçatan etmək üçün hansı tədbirlər görülməlidir? Hansı alternativ yollar planlaşdırıla bilər?

Mövzu ilə bağlı “Cebheinfo.az”-a açıqlama verən İKT üzrə ekspert Elvin Abbasov bildirib ki, elektron xidmətlərin bərabər səviyyədə istifadə olunması hələ də problemlidir:

“Elektron xidmətlərin inkişafı, istər dövlət, istərsə də nəqliyyat sektorunda insanlara sürət, rahatlıq və şəffaflıq baxımından böyük üstünlüklər gətirir. Lakin bu xidmətlərin hər kəs tərəfindən bərabər səviyyədə istifadə olunması hələ də problemlidir. Xüsusilə yaşlı nəsil, eləcə də texnologiyanın incəliklərinə az bələd olan insanlar və kənd yerlərində yaşayan vətəndaşlar üçün bu sistemlər tam əlçatan olmur.

Yaşlı sərnişinlərin onlayn bilet satışından və digər rəqəmsal nəqliyyat xidmətlərindən yararlanmaqda çətinlik çəkməsinin səbəblərindən biri, mobil tətbiq və ya veb-platformaların istifadəsinin onlar üçün kifayət qədər intuitiv olmamasıdır. Bu baxımdan, sadələşdirilmiş interfeyslərin hazırlanması, böyük hərflərlə yazı, səsli təlimat və ya vizual göstəricilər kimi funksiyalar əlavə olunmalıdır”.

Onun sözlərinə görə, digər bir istiqamət isə maarifləndirmədir:

“Xidmət göstərən qurumlar müəyyən yaş qrupları üçün xüsusi təlimlər, qısa video dərsliklər və ya "təlim köşkləri" təşkil edə bilərlər. Məsələn, avtovağzallarda və dəmir yolu stansiyalarında rəqəmsal xidmətlərin istifadəsini izah edən məsləhətçilər fəaliyyət göstərə bilər. Bundan əlavə, alternativ çıxış yolları da mütləq nəzərdə tutulmalıdır. Yəni rəqəmsal xidmətlərlə yanaşı, ənənəvi xidmət üsulları, kassalardan bilet almaq, telefon vasitəsilə sifariş vermək və ya agentliklərdən istifadə imkanları saxlanılmalıdır. Bu, texnologiyaya tam uyğunlaşa bilməyən insanlara seçim imkanı verəcək”.

O qeyd edib ki, rəqəmsal xidmətlər effektiv və ədalətli olmaq üçün sadə, inklüziv və hər kəsə əlçatan olmalıdır:

“Nəticə etibarilə, rəqəmsal xidmətlərin tam effektiv olması üçün həm texnoloji sadələşdirmə, həm də inklüzivlik nəzərə alınmalı, vətəndaşların müxtəlif qrupları üçün uyğun alternativlər təklif edilməlidir. Bu yanaşma həm xidmətlərin daha geniş yayılmasını, həm də ictimai ədalətliliyi təmin edəcək”.

Gülər
“Cebheinfo.az”

Açar sözlər: Elektron xidmətlər Elvin Abbasov

Problemlərinizi bizə yazın, şahidi olduğunuz hadisələri çəkib göndərin

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:45
embedMənbə:https://cebheinfo.az
archiveBu xəbər 25 Sentyabr 2025 17:34 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

“Konstitusiya və Suverenlik İli” münasibətilə muzeylərə mediatur təşkil olunub FOTOLAR

23 Dekabr 2025 18:44see223

Bu ölkə yaşayış icazəsi və vətəndaşlıq tələblərini sərtləşdirir

24 Dekabr 2025 04:46see187

Yağışlı Bakı yollarında son vəziyyət SİYAHI

25 Dekabr 2025 08:36see164

“Barışı ən çox Hande ilə yaraşdırıram” Gupse Özay

23 Dekabr 2025 20:41see158

Tərəqqi və rifah siyasəti Fotolar

23 Dekabr 2025 18:16see158

Gümüşün qiyməti tarixi maksimumunu yeniləyib

23 Dekabr 2025 22:41see156

Vizada dəyişiklik: Seçim artıq təsadüfi olmayacaq

24 Dekabr 2025 15:45see150

Yaponların uzunömürlü olmasının səbəbi AÇIQLANDI

24 Dekabr 2025 01:01see149

Ramin Axundov axtarışa verildi FOTO

23 Dekabr 2025 22:05see148

Kərkicahan Bir kənd, iki tale

24 Dekabr 2025 06:46see142

Zaur Axundov “Araz Naxçıvan”ın avrokubok şansını bitirdi! bir qərara sözardı

24 Dekabr 2025 00:11see137

“Səsi yaxşı çıxır, pis deyil” Ferstappen yeni “Formula 1” mühərrikinin səsini təriflədi

24 Dekabr 2025 01:02see136

Avtomobil almaq istəyənlər üçün VACİB XƏBƏR Gələn ildən bu qədər bahalaşacaq

24 Dekabr 2025 19:20see135

Türkiyədə Liviyanın Baş Qərargah rəisinin olduğu təyyarə ilə radar əlaqəsi kəsilib

23 Dekabr 2025 23:06see133

“Yaxınlaşıb dedi ki, ərim səni sevir”

24 Dekabr 2025 00:44see132

Ən simic bürclər Pul xərcləmirlər

24 Dekabr 2025 03:24see132

İsrail Trampın sülh planının ikinci mərhələsinə bu şərtlə razıdır

25 Dekabr 2025 05:45see132

Quba məktəbliləri sağlam qidalanma vərdişləri barədə məlumatlandırılıblar

24 Dekabr 2025 13:04see132

Xəbərdarlıq edildi: 55 dərəcə şaxtaya hazırlaşın

25 Dekabr 2025 01:15see129

“Avromed Company” MMC nin baş ofisində media nümayəndələri üçün Bakı şəhərinin tibbi tarixinin formalaşma mərhələlərinə həsr olunmuş təqdimat keçirilib

24 Dekabr 2025 20:16see128
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri