Fəhlə sifarişi “sərf eləmədi” deyib ləğv etdi
Azpost saytından alınan məlumata görə, Icma.az bildirir.
Maksim taksinin yükdaşıma xidməti ilə bağlı sosial şəbəkədə daha bir narazılıq paylaşılıb. AzPost xəbər verir ki, istifadəçi Lalə Quliyeva şirkətin “fəhlə xidməti”ndə ciddi məsuliyyətsizlik və qarışıqlıq yaşandığını bildirib.
Quliyevanın sözlərinə görə, onlar vannanın daşınması üçün həm sürücü, həm də əlavə fəhlə sifariş ediblər. Xidmətin qiyməti isə saata və fəhlə sayına görə hesablanır. Sifariş təsdiqləndikdən az sonra sürücü yola düşüb, lakin fəhlə “sürücünün yanında fəhlə varmı?” sualına cavab almadıqdan sonra sifarişi özbaşına ləğv edib.
“Fəhləyə dedik ki, sürücü tək gəlir, yanında fəhlə yoxdur. Cavabı bu oldu: ‘Mənə sərf eləmədi, ona görə sifarişi ləğv elədim’. Amma nə yeni fəhlə göndərildi, nə də şirkətdən kimsə məsuliyyət götürdü,” – deyə o yazıb.
Nəticədə, sürücü artıq ünvana çatanda, müştəri məcbur qalıb sifarişi tamamilə ləğv edib. Quliyeva bildirib ki, sürücü məsuliyyətli davranıb və vaxtında gəlib, lakin şirkətin sistemində “sürücü ilə iş aparılıb” mesajı gəlib: “Eşşəkliyi edən fəhlə idi, amma cəzanı sürücü aldı. Şirkətə şikayət etməyin də bir mənası qalmadı”.
Paylaş
Baxış sayı:16
Bu xəbər 30 Oktyabr 2025 10:33 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
Əlaqə
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















