Hayal Kahvesi insanları aldadır? AÇIQLAMA
Milli.az saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Sosial şəbəkələrdə "Hayal Kahvesi" ilə bağlı şikayət yayılıb.
Milli.Az xəbər verir ki, şikayətçi bildirir ki, o restorana bilet alarkən deyilən "1+1 kompaniyası"nın şərtləri ilə reallıq üst-üstə düşmür.
Bəs bu iddia nə dərəcədə doğrudur?
Məsələ ilə bağlı restoran rəhbəri Emrah Kılıc bildirib ki, "1+1 kompaniyası" ilə bağlı sosial şəbəkələrdə yayılan videodan məlumatlıdırlar:
"Həmin videoda bizə qarşı ağır ittihamlar səsləndirilib. Bununla bağlı vəkillərimiz məşğul olur. Müştərinin istədiyi məhsul bitdiyi üçün ona başqa məhsullar təqdim edilib. Bu hal bütün restoranlarda ola bilər".
Bəs bu halda haqlı olan tərəf kimdir?
Mövzu ilə bağlı marketinq mütəxəssisi Laura Seyidbəyovanın sözlərinə görə, əgər şirkət öz kompaniyasına start verirsə, deməli öncədən məhsul ehtiyatı və mövcud riskləri düzgün planlaşdırmalıdır:
"Əgər məhsul yüksək marağa görə tükənibsə, bu zəif təşkilatçılıqdan da irəli gələ bilər. Amma kompaniyanın başlığında bu hal baş verirsə və əvəzində bahalı məhsul təklif edilirsə, bu, artıq planlaşdırmanın qeyri-dəqiqliyinə və kommunikasiya boşluğundan irəli gəlir. Bu da istehlakçıda aldatma fikri yarada bilər".
Asya
Milli.Az


