Icma.az
close
up
RU
Hər gün bir stəkan içən qocalmır

Hər gün bir stəkan içən qocalmır

Milli.az saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.

Kefirdəki bakteriya immun sistemin yaşlanmasını ləngidir.

Milli.Az xəbər verir ki, Yaponiyanın Sinsyu Universitetinin alimləri kefirdəki xüsusi  bakteriyanın immun sistemi yaşlanmasını ləngidiyini və bəzən geri çevirdiyini aşkar ediblər.

Tədqiqatın nəticələri "Journal of Functional Foods" jurnalında dərc olunub.

Tədqiqatçılar Lentilactobacillus kefiri YRC2606 adlı bakteriyanı istifadə edərək yaşlı siçanları 8 həftə ərzində qidalandırıb. Nəticədə, siçanlarda timus və qaraciyər kimi vacib orqanlarda yaşa bağlı dəyişikliklər daha az müşahidə olunub. Eyni zamanda, hüceyrələrin bölünməsini bloklayan p16 və p21 zülallarının səviyyəsi azalıb, iltihab yaratmaqla məşğul olan IL-6 və TNF-α maddələrinin səviyyəsi də azalıb.

Alimlər bildirir ki, bu bakteriya gələcəkdə funksional qidalar və ya qida əlavələri üçün perspektivli baza ola bilər. Onlar həmçinin qeyd edirlər ki, insanlarda eyni effektin təsdiqi üçün əlavə klinik tədqiqatlar lazımdır.

Ekspertlər vurğulayır ki, kefir yalnız immun sistemin sağlamlığı üçün faydalı deyil, həm də yaşa bağlı xəstəliklərin qarşısının alınmasına kömək edə bilər.

Milli.Az

Ən son yeniliklər və məlumatlar üçün Icma.az saytını izləyin, biz hadisənin gedişatını izləyirik və ən aktual məlumatları təqdim edirik.
seeBaxış sayı:162
embedMənbə:https://news.milli.az
archiveBu xəbər 18 Dekabr 2025 06:06 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Vüsal Aslanovun müşaviri AZCON un layihə rəhbəri təyin edilib

12 İyun 2026 15:07see363

Karapetyanın bloku Ermənistanda seçkilərin nəticələrinin ləğv edilməsini tələb edir

12 İyun 2026 12:13see244

Messi yenidən DÇ nin qalibi olmaq şanslarını dəyərləndirdi

12 İyun 2026 12:17see226

Fransa 2027 ci il prezident seçkiləri öncəsi xarici müdaxilələrə qarşı tədbirləri açıqlayıb

12 İyun 2026 12:17see214

DURSUN HƏSƏNOV QƏFİL VƏFAT EDİB: Tanınmış şəxsin qardaşıdır FOTO

12 İyun 2026 15:55see200

Azərbaycanlı mollalar kütləvi qətlə yetirilir ŞOK

13 İyun 2026 02:47see197

“Qeyri neft ixracı 8,1% artaraq 3,6 milyard dollara çatıb”

12 İyun 2026 12:16see194

İbrahimoviç DÇ 2026 da azarkeşlik etdiyi komandanın adını dedi Mənim köküm o ölkədəndir

13 İyun 2026 14:02see191

Elvin Cəfərquliyev üçün Qarabağ klubuna rəsmi təklif gəlməyib

12 İyun 2026 12:15see190

Aygün Kazımova məzunlarla bir arada Geyimi gündəm oldu

13 İyun 2026 11:00see187

Emiliano Martines dünya çempionatında Argentinaya kömək edə biləcək

12 İyun 2026 12:17see181

Brayton Tottenhem in müdafiəçisi üçün 30 milyon təklif etdi

12 İyun 2026 19:11see180

Pensiya alanlara şad xəbər NAZİRLİK AÇIQLADI

12 İyun 2026 12:14see179

Qarabağ Bakıda hazırlığını davam etdirir

13 İyun 2026 02:46see179

Kanada məşhur futbolçunu ölkəyə buraxmadı Zorlama ilə ittiham olunur

12 İyun 2026 22:33see172

Bakı Dövlət Universiteti ilə vidalaşacaq məzunların sayı AÇIQLANDI

12 İyun 2026 20:54see170

Paşinyanın qələbəsindən sonra: Siyasi eyforiya və təzyiqlər

12 İyun 2026 12:16see169

Dövlət büdcəsi xərclərinin 40% i sosialyönlüdür

12 İyun 2026 12:15see166

Ən yaxşı babalar hansı tarixdə doğulanlardır?

12 İyun 2026 21:12see163

Putin: “Məqsəd rusiya cəmiyyətini parçalamaqdır”

12 İyun 2026 23:31see161
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri