Icma.az
close
up
RU
Həyəcanlanmaq üçün 2,4 milyard səbəb... 2040cı ildə Türkiyə turizmi neçə səyyaha qapı açacaq?

Həyəcanlanmaq üçün 2,4 milyard səbəb... 2040cı ildə Türkiyə turizmi neçə səyyaha qapı açacaq?

Hany Abdelkavi "Google"un qlobal səyahət innovasiya səylərinə rəhbərlik edir. "Deloitte" ilə birlikdə apardığı yeni araşdırmada Abdelkavi "Barceló Hotel Group EMEA" baş direktoru kimi sənaye mütəxəssisləri ilə bir araya gələrək 2040-cı ildə turizm sektorunun vəziyyəti ilə bağlı yeni bir araşdırma hazırlayıb.

Bizimyol.info xəbər verir ki, "thinkwithgoogle" platformasında araşdırma materialı paylaşılıb. Araşdırmaya görə, turizm sektorunun xeyli çətinliklərə baxmayaraq dinamikliyini qoruduğunu görmək üçün tarixə nəzər salmaq kifayətdir. Hətta gözlənilməz hadisələr də insanların yeni mədəniyyətləri kəşf etmək və yaşamaq həvəsini dayandıra bilmir. O qədər ki, "Google"un "Deloitte" ilə apardığı yeni araşdırmaya görə, 2040-cı ilə qədər beynəlxalq sərnişinlərin sayında əhəmiyyətli dərəcədə 60% artım olacağı proqnozlaşdırılır.

Qlobal mobillik meyllərinin bu yeni tədqiqi üçün milyardlarla "Google Axtarış" sorğularına əlavə olaraq, son əlli ilin 90.000-dən çox məlumat nöqtəsini təhlil etdik. Tədqiqat iqtisadi məna kəsb edən tapıntılara, eləcə də səyahət dünyasını formalaşdırması gözlənilən uzunmüddətli meyllərə işarə edir.

Hazırladığımız “2040-cı ildə səyahət” vizyonuna əsasən, dünya üzrə beynəlxalq səfərlərin sayının əhəmiyyətli dərəcədə artacağı və 2,4 milyarda çatacağı gözlənilir. Tədqiqat rəqəmlərin daha çox olacağını ortaya qoyur: Biz turizm sənayesini dəyişdirə biləcək strateji təhlilləri, eləcə də dəyişən səyahətçi gözləntilərini anlamağa kömək edə biləcək yeni sevimli istiqamətləri bir araya gətirdik.

Hindistanlı səyahətçilərin yüksəlişi və ABŞ-ın artan təsiri

2040-cı il səyahət ekosistemində yeni mənbə bazarlarının (səyahətçilərin gəldiyi ölkə) ciddi önəm qazanacağı gözlənilir. İlk 5-lik arasında ən sürətlə böyüyən bazarlar Hindistan, Çin və ABŞ olacaq.

2040-cı ilə qədər hindistanlı səyahətçilərin sayında 5 dəfə artım gözlənilir. Bu vəziyyət pasport sahiblərinin sayının artması və viza rejimlərinin yumşaldılması ilə bağlıdır. Rəqəmsal kanalları yaxşı bilən hindistanlı səyahətçilərin daha qısa müddətdə qərar vermələri diqqət çəkir: Beynəlxalq uçuşlar üçün rezervasiya səfərdən təxminən 50 gün əvvəl edilir. (Dünyada bu müddət orta hesabla təxminən 70 gündür.)

Dil və mədəniyyət baxımından zəngin müxtəlifliyə ev sahibliyi edən Hindistanda markaların təklif etdikləri təcrübəni lokallaşdırması vacibdir. Ölkə bir çox fərqli dillərə ev sahibliyi edir. 30 milyondan çox insan bunlardan 10-da ana dili kimi danışır. Hindistanlıların əksəriyyəti internetdə axtarış apararkən və başqa əməliyyatlar apararkən öz dillərindən istifadə etməyi üstün tuturlar.

Okeanın o biri tərəfində yerləşən ABŞ-ın da mənbə bazarı kimi gücünü qoruyub saxlaması gözlənilir. Avropaya səfərlərin 10%-ni təşkil edən amerikalılar da bazardakı turistlərin 40%-ni (Avropalı səyahətçilər istisna olmaqla) təşkil edir. ABŞ səyahətçiləri brendlərə seçmə yanaşırlar: ABŞ istehlakçılarının 78%-i bildikləri brendlər üçün daha çox pul ödəməyə hazırdır.

Səyahət şirkətləri bu inkişaf edən və böyüyən mənbə bazarlarında məlumatlılıq yaratmaq və ya mövcud məlumatlılığı artırmaq üçün indi hərəkətə keçməlidir. 2040-cı ildə tətil etməyi planlaşdıranlar ilk dəfə qarşılaşdıqları brendi yox, artıq bildikləri brendi seçməlidirlər.

İstiqamətlərdə müxtəliflik: Yeni zəng limanları

2040-cı ilin turizm dünyasında sərnişinlərin səfər edəcəyi ölkələr də gəldikləri ölkələr qədər əhəmiyyətlidir. Dünyanın ən çox ziyarət edilən ölkəsi olan Fransanın baş-başa yarışdığı İspaniya ilə əvəzlənəcəyi və ilk beşliyə Meksika kimi yeni adların daxil olacağı gözlənilir.

Avropa ölkələri istirahət edənlərin böyük marağına səbəb olmağa davam edəcək. Bu Asiya və Şimali Amerikaya da aiddir.

2040-cı ilə qədər gələn sərnişin sayında təxmin edilən illik artım sürətində ilk sırada olan Yaxın Şərqin də çox sayda turisti qəbul edəcəyi gözlənilir. Bölgədə ən böyük artımın Səudiyyə Ərəbistanı və Birləşmiş Ərəb Əmirliklərində (BƏƏ) olacağı gözlənilir. Səudiyyə Ərəbistanına marağın artmasını infrastrukturun yenilənməsi və giriş vizası islahatları, həmçinin "Neom" və "Expo" 2030 kimi iddialı turizm layihələri ilə əlaqələndirə bilərik. BƏƏ-nin gələcək populyarlığını yüksək səviyyəli təcrübələr və lüks seçimlərlə əlaqələndirə bilərik.

Hesabatın müəlliflərindən biri olan "Barceló Hotel Group EMEA" baş direktoru Raul Qonzales bu vəziyyəti aşağıdakı sözlərlə izah edir: "Böyüməkdə olan bazarlarda brendlərin yeni turist profillərinə uyğunlaşması vacib olacaq. 30 il əvvəl bron edərkən yatmaq üçün yer kifayət idi. İndi turistlər həm fərdi, həm də yerli bir təcrübə gözləyirlər. Ona görə də işləyəcəyimiz otelləri seçərkən 92% nisbətində yerli resurslara üstünlük verir və yeni texnologiyalardan yararlanmağa diqqət yetiririk. Virtual otaq təcrübəmizə, sehrli otaqa misal verə bilərik. Yeni müştəri gözləntilərini anlamaq üçün malik olduğunuz məlumatları təhlil etmək vacibdir. Bundan əlavə, biz artıq öz CRM-imizi inkişaf etdiririk və bu sistemdən daha şəxsi yaşayış təcrübəsi təklif etmək üçün istifadə etməyi planlaşdırırıq."

2040-cı il səyahət ekosistemi araşdırmasında diqqət çəkən ipuçlarından biri onsuz da populyar olan yerlərdə istiqamətlərin müxtəlifliyinin artmasıdır. Məsələn, İndoneziyada biz görürük ki, yeni bölgələrdə axtarış marağı Bali kimi müəyyən edilmiş istiqamətlərə nisbətən daha sürətlə artmaqdadır.

Gələcək strategiyanızı yaratarkən müxtəlif ölkələrdən gələn qonaqlara necə müraciət edə biləcəyinizi düşünün. Məsələn, beynəlxalq qonaqlarınızın əldə edəcəyini gözlədikləri, lakin regionda hələ geniş yayılmayan ödəniş variantlarını araşdırmaq istəyə bilərsiniz.

Gələcəyin səyahətçiləri: şüurlu, kəşfiyyatçı və daha yaşlı

Yeni mənbə bazarlarının artması ilə gələcək səyahətçiləri iki fərqli kateqoriyada araşdırmaq mümkündür: "inkişaf etməkdə olan" və "yetkin". İnkişaf etməkdə olan bazarlardan gələn səyahətçilərin müəyyən istiqamətlərə, yetkin ölkələrdən gələn səyahətçilərin isə daha unikal yerlərə üstünlük vermə meylinin artması da olduqca maraqlıdır.

Deloitte daxilində strateji məsləhətlər verən Monitor Deloitte şirkətinin yüksək səviyyəli rəhbərlərindən biri olan Patricia Ruiz Ramos mövzu ilə bağlı fikirlərini bu sözlərlə ifadə edir: "Hindistan kimi inkişaf etməkdə olan bazarlarda yaşayan səyahətçilər əvvəlcə həm qurulmuş, həm də yaxınlıqdakı bazarlarla maraqlanacaqlar. Bu o deməkdir ki, inkişaf etməkdə olan bazarlarda səyahət edənlərin yaratdığı təsir ilk növbədə qonşu ölkələrdə hiss olunacaq. Bu təsirin Avropa kimi nisbətən uzaq bazarlarda əks olunması inkişaf etməkdə olan ölkələrin insanlarının xərcləmə gücünün artması olacaq."

Araşdırma göstərir ki, hər iki sərnişin profili son dərəcə şüurlu olacaq və səfərdən əvvəl geniş araşdırma aparacaq. Bu istifadəçilərin qarşılıqlı əlaqəsini yalnız rezervasiya kimi qiymətləndirmək deyil, qərar qəbul edərkən axtardıqları etibarı nəzərə almaq düzgün yanaşma olardı.

Ruiz Ramos bu vəziyyəti belə izah edir: "Dünya əhalisi qocaldıqca və daha çox insan sağlam təqaüdə çıxdıqca, biz yeni ehtiyaclar və üstünlüklərə malik unikal turizm bazası ilə qarşılaşacağıq. Yaponiya və Çinin mənbə bazarlarında olduğu kimi, mədəni və tarixi təcrübələrlə getdikcə daha çox maraqlanan sərnişin bazası var. Turizm şirkətləri təklif etdikləri təcrübələri bu auditoriyaların ehtiyaclarına uyğunlaşdırmaq və onların xüsusi tələblərini ödəmək yolu ilə bu artan bazardan faydalanmaq imkanı əldə edirlər".

Unutmaq olmaz ki, 2,4 milyard sərnişin bizi gözləyir. Turizmin gələcəyindən maksimum yararlanmaq üçün brendlər yaxşı hazırlanmalıdır.

Qadir, Bizimyol.info

seeBaxış sayı:68
embedMənbə:https://www.bizimyol.info
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri