Icma.az
close
up
RU
Hökumətlər ətraf mühiti qorumaq üçün mühərrik ölçülərini məhdudlaşdırmalıdırlarmı?

Hökumətlər ətraf mühiti qorumaq üçün mühərrik ölçülərini məhdudlaşdırmalıdırlarmı?

Milli.az saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.

Hökumətlərin ətraf mühiti qorumaq məqsədilə mühərrik ölçülərini məhdudlaşdırması, müəyyən müsbət təsirlər və bəzi potensial çətinliklər yarada bilər. Bu yanaşma, xüsusilə karbon emissiyalarının azaldılması və enerji səmərəliliyinin artırılması baxımından vacib ola bilər. Lakin bunun həyata keçirilməsi müxtəlif tərəflərdən nəzərdən keçirilməlidir.

Milli.Az bəzi məlumatları diqqətinizə çatdırır:

Müsbət təsirlər

Karbon emissiyalarının azaldılması: Mühərrik ölçülərinin kiçildilməsi, xüsusilə daxili yanma mühərrikləri ilə işləyən avtomobillərin karbon emissiyalarını azalda bilər. Daha kiçik mühərriklər, ümumiyyətlə, daha az yanacaq istehlakı və daha az zərərli qazların emissiyasına səbəb olur. Bu, xüsusilə şəhər içi nəqliyyatda əhəmiyyətli təsir göstərə bilər.

Yanacaq səmərəliliyinin artırılması

Kiçik mühərriklər, daha az yanacaq sərf edir və bu, nəqliyyat vasitələrinin daha az enerji istehlak etməsinə səbəb olur. Bu yanaşma, enerji səmərəliliyini artırmaq və təbii resursları daha səmərəli istifadə etmək baxımından faydalıdır.

Ekoloji təsirin azaldılması

Mühərrik ölçüsünün məhdudlaşdırılması, xüsusən böyük və güclü mühərriklərin istifadəsinin azaldılması, ətraf mühitin çirklənməsini azalda bilər. Bu, hava keyfiyyətinin yaxşılaşmasına və ekosistemlərə olan təzyiqin azalmasına kömək edə bilər.

Alternativ texnologiyaların təşviqi: Mühərrik ölçülərini məhdudlaşdırmaq, elektrikli və hidrogenlə işləyən avtomobillərə keçidi təşviq edə bilər. Bu, uzun müddətli dövrdə sıfır emissiya ilə çalışan nəqliyyat vasitələrinin geniş yayılmasına təkan verə bilər.

Potensial çətinliklər və mənfi tərəflər

İstehsal və bazar tələblərinin uyğunlaşdırılması: Hökumətlərin mühərrik ölçülərini məhdudlaşdırması, istehsalçılara böyük çətinliklər yarada bilər. İstehsalçılar daha kiçik mühərriklərə keçid edərkən yeni texnologiyaların inkişafını və istehsal xəttlərinin dəyişdirilməsini tələb edən xərclərlə qarşılaşa bilər. Həmçinin, bazarın tələbi də dəyişə bilər; insanlar böyük mühərrikli avtomobillərə üstünlük verə bilər, xüsusilə uzun məsafələrə səyahət edənlər üçün.

Şəhər və kənd yerləri arasındakı fərqlər: Kiçik mühərriklər, şəhər içi və qısa məsafəli nəqliyyat üçün uyğun olsa da, uzun məsafələrə səyahət edən və ya daha çox yük daşıyan avtomobillər üçün kiçik mühərriklər effektiv olmayabilir. Kənd və şəhər yerləri arasındakı nəqliyyat fərqləri, bu tələbin bir çox hallarda məhdudlaşdırılmasına mane ola bilər.

Avtomobil sənayesindəki dəyişikliklər: Avtomobil istehsalçıları mühərrik ölçülərinin məhdudlaşdırılması ilə bağlı hökumət tələblərinə uyğunlaşmaq üçün əlavə xərclərə və vaxt itkisinə məruz qalacaq. Bu, xüsusilə lüks avtomobil markaları və yüksək performanslı avtomobillər istehsal edən firmalar üçün iqtisadi baxımdan çətin ola bilər.

Təhlükəsizlik məsələləri: Kiçik mühərrikli avtomobillər, xüsusən ağır və böyük nəqliyyat vasitələri ilə müqayisədə daha az gücə malik ola bilər. Bu, bəzi hallarda yol təhlükəsizliyi məsələlərini gündəmə gətirə bilər, xüsusilə qəzalar zamanı kiçik avtomobillərin daha çox zərər görməsi riski artacaq.

Alternativ yanaşmalar:

Hökumətlər mühərrik ölçülərini məhdudlaşdırmaqla yanaşı, aşağıdakı alternativ yanaşmaları da tətbiq edə bilərlər:

Emissiya tələbləri və yanacaq səmərəliliyi standartları qoymaq: Hökumətlər, avtomobil istehsalçılarını daha az karbon buraxan və daha səmərəli mühərriklər istehsal etməyə təşviq etmək üçün sərt emissiya standartları təyin edə bilər.

Elektriklə işləyən avtomobillər və digər alternativ enerjilər üçün təşviq proqramları: Elektrikli avtomobillərə vergi güzəştləri və subvensiyalar tətbiq edərək bu tip nəqliyyat vasitələrinin bazarını artırmaq.

İctimai nəqliyyatın inkişafı: Şəhərlərdə daha çox insanların ictimai nəqliyyatdan istifadə etməsini təmin etmək üçün daha sərfəli və effektiv nəqliyyat sistemləri qurmaq.

Nəticə olaraq qeyd etmək lazımdır ki, hökumətlərin mühərrik ölçülərini məhdudlaşdırması ətraf mühitin qorunmasına müsbət təsir göstərə bilər, amma bu yanaşmanın praktiki tətbiqi bir çox çətinliklər yarada bilər. Daha təsirli və genişmiqyaslı həllər üçün ekoloji cəhətdən təmiz enerji ilə işləyən avtomobillərin yayılması, ictimai nəqliyyatın inkişafı və texnologiyanın irəliləməsi də önəmlidir.

Xəyal Abdullayev
Milli.Az

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:154
embedMənbə:https://news.milli.az
archiveBu xəbər 30 Noyabr 2024 11:02 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Donbas iddiası təsadüfi deyil: Rusiya və ABŞ arxa planda razılaşıb

11 Dekabr 2025 13:27see193

Fransada etirazçılara qarşı gözyaşardıcı qaz və səs qumbarasından istifadə edilib

12 Dekabr 2025 16:22see168

OKX də Avtomatlaşdırılmış P2P Sifariş İcrası işə düşdü

11 Dekabr 2025 12:12see149

Mətanət sürücülərdən şikayətləndi: Söyüş yiyəsi olmayın

11 Dekabr 2025 09:29see146

Mədəniyyət Nazirliyi Bəxtiyar Vahabzadənin yubiley gecəsinin biletlərini 140 manata satıb

11 Dekabr 2025 12:41see142

Vikinq kimi yaşayır Video

12 Dekabr 2025 08:55see140

Özcan Dənizin inanılmaz sərvəti ÜZƏ ÇIXDI FOTO

11 Dekabr 2025 23:53see140

Kartof qızardarkən duz nə vaxt əlavə olunmalıdır?

13 Dekabr 2025 00:26see138

Zelenski yeni sülh planı vəd edir: Müharibə bu həftə dayanacaq? ŞƏRH

11 Dekabr 2025 17:36see137

Bakıda bu yolda işıqforun hər üç işığı eyni anda yanır

12 Dekabr 2025 08:55see136

Üzgüçülük üzrə Azərbaycan çempionatı start götürüb

11 Dekabr 2025 20:15see134

Paşinyan Azərbaycana bu iki mövzunu paralel olaraq bağlamağı təklif etdi...

11 Dekabr 2025 09:22see133

İlham Rəhimovun gömrükdə işləyən qohumu həbs edildi

11 Dekabr 2025 16:56see130

İsrailin işğal siyasəti İranı nüvə silahına itələyir ŞƏRH

12 Dekabr 2025 04:26see129

Məşhur futbolçu karyerasını sonlandıracaq SƏHHƏTİNƏ GÖRƏ

13 Dekabr 2025 00:58see127

“Daxilmdə nəsə mənə kifayət qədər yaxşı olmadığımı deyirdi” Norris

12 Dekabr 2025 02:00see125

Ukrayna millisi DÇ 2026 nın seçmə mərhələsinin pley offunda ev oyunlarını keçirəcəyi yeri müəyyən edib

12 Dekabr 2025 01:05see125

Arteta “Vulverhempton”la oyundan əvvəl: “Sabah üç xal qazanmalıyıq”

12 Dekabr 2025 21:09see124

ABŞ bizi AB dən ayıra bilməz Avstriya

12 Dekabr 2025 01:32see122

Ukrayna və ABŞ nümayəndə heyətləri görüşdü

11 Dekabr 2025 23:50see120
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri