İctimai nəqliyyat tələbələr üçün yarı qiymətə olur? AÇIQLAMA
Icma.az bildirir, Demokrat.az portalına istinadən.
“Bugünkü şəraitdə tələbələr və azyaşlılar üçün gediş haqqının 25 qəpik müəyyən edilməsi sosial baxımdan cəlbedici görünsə də, iqtisadi tərəfdən müəyyən çətinliklər yaradır”.
Bu sözləri iqtisadçı-ekspert Rəşad Nəcəfzadə Demokrat.az-a açıqlamasında deyib.
Ekspert əlavə edib ki, hazırda ictimai nəqliyyatın maya dəyəri yanacaq, sürücü maaşları, texniki xidmət və digər xərclərlə birlikdə daha yüksəkdir:
“25 qəpik bu xərclərin çox kiçik hissəsini qarşılaya bilər. Əgər belə tarif tətbiq olunarsa, dövlətin subsidiyası mütləq olmalıdır. Yəni, hökumət daşıyıcılara fərqi ödəməlidir ki, xidmətin keyfiyyəti aşağı düşməsin. Əks halda, avtobusların sayı azalacaq, metroda təmir və yenilənmə prosesləri ləngiyəcək. Sosial siyasət baxımından tələbələrə və uşaqlara güzəştli qiymət müsbət addımdır. Bu, həm ailələrin yükünü azaldır, həm də təhsilin əlçatanlığını artırır. Amma iqtisadi reallıqlar nəzərə alınmasa, nəqliyyat sektorunda problemlər dərinləşə bilər. İnflyasiya fonunda nəqliyyat xərclərinin davamlı artması da mühüm faktordur. Bu gün 25 qəpik ümumi gediş haqqı kimi mümkün deyil. Amma yalnız güzəştli qruplara tətbiqi dövlət dəstəyi ilə həyata keçirilə bilər. Əgər dövlət büdcəsi buna resurs ayırarsa, qərar həm sosial ədaləti təmin edər, həm də gənclərin inkişafına xidmət edər. Tələbələr və azyaşlılar üçün 25 qəpik tarif sosial siyasət baxımından realdır. Amma ümumi sərnişinlər üçün bu, iqtisadi cəhətdən qeyri-mümkündür”.
Leyla Turan
Demokrat.az
Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
Bu sözləri iqtisadçı-ekspert Rəşad Nəcəfzadə Demokrat.az-a açıqlamasında deyib.
Ekspert əlavə edib ki, hazırda ictimai nəqliyyatın maya dəyəri yanacaq, sürücü maaşları, texniki xidmət və digər xərclərlə birlikdə daha yüksəkdir:
“25 qəpik bu xərclərin çox kiçik hissəsini qarşılaya bilər. Əgər belə tarif tətbiq olunarsa, dövlətin subsidiyası mütləq olmalıdır. Yəni, hökumət daşıyıcılara fərqi ödəməlidir ki, xidmətin keyfiyyəti aşağı düşməsin. Əks halda, avtobusların sayı azalacaq, metroda təmir və yenilənmə prosesləri ləngiyəcək. Sosial siyasət baxımından tələbələrə və uşaqlara güzəştli qiymət müsbət addımdır. Bu, həm ailələrin yükünü azaldır, həm də təhsilin əlçatanlığını artırır. Amma iqtisadi reallıqlar nəzərə alınmasa, nəqliyyat sektorunda problemlər dərinləşə bilər. İnflyasiya fonunda nəqliyyat xərclərinin davamlı artması da mühüm faktordur. Bu gün 25 qəpik ümumi gediş haqqı kimi mümkün deyil. Amma yalnız güzəştli qruplara tətbiqi dövlət dəstəyi ilə həyata keçirilə bilər. Əgər dövlət büdcəsi buna resurs ayırarsa, qərar həm sosial ədaləti təmin edər, həm də gənclərin inkişafına xidmət edər. Tələbələr və azyaşlılar üçün 25 qəpik tarif sosial siyasət baxımından realdır. Amma ümumi sərnişinlər üçün bu, iqtisadi cəhətdən qeyri-mümkündür”.
Leyla Turan
Demokrat.az

Bu şəxslər üçün ictimai nəqliyyat pulsuz olur?
18 Sentyabr 2025 18:19
COP29 iştirakçıları üçün ictimai nəqliyyat pulsuzdur
11 Noyabr 2024 10:01
COP29 iştirakçıları üçün bütün ictimai nəqliyyat PULSUZDUR
09 Noyabr 2024 10:12
Tələbələr üçün kirayə subsidiyaları kimi... AÇIQLAMA
15 Sentyabr 2025 18:11

