İlahiyyatçı: İmam Hüseyni dua etməklə yad etməliyik, xurafat və cəhalət nümunələri ilə deyil
Sherg.az portalından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər yayır.
Quranda insanın özünə ziyan, zərər, xətər vurması haram sayılır
Tural İrfan: Məhərrəm ayı matəm ayı deyil
"Qazılar Şurası olaraq dindarlarımıza xatırlatmaq istərdik ki, Məhərrəm və Səfər aylarında 60 gün ərzində keçirilən təziyə mərasimləri, xüsusilə Tasua və Aşura əzadarlığı zamanı müxtəlif alətlərlə bədənə xəsarət yetirmək, qan çıxarmaq, qurşağadək soyunaraq sinə vurmaq və s. dinimizə görə qəbuledilməzdir".
Teleqraf xəbər verir ki, bu barədə Qafqaz Müsəlmanları İdarəsinin Məhərrəm ayı ilə bağlı verdiyi fətvasında bildirilib.
"Həmçinin, QMİ Qazılar Şurası yerlərdəki nümayəndələrinin nəzərinə çatdırır ki, AR “Dini etiqad azadlığı haqqında” Dövlət Qanununun müddəalarına riayət edərək dini mərasimləri məscid, ziyarətgah və onlara aid ərazilərdə keçirsinlər. Azərbaycan qanunlarına əsasən, təziyə mərasimləri zamanı milli-mənəvi dəyərlərimizə və dövlətçilik ənənələrimizə xələl gətirən şüarların səsləndirilməsi, dövlət simvollarına uyğun olmayan atributların istifadəsi, küçə yürüşləri və ictimai asayişin pozulması yolverilməzdir.
Xüsusilə qeyd etmək istərdik ki, ölkəmizin suverenliyi, dövlətçiliyimizin yenilməz nüfuzu əleyhinə son dönəmlərdə güclənən erməni revanşist təbliğatına qarşı Azərbaycan din xadimləri tərəfindən qətiyyətli və davamlı şəkildə Vətən sevgisini, milli dəyərlərə sədaqəti, şərəf və ləyaqəti ehtiva edən çağırışlar edilməli, xütbələr oxunmalıdır. Qeyd olunan tövsiyələrin bölgələrdəki din xadimlərinin dindarlara çatdırması vacibdir. Qazılar və səlahiyyətli nümayəndələr öz bölgə məscidlərində görülən tədbirlər barədə tam hesabatlarını Qafqaz Müsəlmanları İdarəsinə təqdim etməlidirlər", -fətva yer alır.
Məsələni dəyərləndirən ilahiyyatçı Tural İrfan “Sherg.az”a açıqlamasında deyib ki, Qafqaz Müsəlmanları İdarəsi son dövrlərdə yavaş-yavaş Allahın yoluna gəlir:

“Çünki indiyə qədər yalnız İran mollalarının ağzını güdürdülər ki, görək Qumdan hansı fətva gəlir, biz də onu təkrar edək. Ancaq indi milliləşməyə meyllər hiss olunur, artıq tədbirlərdə himn də oxunur, şəhidlər də yad edilir. Məhərrəm ayındakı farsların vaxtilə elan etdiyi matəm proqramının İslama dəxli yoxdur. İslam dinində matəm ayı, matəm günü yoxdur. Əgər olsa idi əvvəlcə bu dinin qurucusu olan Həzrət Muhəmməd üçün qeyd edilərdi. Sinə vurmaq, zəncir döymək, mərsiyə oxumaq, yallı getmək, ələm gəzdirmək, nəzir yığmaq, camaatı süni şəkildə ağlatmaq üçün uydurma rəvayətlər danışmaq İslamı xarab edən amillərdir. Cəmiyyətimiz üçün də çox zərərlidir. Quranda insanın özünə ziyan, zərər, xətər vurması haram sayılır. Əmr edilir ki, özünüzü bilərik təhlükəyə atmayın. Həmçinin Peyğəmbərin qoymadığı bir qaydanı, yeniliyi, İslama calamaq da haram sayılır”.
Ekspertinə sözlərinə görə Peyğəmbər nə matəm keçirib, nə sinə vurub, nə də mərsiyə deyib:
“Əksinə ölünün arxasınca ağlamağı, mərsiyə oxumağı qadağan edib. Məhərrəm ayı matəm ayı deyil. Şəhidlər ölmür, əbədi Cənnətə gedir. İmam Hüseyn üçün ağlayaq ki, niyə cənnətə gedib? Absurddur. Farslar və Kufə Əhli İmam Hüseyni çağırıb öldürəndən sonra peşman olub mərsiyə oxuyub başlarına döydülər. Bu adət oradan yaranıb. Bizim xalqımız arasından İmam Hüseynin qətlində iştirak edən olmayıb. Ona görə bu cinayətdə Azərbaycan xalqının əli yoxdur. Əksinə İmam Hüseyn tərəfdən Müslim adlı azərbaycanlı iştirak edərək şəhid olub. Bu baxımdan İmam Hüseyni çağırıb güdaza verən İraq və indiki İran əhli öz peşmançılıq hisslərini yaşayırlar. Bizim xalqın İmam Hüseynin şəhadətində əli yoxdur. Ona görə başına da vurmamalıdır. Etmədiyi cinayətin tarixi məsuliyyətini boynuna götürməməlidir. Bəzi adamlar elə hesab edir ki, sanki Məhərrəm ayında keçirilən proqramların, İmam Hüseynə bir faydası var. Heç bir faydası yoxdur, əksinə zərəri var. Çünki xurafat və mövhumatı yaşadırlar. İmam Hüseyni cəsur, qəhrəman, ədəbi yaşayan şəhid kimi yox, ölüb məhv olmuş aciz, körpəsini su ilə təmin edə bilməyən gücsüz adam kimi təqdim edirlər ki, camaatı ağladıb pul yığsınlar. İmam Hüseyn böyük qəhrəmanlıq nümunəsidir və o məğlub olmayıb. Qalib gəlib və əbədi yaşayır. Əbədi yaşayan adam üçün də yas tutmaq məntiqlə də dinimizə görə də doğru deyil. Onu normal şəkildə, xütbə və moizələrlə, söhbətlərlə, Quran oxumaq, dua etməklə yad etməliyik. Xurafat və cəhalət nümunələri ilə deyil”.


