İordaniya elektrikli avtomobil sahibliyinə görə dünyada İkinci yerdədir...
Icma.az, Sia Az saytına istinadən bildirir.
...İordaniya demək olar ki, bütün avtomobillərini azad ticarət zonası vasitəsilə idxal edir. Bu, idxalçılar üçün sərfəlidir - onlar daha az vergi ödəyirlər. 2024-cü ildə bu ölkədə yeni avtomobillərin 65 faizi elektrikli olub. Beləliklə, İordaniya elektrik avtomobilləri üzrə dünya liderlərindən biri kimi öz yerini inamla tutur.
SİA-nın əldə etdiyi məlumata görə, bu barədə “Forbes” yazır.
Norveçdə yeni avtomobillərin 90 faizi, İslandiyada 60 faizi elektriklidir.
Danimarka, Hollandiya və İsveç kimi digər ölkələr ilk üçlükdən xeyli geri qalır. Baxmayaraq ki, texnoloji, ekoloji və sosial sahələrdə onlar çox vaxt dünya liderlərinə çevrilirlər.
...Yaxın Şərqdə bütün elektrik avtomobil satışlarının 45 faizi İordaniyanın payına düşür. Müqayisə üçün qeyd edək ki, Birləşmiş Ərəb Əmirlikləri regionun cəmi 13 faizini alır. Elektrikli avtomobillərin tətbiqi üzrə qlobal liderlik uğrunda mübarizədə İordaniyanın ən ciddi rəqibi hazırda İslandiyadır.
Yerli elektrik avtomobil infrastrukturu istehsalçısı Cita EV, İordaniyanın elektrikli avtomobil bazarının illik 35 faizlik mürəkkəb artım tempi ilə artacağını proqnozlaşdırır.
İordaniyalı potensial alıcıların 65 faizi elektrik avtomobilləri növbəti avtomobil almağı düşünür.
Bu sahədə liderlik İordaniya üçün 5000-dən çox yeni iş yeri deməkdir. Axı, elektrik avtomobilləri doldurma infrastrukturu, texniki xidmət və digər xüsusi xidmətlər tələb edir.
Cita EV 2028-ci ilə qədər təkcə şarj şəbəkəsinin inkişafı bazarının hər il 75 milyon ABŞ dollarına çatacağını gözləyir. Ölkə hökumət orqanlarının elektromobillərin alınmasına birbaşa subsidiyalar tətbiq etməsi sayəsində yüksək göstəricilərə nail ola bilib.
Banklar da bu nəqliyyat növü üzrə faiz dərəcələrini aşağı salıblar. Belə bir siyasətlə hətta orta və aşağı gəlirli insanlar da elektriklə işləyən avtomobil ala biləcəklər. İordaniyanın milli poçt şöbəsi də elektrik yük maşınlarına keçir və paytaxt Əmmanda BRT sistemi bu il elektriklə işləyən avtobuslar buraxmağı planlaşdırır.
...Vətəndaşların elektromobillərə keçməsi üçün əlavə stimul benzinin qiymətidir. Bu, hər litr üçün təxminən 1,3 dollardır (54 UAH). İordaniyada onlar Yaxın Şərqin digər ölkələri ilə müqayisədə ən yüksəkdir. Bəzi ailələr ümumi gəlirlərinin üçdə birini yanacağa xərcləyirlər.
Yerli ətraf mühit fəallarının fikrincə, elektrik avtomobilləri yanacaq xərclərini 73 faiz azaldır. Həmçinin, vətəndaşları həvəsləndirmək üçün İordaniya ötən ilin iyulunda elektrik enerjisi üçün xüsusi tariflər tətbiq edib.
Saat 5:00-dan 14:00-a qədər evdə bir avtomobili enerji ilə doldurmaq hər yerdə olduğundan daha ucuzdur - bir kVt/saata (6,23 UAH) 0,15 dollar başa gəlir.
Elektrikli avtomobil sahiblərinin əksəriyyəti bundan istifadə edir və yalnız arabir avtomobillərini ictimai enerji doldurma məntəqələrində doldururlar.
Amma hətta orada qiymət dünyanın hər yerindən daha ucuzdur - kVt/saata 0,28 ABŞ dolları (11,63 UAH).
Ölkədə elektrik enerjisi və yanacağın qiymətləri hökumət tərəfindən müəyyən edilir. Benzin və ya dizellə işləyən avtomobili gömrükdən keçirmək üçün onun təxmini dəyərinin 92 faizinə bərabər vergi ödəməlisiniz.
Elektrikli nəqliyyat vasitələri üçün qeydiyyat vergisi qiymətdən asılı olaraq 10-55 faiz arasında dəyişir. Bu vergi gradienti idxalçılar və istehsalçılar tərəfindən qiymətlərə də təsir edir.
İordaniyanın digər yerli özəlliyi ondan ibarətdir ki, avtomobili olan demək olar ki, hər evin öz parkinq yeri var. Yeni tikililər üçün məcburi parkinq yerləri də tikinti qaydaları ilə nəzərdə tutulub.
Evdə şarj etmək çox asandır - avadanlıq adətən avtomobil şirkətləri tərəfindən təmin edilir və onun quraşdırılması təxminən 150 dollara başa gəlir (təxminən 6229 UAH).
Bu, ictimai nəqliyyata zərər verə bilər. Lakin İordaniyada o, yerli inkişafın xüsusiyyətlərinə və şəxsi nəqliyyat mədəniyyətinə görə onsuz da inkişaf etməmiş və sərfəli deyil. İordaniya kraliçası Rania Əl-Abdallah və bir neçə nazir də elektrikli avtomobillər sürür.
Yerli sürücülər arasında ən populyar elektrik avtomobilləri Volkswagen, BYD, Hyundai, Kia, Nissan və Changan avtomobilləridir.
Onların əksəriyyəti Çin istehsalıdır. İordaniya elektrik avtomobillərinin yerli istehsalına başlamaqda maraqlıdır. Amma hələlik onların belə biznesə başlamaq üçün təcrübəsi və mütəxəssisləri çatışmır.
Əli Babayev


