Kontakt Home müştərisinin şikayəti:
Azpost portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.
Bakıda yaşayan vətəndaş Aytən İsmayılzadə “Kontakt Home” mağazasından aldığı kreditlə bağlı ödəniş zamanı çətinliklə üzləşdiyini iddia edir.
AzPost xəbər verir ki, onun sözlərinə görə, sentyabrın 8-də 2000 manatlıq noutbuku kreditlə əldə edib. Həmin vaxt aktiv planşet krediti də olan müştəri hər ayın 10-da mütəmadi olaraq ödənişlərini edirmiş.
Aytən İsmayılzadə bildirib ki, sentyabrın 10-da ödəniş etmək istədikdə əvvəlcə Birbank tətbiqi üzərindən cəhd edib, lakin “Təəssüf ki, belə məlumat tapılmadı” bildirişi ilə qarşılaşıb. Daha sonra milliön vasitəsilə ödəniş etməyə çalışsa da, “Əməliyyatda səhv” mesajı alıb.
Müştəri məsələ ilə bağlı “Kontakt Home” ilə əlaqə saxladığını və ona yeni müştəri kodu təqdim edildiyini qeyd edib. Onun sözlərinə görə, həmin kod noutbuk müqaviləsində yazılan kod olub. Bundan sonra şirkətdən “aktiv yalnız bir kreditiniz var” cavabı gəlib. Bu səbəbdən Aytən xanım ödənişlərin birləşdirildiyini düşünüb.
Lakin bir neçə gün sonra ona zəng edilərək 17 günlük gecikmə olduğu bildirilib. Müştəri etiraz edərək baş verənləri izah etməyə çalışsa da, yenə eyni müştəri kodu göndərildiyini, lakin ödənişin alınmadığını və hətta telefon zənglərinin üzünə bağlandığını iddia edir.



Paylaş

