Mədəniyyətlərdə rənglərin mənası
Icma.az bildirir, Azpost portalına istinadən.
Rənglər sadəcə gözlərimizi sevindirməkdən daha çox şey edir; onlar insan psixologiyasını dərin təsir edir. AzPost bildirir ki, müxtəlif mədəniyyətlərdə rənglərin mənası fərqli olub, insanların emosional vəziyyətini, davranışlarını və qərarlarını yönləndirə bilir.
Qırmızı rəng dünya üzərində ən çox təsirə malik rənglərdən biridir. Qərb mədəniyyətlərində bu rəng ehtiras və enerji ilə əlaqələndirilir. Bununla yanaşı, Asiya mədəniyyətlərində isə qırmızı uğurun və xoşbəxtliyin simvoludur. Təsadüfi deyil ki, toyda qırmızı geyimlər və ya əşyalar istifadə edilir.
Mavi rəng isə sülh, sabitlik və etibarın simvoludur. İslam dünyasında mavi dini və ruhani bir dərinliyə işarə edir. Avropada və Şimali Amerikada isə mavi rəng, əsasən, insanlara sakitlik hissi verir və stressi azaldır. Bir çox şirkətlərin loqotiplərində mavi rəng istifadə olunmasının əsas səbəbi də budur – istehlakçıya etibar hissi yaratmaq.
Yaşıl rəng təbiət və yenilənmə ilə əlaqəlidir. Çox vaxt təbiətsevərlik və ekoloji məsuliyyətlə əlaqələndirilir. Asiyada isə yaşıl rəng ailə və sağlamlıq ilə əlaqəli simvoldur. Yaponiyada yaşıl, ailənin rifahını və sağlamlığını təmsil edir, çünki bu rəng təbiətin ən təmiz formalarından biridir.
Sarı rəng adətən xoşbəxtlik və pozitiv enerji ilə əlaqələndirilir. Lakin bəzi mədəniyyətlərdə, xüsusən də Cənubi Asiya ölkələrində, sarı rəng xəstəlik və ölümün simvolu kimi qəbul edilə bilər.
Bütün bu rənglər insanın duyğusal və psixoloji vəziyyətinə təsir göstərməklə yanaşı, həm də qərar vermə prosesinə təsir edir. Bir çox reklam və marketinq strategiyasında rənglərin seçimi məhsulun satışını artırmağa yönəlib.
Rənglərin psixoloji təsiri o qədər böyükdür ki, çox zaman biz onları gözümüzlə görsək də, onların bizə təsiri bilinçaltımızda baş verir.
Paylaş


