Media biznesindən 80 milyon zərər etdi, şokoladdan 20 milyon qazandı
Qaynarinfo portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.
"YouTube"da böyük gəlir əldə etmək istəyən bir məzmun istehsalçısısınızsa, bəlkə də şokolad biznesinə girməlisiniz. Çünki MrBeast keçən il yalnız şokolad satışından 20 milyon dollar qazanıb.
Qaynarinfo xəbər verir ki, "YouTube"un ən tanınmış simalarından biri olan MrBeast, yəni Cimmi Donaldson iş sahəsini xeyli genişləndirib. 26 yaşlı bu milyoner "YouTube"da 372 milyon, "Instagram"da isə 66,5 milyon izləyiciyə sahibdir və yalnız məzmun istehsal etməklə kifayətlənmir. Onun sahibi olduğu "Beast Industries" şirkəti "Feastables" adlı şokolad markasının əsas ortaqlarından biridir.
"Mashable" yazarı Tim Marçinə görə, bu şokoladlar olduqca dadlıdır. "Bloomberg"in investorlara göndərilən və araşdırdığı sənədlərə əsasən, "Feastables" ötən il 250 milyon dollarlıq satış həyata keçirib və 20 milyon dollardan çox mənfəət əldə edib.
Lakin "Bloomberg"in məlumatına görə, MrBeast-in "YouTube" kanalı və realiti-şousunu əhatə edən media biznesi də oxşar gəlir əldə etsə də, eyni dövrdə təxminən 80 milyon dollar zərər edib.
"After School" bülleteninin müəllifi Keysi Luisin qeyd etdiyi kimi, bu, "YouTube" məzmun istehsalçılarının daha yüksək keyfiyyətli videolar çəkmək üçün daha çox pul xərcləmək məcburiyyətində qaldığı bir dövrə təsadüf edir. Çünki platformadan, reklamlardan və ya brendlərdən gələn gəlirlər ciddi bir artım göstərmir.
Bu maliyyət problemi birbaşa MrBeast-in biznesini təsirləndirməsə də, daha geniş miqyasda yeni bir tendensiyanı işarə edir: brendinizi sosial media platformalarında tanıtmaq əvəzinə, onu şokolad kimi məhsullara çevirmək daha sərfəli ola bilər.
Aydın
