“Məktəblinin dostu şagirdlərin səsi rolunu oynayır” EKSPERT ŞƏRHİ
Gununsesi portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Məktəbli dostu layihəsi məktəblərdə şagirdlərin sosial mühitdə özünü rahat hiss etməsinə və dərsdənkənar problemlərin həllinə dəstək verir.
Bu layihədə məktəbli dostu şagirdlərin üzərində hansı rolu oynayır və gələcəkdə layihənin perspektivi varmı?
Həmçinin, məktəbli dostu işə qəbul olunarkən özünü inkişaf etdirmək üçün xüsusi təlimlərdən keçir?
Gununsesi.info-ya danışan təhsil eksperti Rizvan Fikrətoğlu mövzunu belə şərh edib:
“”Məktəblinin dostu” layihəsi Azərbaycanda bir neçə ildir tətbiq olunur və əsas məqsədi məktəblərdə şagirdlərin sosial mühitdə özünü rahat hiss etməsinə, dərsdənkənar problemlərin həllinə, həmçinin valideyin-müəllim-şagird əlaqələrinin daha sağlam qurulmasına dəstək verməkdir.
Bu proqram bir neçə aspektdə fəaliyyət göstərir. Məktəbli dostu şagirdlərə psixoloji dəstək göstərir, adaptasiyanı asanlaşdırır, məktəb daxili nizam-intizamın qorunmasına kömək edir, sosial layihələr və tədbirlər təşkil edir və valideynlərlə əlaqə quraraq şagirdlərin hüquqlarını qoruyur.
Şagirdlər bəzən ailə və sosial mühit, həmçinin dərs yükü ilə bağlı çətinliklərlə üzləşir. Belə hallarda məktəbli dostu məktəb psixoloqu ilə birlikdə dəstək göstərir. O, inzibati nəzarətçi deyil, amma şagirdlərin qaydalara əməl etməsi, dərsdən yayılmaması və zərərli vərdişlərdən uzaq durması üçün marifləndirici söhbətlər aparır”.
Rizvan Fikrətoğlu vurğulayıb ki, məktəbli dostu həmçinin şagirdlərin dərsdənkənar mədəni və idman fəaliyyətlərində iştirakını təşkil edir, valideynlərlə təmas qurur və uşaqların davranış problemlərinin həllinə vasitəçilik edir:
“Beləliklə, məktəbli dostu şagirdlərin səsi rolunu oynayır, onların hüquqlarının qorunmasına və zorakılıq hallarının qarşısının alınmasına nəzarət edir.
Layihənin uğuru isə seçilmiş kadrların peşəkarlığından və şagirdlərlə ünsiyyət bacarıqlarından asılıdır. Əgər məktəbli dostu yalnız nəzarətçi kimi qəbul olunarsa, layihənin effektivliyi azalır. Buna görə də, işə qəbul zamanı yalnız ali təhsil deyil, həm də xüsusi təlimlər tələb olunur.
Bu təlimlər uşaqların psixologiyası, pedaqogikası, konfliktlərin həlli, şagirdlərlə ünsiyyət bacarıqları, etik davranış qaydaları və ilk tibbi yardım kimi sahələri əhatə edir.
Təlimlər daimi olaraq yenilənir, çünki məktəb mühitində qarşıya çıxan problemlər dəyişir. Beləliklə, məktəblinin dostu layihəsi düzgün icra olunarsa, məktəb həyatının keyfiyyətinə real təsir göstərə bilər, amma uğur peşəkar və sistemli dəstək mexanizmlərinə bağlıdır”.
Firuzə Mahmudova


