Icma.az
close
up
RU
Menu

Bir biri ilə tələbə yoldaşı olan AZƏRBAYCANLI MƏŞHURLAR SİYAHI

ChatGPT də problem yarandı

“Arxeoloqlar 2400 illik qızıl xəzinə tapıb: gizlədilmiş sərvət hansı faciəli sirri daşıyır?“ Alimlərdən açıqlama

“Bələdiyyə seçkisi zamanı dedilər ki, bizi seçsəniz, yolu düzəldəcəyik, lakin o vaxtdan gediblər“ Elçin Əzizov ünvanında yaşayan sakinlər

Ailəsini qətl edən Əhmədin yeni görüntüləri və ifadəsi VİDEO

Zirə 1/4 finalda, Neftçi üçün kubok şansı bitdi YENİLƏNİB

Türkiyənin dostları: Azərbaycan birinci, Ermənistan isə... Sorğu

Millimizi FİFA turnirinin qalibi edən qələbə Video

Ramiz Mehdiyev haqqında görün nələr danışdı… KONKRET

Hərbi ekspert Şair Ramaldanov: İranın İsraillə quru sərhədləri yoxdur ki, Rusiyadan aldığı yüngül maşınlarla İsrailə hücum etsin

“Neftçi” heç vaxt kubokda 1/8 finalda dayanmamışdı!

Tramp sosial şəbəkədə çoxsaylı paylaşımlarla diqqət çəkib

Quraqlıqdan ən çox zərər çəkən BÖLGƏLƏR “Əkin sahələri istifadəsiz qalıb”

Bakıda avtomobil sürücüsü ilə birgə yandı YENİLƏNİB

Azərbaycan Kuboku: Turan Tovuz üçün asan sınaq, Zirə Neftçi yə qarşı

MİDA nın tikdiyi mənzillərdə təmir keyfiyyətsiz aparılıb? Foto

“Kontakt Home”da ər arvadını bıçaqladı

Tələblər bəzən o qədər sərt olur ki, çox istedadlı, elmə həvəsli gənclərin qarşısını alır Firdovsiyyə Əhmədovadan ETİRAZ

İspaniya mətbuatı: Xabi Alonsonun Real dakı taleyi qarşıdakı 3 oyundan asılıdır

Paşinyan Minsk Qrupu nun 2019 cu il təkliflərinə niyə cavab vermir? İki mühüm səbəb

Metronu zibilləyənlərə SƏRT CƏZA

Metronu zibilləyənlərə SƏRT CƏZA

Icma.az bildirir, Moderator.az portalına istinadən.

Bakı metrosunda istifadə qaydalarının pozulmasına görə bəzi cərimələrin məbləği artırılıb. 

İnzibati Xətalar Məcəlləsinin 306-cı maddəsinə əsasən, stansiyaların vestibülləri, keçidləri, platformaları, eskalatorlar və vaqonların salonlarının zibillənməsi və ya üzərlərində yazılar yazılması, məhdudiyyət çəpərləri və qadağanedici nişanlarla qorunan yerlərdən stansiyaya daxil olunması, eləcə də zərurət olmadan “sərnişin-maşinist” rabitəsindən istifadə edilməsi üçün cərimələr 15 manatdan 200 manata qədər artırılıb. Bu, cərimələrin 13,3 dəfə çoxalması deməkdir. Bundan əlavə, dəmir yoluna əşya atılmasına görə tətbiq edilən cərimə 30 manatdan 200 manata qədər yüksəldilib ki, bu da 6,7 dəfə artım deməkdir.

Bəzi digər qayda pozuntuları üzrə cərimələr dəyişməz qalıb. Məsələn, eskalatordan istifadə zamanı sürahinin üzərinə əşya qoymağa görə cərimə 20 manatdır. Eskalatorun sürahisini çıxarmaq, “Stop” düyməsindən zərurət olmadan istifadə etmək, siqaret çəkmək, qatar hərəkətdə olarkən vaqonun qapılarını açmaq, qatarın hərəkətini gecikdirmək, özbaşına dəmir yoluna düşmək və ya tunellərə, xidmət otaqlarına daxil olmaq kimi hallara görə isə cərimə 50 manat təşkil edir.

Həmçinin Bakı metrosunda icazəsiz olaraq metropolitenin elektrik şəbəkəsinə elektrik cihazlarının qoşulması üçün 70 manat, ventilyasiya şaxtası köşklərinə 25 metrdən yaxın məsafədə əşya yandırılmasına görə isə 100 manat cərimə nəzərdə tutulub.

“Bakı Metropoliteni” QSC-nin sədri Vüsal Aslanov jurnalistlərə açıqlamasında bildirib ki, ötən il qayda pozuntuları ilə bağlı ümumilikdə 374 nəfər inzibati məsuliyyətə cəlb edilib. Onun sözlərinə görə, təhlükəsizlik tələblərinə əməl olunmaması sərnişinlərin həyatını təhlükəyə ata bilər. “Keçən il qatar stansiyaya daxil olarkən üç dəfə sərnişinlərin relslərə düşməsi halları qeydə alınıb. Təəssüf ki, bu hadisələrdən ikisi ölümlə nəticələnib. Digər iki halda isə sərnişinlərin ehtiyatsızlığı ciddi təhlükə yaradıb”, - deyə V. Aslanov vurğulayıb. 

Ümumiyyətlə, son dövrlər ictimai yerdə siqaret çəkməyə, avtomobildən əşya atmağa və digər xoşagəlməz hərəkətlərə görə inzibati cəzaların məbləği artırılıb. Lakin cərimələrin artırılması çarədirmi? İctimai qınağın, maariflənmənin burada təsiri varmı?

Mütəxəssislər qeyd edir ki, cərimələrin artırılması yalnız qanun pozuntularını ödəmək məqsədini güdür və müəyyən qədər effektiv ola bilər, amma bu, məsələnin köklü həlli deyil. Cərimələr insanların davranışını dəyişməyə yetərli olmaya bilər, çünki bəzən insanlar yalnız cərimələrdən qaçmaq üçün deyil, qaydaların və təhlükəsizliyin vacibliyini anlamalıdırlar. Burada ən önəmli məsələ, əhalinin maarifləndirilməsidir. Metroda şuarlar yazılmalı, qaydalara riayət etmək barədə görüntülər və təlimatlar paylanmalıdır. İstifadəçilərə qaydaların vacibliyi anlatılmalı, təhlükəsizlik məsələləri gündəmə gətirilməlidir. 

Əlbəttə ki, metronun problemləri təkcə zibillə bağlı deyil. Məsələn, sıxlıq və qrafikin artırılması məsələləri də ciddi əhəmiyyət kəsb edir. Bəzi saatlarda metronun iş yükü o qədər böyük olur ki, sərnişinlər rahat hərəkət edə bilmir və bu, həm də təhlükəsizlik riskləri yaradır. Qatarların intervallarının azaldılması, yeni vaqonların əlavə edilməsi və müasir texnologiyaların tətbiqi ilə metronun bu sıxlıq problemi həll edilə bilər. Bununla yanaşı, qrafiklərin tənzimlənməsi, sərnişin axınının daha yaxşı idarə edilməsi və əlavə tədbirlər görmək metronun ümumi effektivliyini artırar.

Beləliklə, cərimələrin artırılması müəyyən qədər müsbət nəticələr verə bilər, lakin yalnız bu tədbirlər problemi tamamilə həll etməyə yetərli olmayacaq. Əsas məsələ, həm maariflənmə işlərinin gücləndirilməsi, həm də metronun infrastrukturunun inkişaf etdirilməsidir. Bu yolla həm insanların davranışı dəyişə bilər, həm də metroda istifadə rahatlığı təmin edilə bilər.

Mövzu ilə bağlı nəqliyyat üzrə ekspert Elməddin Muradlı “Yeni Müsavat”a danışıb. Ekspertin fikrincə, cərimələrin artırılması tamamilə vəziyyətdən çıxış yolu deyil, lakin bəzi hallarda buna ehtiyac duyulur: “Həqiqətən də, bəzən belə tədbirlər qaçılmazdır. Məsələn, normal bir insan niyə metroya girib sürahının üstünə çıxsın, orada siqaret çəksin, qatarı saxlasın və ya maşinistin işinə mane olsun? Bu cür davranışların səbəbini anlamaq çətindir. Nə məqsədlə bunu edir, nə qazandığını düşünür və ya nəyi ifadə etmək istəyir? Bu suallar təbii olaraq ortaya çıxır.

Bu səbəbdən mən şəxsən cərimələrin artırılmasının əleyhinə deyiləm. Çünki normal bir insan metroda nizam-intizamlı olmalı, davranış qaydalarını pozmamalıdır. Həmçinin digər insanların rahatlığını və hərəkətini ləngitməməlidir.

Əlbəttə, cərimə mexanizmləri tətbiq edilir və qanunlar buna uyğun şəkildə dəyişdirilir. Amma burada ciddi nəzarətin olduğunu söyləmək də çətindir. Uzun illər metrodan istifadə etmiş biri olaraq deyə bilərəm ki, indi ara-sıra yoldaşlarla istifadə edirik və müəyyən qayda pozuntularını hələ də müşahidə edirik.

Bəzi situasiyalarda bu cərimələr tətbiq edilir. Lakin bu cərimələrin olması, məncə, sırf metronun fəaliyyətini və ya işini yaxşılaşdırmaq üçün nəzərdə tutulmayıb. Cərimə, sadəcə, inzibati bir tənbeh növüdür və onun metroya birbaşa aidiyyəti yoxdur. Yəni bu cərimələr metronun büdcəsinə daxil olmur və onun üçün heç bir əhəmiyyəti yoxdur. Çünki cəriməni polis əməkdaşları tətbiq edir.

İnzibati cərimələr qanunlara uyğun olaraq dövlət büdcəsinə daxil edilir və metro ilə əlaqəsi yoxdur. Əslində metronun bu cərimələrdən asılılığı da yoxdur, çünki bu məbləğlər elə də böyük deyil. Amma hər halda, qanuni çərçivədə baxsaq, demək olar ki, bu cərimələr metronun bir məsələsi deyil. Metro əməkdaşları cərimə yazmır; cəriməni orada xidmət edən polis əməkdaşları tətbiq edir.

Ancaq sözsüz ki, burada maarifləndirmə işlərinə ehtiyac var. Metroda şüarların yazılması, qaydaları əks etdirən görüntülərin divarlarda yerləşdirilməsi vacibdir. Azərbaycan dilindən başqa, rus və ingilis dillərində də elanlar verilməsi faydalı olar. Belə addımlarla insanları maarifləndirmək mümkündür. Əsas məsələ budur. Lakin metronun digər problemləri də mövcuddur, məsələn, qatarların gecikməsi, intervalların pozulması və s. Bir daha qeyd edirəm ki, cərimələrin artırılması metronun gəlirini dəyişməyəcək".

Xalidə GƏRAY,

“Yeni Müsavat”

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:116
embedMənbə:https://moderator.az
archiveBu xəbər 23 Yanvar 2025 10:04 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Bir biri ilə tələbə yoldaşı olan AZƏRBAYCANLI MƏŞHURLAR SİYAHI

02 Dekabr 2025 16:57see476

ChatGPT də problem yarandı

03 Dekabr 2025 00:36see381

“Arxeoloqlar 2400 illik qızıl xəzinə tapıb: gizlədilmiş sərvət hansı faciəli sirri daşıyır?“ Alimlərdən açıqlama

02 Dekabr 2025 23:53see375

“Bələdiyyə seçkisi zamanı dedilər ki, bizi seçsəniz, yolu düzəldəcəyik, lakin o vaxtdan gediblər“ Elçin Əzizov ünvanında yaşayan sakinlər

02 Dekabr 2025 08:15see336

Ailəsini qətl edən Əhmədin yeni görüntüləri və ifadəsi VİDEO

03 Dekabr 2025 00:53see319

Zirə 1/4 finalda, Neftçi üçün kubok şansı bitdi YENİLƏNİB

02 Dekabr 2025 21:45see289

Türkiyənin dostları: Azərbaycan birinci, Ermənistan isə... Sorğu

03 Dekabr 2025 00:42see288

Millimizi FİFA turnirinin qalibi edən qələbə Video

03 Dekabr 2025 00:38see283

Ramiz Mehdiyev haqqında görün nələr danışdı… KONKRET

03 Dekabr 2025 16:51see200

Hərbi ekspert Şair Ramaldanov: İranın İsraillə quru sərhədləri yoxdur ki, Rusiyadan aldığı yüngül maşınlarla İsrailə hücum etsin

03 Dekabr 2025 00:10see162

“Neftçi” heç vaxt kubokda 1/8 finalda dayanmamışdı!

03 Dekabr 2025 00:24see162

Tramp sosial şəbəkədə çoxsaylı paylaşımlarla diqqət çəkib

02 Dekabr 2025 20:43see161

Quraqlıqdan ən çox zərər çəkən BÖLGƏLƏR “Əkin sahələri istifadəsiz qalıb”

02 Dekabr 2025 15:20see152

Bakıda avtomobil sürücüsü ilə birgə yandı YENİLƏNİB

03 Dekabr 2025 09:08see151

Azərbaycan Kuboku: Turan Tovuz üçün asan sınaq, Zirə Neftçi yə qarşı

02 Dekabr 2025 09:28see139

MİDA nın tikdiyi mənzillərdə təmir keyfiyyətsiz aparılıb? Foto

03 Dekabr 2025 15:21see137

“Kontakt Home”da ər arvadını bıçaqladı

02 Dekabr 2025 22:20see134

Tələblər bəzən o qədər sərt olur ki, çox istedadlı, elmə həvəsli gənclərin qarşısını alır Firdovsiyyə Əhmədovadan ETİRAZ

03 Dekabr 2025 12:22see131

İspaniya mətbuatı: Xabi Alonsonun Real dakı taleyi qarşıdakı 3 oyundan asılıdır

02 Dekabr 2025 08:42see128

Paşinyan Minsk Qrupu nun 2019 cu il təkliflərinə niyə cavab vermir? İki mühüm səbəb

02 Dekabr 2025 21:29see122
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri