MOREX şirkətində bağlamalar niyə “itir”?
Azpost saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Müştərilərdən biri 1 aydır ki, xarici anbara çatmış bağlamasının hələ də “yoldadır” statusunda qalmasından narazıdır. Müştəri bildirir ki, hər dəfə MOREX şirkətinin müştəri xidməti ilə əlaqə saxladıqda cavab qeyri-müəyyən olur və konkret izahat verilmir. AzPost xəbər verir ki, bu hal müştərilər arasında ciddi narazılıq yaradır.
Şikayətçi əlavə edir ki, fors major halları barədə heç bir xəbərdarlıq edilməyib, buna görə də yaranmış gecikmə onun üçün əlavə problemlər yaradıb. Üstəlik, şirkət tərəfindən heç bir kompensasiya və ya endirim təklif olunmayıb ki, müştərinin ziyanı müəyyən qədər də olsa qarşılanmış olsun.
Paylaş
Bu mövzuda digər xəbərlər:Saturnun həlqələri niyə itir? VİDEO
26 Mart 2025 16:05
Smartfonlarda şəbəkə itir ŞİKAYƏT
23 İyul 2025 10:54
İranın Hizbullahla kommunikasiyası itir RƏY
27 Dekabr 2024 06:30
Maskın şirkətində yoxlama
18 Dekabr 2024 01:19
İybilmə və dadbilmə nə vaxt itir?
15 Noyabr 2024 21:59
Baxış sayı:49
Bu xəbər 17 Noyabr 2025 01:04 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















