Icma.az
close
up
RU
Naxçıvanda işlək vaqonlar doğranaraq xaricə satılıb? ADY dən yayılan İDDİALARA CAVAB

Naxçıvanda işlək vaqonlar doğranaraq xaricə satılıb? ADY dən yayılan İDDİALARA CAVAB

Yayılan iddialara görə, Mahir Əliyevin rəhbərlik etdiyi “Naxçıvan Dəmir Yolları” MMC-də 2012-ci ildə istismara qəbul edilmiş vaqonlar doğranaraq, xaricə satılıb. Həmçinin, 2017-ci ildə ara stansiyalarının dəmiryolu xətləri sökülərək, İran İslam Respublikasına satılıb. Məsələni dəqiqləşdirmək üçün Demokrat.az  "Azərbaycan Dəmir Yolları" QSC - yə sorğu göndərib.
Qurumdan sorğumuza cavab olaraq bildirilib ki, 2012-ci ildə istismara heç bir vaqon qəbul edilməyib:
" Belə ki, 1992-ci ilin aprel ayından Naxçıvan MR tam nəqliyyat blokadasına alınandan sonra heç bir yük vaqonu istismara qəbul edilməyib. Hər bir qurumda olduğu kimi, “Naxçıvan Dəmir Yolları” MMC-də də dövrü olaraq utilizasiya aparılır. İstismar müddətini tam başa vurmuş, əsaslı və cari təmiri mümkün olmayan, aşılanmış vaqonlar da müəyyən dövrlərdə rəhbər qurumların müvafiq sənədləşməsindən sonra silinərək qanunvericiliyə uyğun olaraq invertar parkından çıxarılıb, istifadəyə yararlı hisssələri anbara mədaxil edilib. Tam korroziyaya uğrayan bərpası mümkün olmayan hissələr isə qara metal kimi yalnız Naxçıvan MR Vergi Xidmətində qeydiyyatda olan müəssisələrə satılaraq vəsaiti Cəmiyyətin hesabına keçirilib. Qəti şəkildə bildiririk ki, heç bir xarici şirkətə və ya şəxsə satış olmayıb. Satılan qara metalın sonrakı dövri hərəkətinə Cəmiyyət məsuliyyət daşımır. 2017-ci ildə ara stansiyaların yollarının sökülüb xaricə satılması iddiası da həqiqətə uyğun deyil. Çünki son illər ərzində sökülən bəzi yolların hesabına Muxtar Respublikada strateji əhəmiyyətli yeni dalan yolları çəkilib. Blokada şəraitində kəskin mal-material qıtlığı yaşanan bir dövrdə lazımi mal-materialın satılması fikri absurddur”.
 "Azərbaycan Dəmir Yolları" QSC (ADY)  “Naxçıvan Dəmir Yolları” MMC-də işçilərin kütləvi ixtisarları, işçi sayının 1700 nəfərdən 380-ə endirilməsi barədə xəbərlərə də aydınlıq gətirib:
“Hazırda “Naxçıvan Dəmir Yolları” MMC-nin fəaliyyət dairəsi kəskin şəkildə kiçilib. Belə ki, yolların əsaslı təmir müddətinin ötməsi, lokomotivlərin istismar müddətinin bitməsi səbəbindən ən vacib kriteriya olan hərəkətin təhlükəsizliyinin demək olar ki, təmin olunmamasına və risk dərəcəsinin artmasına görə yük və sərnişin daşınması tamamilə dayandırılıb. Belə bir şəraitdə işçi kontingentinin azaldılaraq işin həcminə uyğun səviyyəyə gətirilməsi təbiidir. 2021–2024-cü illərdə tədricən ixtisar prosesi aparılıb, mövcud vəziyyətə uyğun işçi heyəti saxlanılıb. Sərbəstləşən işçilərin Əmək Məcəlləsinə uyğun bütün təminatları ödənilib. Onu da qeyd edək ki, hazırda Zəngəzur dəhlizinin bir hissəsi olacaq Naxçıvan dəmir yollarında beynəlxalq şirkət tərəfindən yeni texniki-iqtisadi əsaslandırma hazırlanıb, layihələndirmə işləri aparılır. Layihələndirmə başa çatdıqdan sonra dəmir yollarının yenidən qurulmasına başlanılacaq”.
Vaqif Hüseynli
Demokrat.az
seeBaxış sayı:77
embedMənbə:https://demokrat.az
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri