Icma.az
close
up
RU
“Niva”nın yarım əsrlik detalları FOTO

“Niva”nın yarım əsrlik detalları FOTO

Avtosfer saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.

1977-ci ildən konveyerdə olan “Niva” (VAZ-2121 və modifikasiyaları) cəmi 2 il sonra 50 yaşını qeyd edəcək. Vəziyyəti təhlil etdikdə görünür ki, ruslar hələlik klassik “Niva”nı (Legend) konveyerdən çıxarmağa, yaxud əsaslı yeniləməyə maraqlı deyillər. 

Avtosfer.az xəbər verir ki, Rusiyada ictimai rəy də bu modelin obrazlı desək, 50 yaşını konveyerdə qeyd etməsini görmək arzusundadır. Bəli, zövqlər müxtəllifdir, lakin müzakirə obyekti deyil. 

Maraqlı burasıdır ki, “Niva”nın bəzi detallarının istehsalı maşın həyata vəsiqə almazdan qabaq başlayıb. Bunun da səbəbi məlumdur. O zaman Sovet rəhbərliyi maşının artıq istehsalda olan VAZ-2101 və VAZ-2106 ilə maksimum uyğunlaşdırılmasını tələb etmişdi. Tələbə ciddi riayət edilib. Bu səbəbdən bəzi detallar artıq 55 ildir istehsal olunur – VAZ-2101-lə eyni vaxtdan.

2025-ci ildə istehsal edilmiş “Niva”nın qapı kilidləri və bağlanma mexanizmi VAZ-2101-lə eynidir. Bunu detal kodundan bilmək mümkündür. Lakin bir fərq var: 2101-də bu detal İtaliya istehsalı idi. Sovet “Niva”sı və “Jiquli”lərdə 1991-ci ilədək detal Macarıstandan gəlirdi. Müstəqil və müasir Rusiyada isə yerli istehsaldır. Keyfiyyət fərqi göz qabağındadır. 

Şüşəsilənin mühərriki, intiqalı və özü də 2101-lə demək olar eynidir.

Mühərrik detallarına gəlincə: parazit val, qazpaylama zənciri, yumruqcuqlar, yaylar, klapanlar, yağ filtri ilk “Jiquli”dəkindən fərqlənmir. Doğrudur, injektora keçid zamanı ilk illərdə qazpaylama zənciri birqat (velosiped kimi) düzəldilsə də, tez sıradan çıxdığı üçün əvvəlcə istifadəçilər, sonra da zavod köhnə modelə (VAZ-2103) qayıtdı. Su nasosu da yarım əsrdə ciddi dəyişikliyə məruz qalmayıb.

Tormoz və transmissiya detallarının da çoxu 50 ildir istehsal edilir. Qabaq və arxa ötürmədəki reduktorlar 70-ci illərdə 2101 və 2103 olduğu halda, indi əsasən 2106-dır. Bu komponentin də yaşı 51-dən çoxdur.

Sürət qutusuna gəlincə, 1994-cü ildən Niva istisnasız olaraq beşpilləli sürətlər qutusu ilə dəstləşdirilir. Bu detal da başlanğıcını 1970-ci ildən götürür. “Jiquli”də beşpilləli ötürmə 1982-ci ildə ortaya çıxıb. Həmin dövrdə bu ötürmə yalnız eksport üçün nəzərdə tutulmuş maşınlara quraşdırılırdı. Xarici görünüş və dişli çarxlarına görə hər 2 ötürmələr qutusu arasında ciddi fərq yoxdur, biri digərini əvəzləyə bilir. 

Avtomobildə karbüratordan injektora keçid nəticəsində ciddi güc artımı baş verməsə də, yanacaq sərfiyyatı azalıb. Lakin yarım əsrdə avtomobilin səsini və vibrasiyasını azaltmaq mümkün olmayıb.

Hörmətli oxucu! Bəlkə sənə 50 ildir eyni formada istehsal edilən detal qəribə gələ bilər. Amma təəccübünə son qoymaq üçün 1 faktı deyim: istehsalı 2004-cü ildə dayandırılmış QAZ-3110-un şkvoreni (qabaq asqının problemli detalı) 1936-1942-ci illərdə istehsal edilmiş QAZ M1-lə eynidir. Sadə dildə desək, fərqli kütləyə, sürətə və təyinata malik avtomobillərdə 4 nəsil dəyişsə də, eyni detal 68 il olduğu kimi qalıb. Nəzərə alsaq ki, M1 öz başlanğıcını 20-ci illərin ABŞ avtomobillərindən götürür, o zaman əminlikdə deyə bilərik ki, bu detal 1 əsrə yaxındır istehsal edilir. “Volqa” 30 ildir istehsal edilməsə də, bu detal Rusiyadakı zavodlarda ehtiyat hissə kimi hələ də ştamplanır.

Daxiliyanma mühərriklərinin quruluşu əslində son 100 ildə çox dəyişməyib. Silindrlər bloku, dirsəkli val, çarxqolu-sürgüqolu mexanizminin ümumi quruluşu yarandığı gündən demək olar dəyişməyib.

Vüqar Yaşaroğlu

Hadisənin gedişatını izləmək üçün Icma.az saytında ən son yeniliklərə baxın.
seeBaxış sayı:113
embedMənbə:https://avtosfer.az
archiveBu xəbər 21 İyun 2025 14:40 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

ABŞ ın iddiası çox böyükdür

08 Avqust 2025 15:21see255

Okeanın möcüzəsi ilə bağlı PROBLEM: Dünyanın ən böyük mərcan rifinin üçdəbiri yox olub

07 Avqust 2025 05:01see237

Şəmkirdə dəhşətli qəzada ölənlərin kimliyi açıqlandı

07 Avqust 2025 09:21see143

Gömrük biznes dialoqu çərçivəsində növbəti görüş keçirilib

07 Avqust 2025 16:35see124

Əfsanədən onun şıltaqlığına reaksiya

07 Avqust 2025 07:16see121

Onlar da “Kızılcık Şerbeti”nə qatılır

07 Avqust 2025 04:55see120

Səbrli ol, Strukan!

07 Avqust 2025 18:31see119

Klyuçev sopkası püskürdü

07 Avqust 2025 08:30see119

Mina təhlükəsi ən aktual problemlərdəndir

07 Avqust 2025 09:47see118

İrandan “Hizbullah”a dəstək

07 Avqust 2025 04:49see117

Mən Putinlə tezliklə görüşə bilərəm Tramp

07 Avqust 2025 10:54see117

“Bakı Tbilisi qatarının bərpasını gözləyirik” Gürcüstan İqtisadiyyat Nazirliyi

07 Avqust 2025 15:32see115

Seda Sayanın dodaq uçuqladan var dövləti: Onun kirayə gəlirləri isə...

07 Avqust 2025 15:57see115

Pəhriz içkiləri şəkərli sodadan daha çox diabetə səbəb olur

07 Avqust 2025 09:04see113

Qızıl libaslar və lüks tualetlər: Rahib əfsanəvi Şaolini attraksiona çevirdi

07 Avqust 2025 06:02see113

Mingəçevir 30 futbolçu ilə hazırlaşsa da... SON DURUM

07 Avqust 2025 14:09see113

Çində asma körpüdə baş verən qəza nəticəsində beş nəfər həlak olub

07 Avqust 2025 06:29see112

Çimərliklərdən uşaqlara virus yayılır? Suçiçəyinə bənzəyir, lakin...

07 Avqust 2025 14:08see112

Kambocanın Baş naziri Trampın Nobel Sülh mükafatına namizədliyini irəli sürüb

07 Avqust 2025 18:26see112

UEFA Konfrans Liqası: Azərbaycan təmsilçiləri III təsnifat mərhələsinin oyunlarına çıxırlar

07 Avqust 2025 08:00see111
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri