Onlayn iPhone və televizor sifariş verdi, evə gətiriləndə qırıq çıxdı
Icma.az, Baku.ws saytına istinadən bildirir.
24 aprel 2025-ci il tarixində onlayn alış-veriş platforması vasitəsilə "iPhone" telefonu və televizor sifariş edib (sifariş nömrəsi: 11004538489). Hər iki məhsul həyat yoldaşımın ad günü münasibətilə hədiyyə məqsədilə alınıb.
Bu barədə Azər Rzayev adlı vətəndaş BAKU.WS-in "qaynar xətti"nə müraciətində bildirib.
O, vurğulayıb ki, göndərilən məhsullardan televizor qutudan çıxarılarkən zədələnmiş olub.
"Televizoru yalnız 30 aprel 2025-ci il tarixində – həyat yoldaşıma ad günü sürprizi etmək məqsədilə – qutudan çıxarmışam. Bu zaman televizorun ekranının daxildən zədələnmiş və çatlamış olduğunu müşahidə etmişəm. Sözügedən zədə açıq şəkildə daşınma və ya istehsal qüsurudur. Məhsul alındığı gündən bu tarixədək açılmayıb və istifadə edilməyib", - deyə şikayətçi bildirib.
Elə həmin gün də, məhsulu safaris verən şirkətlə əlaqə saxlanılsa da, bildiriblər ki, problem onlarla bağlı deyil:
"Mənə bildirildi ki, məhsulun dəyişdirilməsi mümkün deyil və guya bu zədə mənim tərəfimdən törədilib.
Bu iddia heç bir texniki baxış və ekspertiza keçirilmədən, sadəcə fərziyəyə əsaslanaraq irəli sürülüb".
Qeyd edək ki, Azər Rzayev kimi bir çox vətəndaş online sifariş zamanı aldıqları məhsullardan narazı qalır və eyni problem yaşayırlar. Bəs internet üzərindən alış-veriş zamanı vətəndaşlar nələri bilməlidir və problem hansı istiqamətdə həll edilməlidir?
Bu və digər suallara cavab tapmaq üçün Azad İstehlakçılar Birliyinin sədri Eyyub Hüseynov ilə əlaqə saxladıq. Qurum rəsmisi BAKU.WS-ə açıqlamasında bildirdi ki, online ticarətdə əhalinin aldadılması çox geniş yayılmış bir məsələdir.
"Elektron ticarət haqqında qanuna görə, istehlakçının hüququ var ki, 14 gün müddətində istehlakçının tələbini ödəməyən mal dəyişdirilsin. Dəyişdirilməyən mal olmasa qaytarılsın. Lakin əhali onlayn ticarətlə əks əlaqəni yaratmaqda çətinlik çəkir", - deyə ekspert bildirib.
Eyyub Hüseynov deyir ki, internet vasitəsilə əhali mal alan zaman çox diqqətli olmalıdırlar: Malı təhvil alan zaman mütləq açıb yerində baxmalıdırlar. Əgər məhsulun qüsuru olarsa bunun qeyd edilməsini tələb etməlidirlər. Məhsulu yerində yoxlamalıdırlar. Vətəndaşlar online alış-veriş zamanı qəbul etdikləri malı evə aparıb, sonra açmaq böyük səhvdir".
Eyyub Hüseynovun sözlərinə görə, bütün hallarda istehlakçı onlayn ticarətdə hüquqları pozularsa 012 499 76 00 telefonu ilə dövlət orqanlarına müraciət etsinlər.
Ziya SƏCCAD


