PAŞA Sığorta Dohada qəzaya uğrayan müştərisinin 53 min manatlıq xərclərini qarşılayıb
Apa.az saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.
PAŞA Sığorta şirkəti səyahət sığortalı müştərisinin 53 298 AZN xərcini qarşıladı.
Belə ki, Dohada səyahətdə olan şəxs avtomobil qəzası keçirərək xəsarət alıb və yüksək xərclərlə üzləşib. Hadisədən sonra PAŞA Sığorta sığortalı müştərisinin həm tibbi, həm də qohumlarının Dohaya gəliş xərcini ümumilikdə 53 298 AZN olaraq qarşılayıb.
Qeyd edək ki, səyahət sığortası ölkəxaricinə gedən hərkəsə tibbi xərclər, bagaj itməsi və digər gözlənilməz hadisələrdən dəyə biləcək zərərlər üçün 30 000 avroyadək təminat təqdim edir.
Hazırda qeyri-həyat sığorta sektorunun lideri olan PAŞA Sığorta şirkəti 2006-cı ildən fəaliyyət göstərir. "PAŞA Holding" qrupunun üzvü olan PAŞA Sığorta 700.000-ə yaxın korporativ və fərdi müştərisinə 36 növ könüllü və icbari sığorta üzrə xidmət göstərir. “AM Best” beynəlxalq reytinq agentliyi "PAŞA Sığorta" ASC-nin emitentin uzunmüddətli kredit reytinqini "BBB", maliyyə dayanıqlılığı reytinqini "B++", reytinq üzrə proqnozu isə “Sabit” səviyyəsində təsdiqləyib.


