Pilot pasportunu götürməyi unutduğu üçün təyyarə gəldiyi yerə qayıdıb
Bizimyol saytına istinadən Icma.az xəbər verir.
Bizimyol.info "trthaber"ə istinadən xəbər verir ki, Los Anceles Beynəlxalq Hava Limanından (LAX) şənbə günü yerli vaxtla saat 14:00-da 257 sərnişin və 13 ekipaj üzvü ilə havaya qalxan "UA 198" reysi Sakit Okean üzərindən geri qayıdıb və təxminən iki saatlıq uçuşdan sonra San Fransiskoya istiqamətlənib.
"United Airlines"dən verilən açıqlamada: "Pilotlardan biri pasportunu götürməyi unutmuşdu. Müştərilərimizin şikayətlərini aradan qaldırmaq və eyni axşam təyinat məntəqələrinə çatdırmaq üçün yeni komanda təşkil etdik. Sərnişinlərə yemək kuponları və kompensasiyalar verildi", - deyə bildirilib.
Yeni heyətlə təyyarə yerli vaxtla saat 21:00-da havaya qalxıb və təxminən altı saat gecikmə ilə Şanxaya çatıb. Təyyarədə olan çinli sərnişin Yang Shuhan bildirib ki, pilot “olduqca qəzəbli səs tonu” ilə açıqlama verib və “pasportumu unutdum” deyib.
Təyyarə San-Fransiskoya endikdən sonra hava yolu şirkəti tərəfindən 30 dollarlıq yemək çeki verilən Yanq pulu hava limanındakı yapon restoranında xərclədiyini bildirib. O, həmçinin "United"in internet saytı vasitəsilə təzminat üçün müraciət etdiyini və 14 iş günü ərzində cavab alacağı barədə məlumat aldığını bildirib.
Gecikmə səbəbindən bazar ertəsi iş planlarının pozulduğunu bildirən sərnişin pilotun dürüstlüyünü təqdir etsə də, bəzi sərnişinlərin bu vəziyyətdən "qəzəbləndiyini" və "çaşqın" olduğunu bildirib. Çinin "Instagram"a bənzər sosial media platforması "RedNote"da paylaşılan bir sərnişin şərhində: "İnsan iş yerində necə belə böyük səhv edə bilər?", - deyə ifadəsini istifadə edib və yazı 10 mindən çox bəyənmə toplayıb.
Sinqapurda yerləşən "Endau Analytics" aviasiya konsaltinq şirkətinin qurucusu Şukor Yusof hadisəni "Yunayted üçün utancverici" adlandırıb. Yusof: "Bu böyüklükdə qlobal hava yolu şirkəti üçün bu səhv qəbuledilməzdir. Bu, nizam-intizamın olmadığını göstərir", - deyə qeyd edib.
Hadisənin “Yunayted” üçün böyük xərclər yarada biləcəyini vurğulayan aviasiya eksperti: “Geri dönüş reysi zamanı boşaldılan yanacaq, sərnişinlərə verilən kompensasiya və əməliyyatların pozulmasını nəzərə alsaq, bu ehtiyatsızlıq aviaşirkətə baha başa gələ bilər”, - deyə qeyd edib.
Qadir, Bizimyol.info

