“Piyada keçidlərində işıqfor fazaları yenidən tənzimlənməlidir” Ekspert
Icma.az, Redaktor.az saytından verilən məlumata əsaslanaraq xəbər yayır.
Şəhər küçə və prospektlərində piyadaların işıqfor qarşısında uzun müddət gözləməsi həm hərəkət rahatlığını azaldır, həm də təhlükəsizlik baxımından risk yaradır.
Mövzu ilə bağlı Redaktor.az-a açıqlamasında nəqliyyat eksperti Rauf Ağamirzəyev bildirdi ki, işıqfor fazalarında piyadaların uzun müddət gözləməməsi üçün tədbirlər görülməlidir:
"Ümumiyyətlə, piyada keçidinin fazasının minimum müddəti T = D / 1.3 + 5 düsturu ilə hesablanır. Burada T – piyada keçidinin minimum müddətini (saniyə ilə), D – keçidin uzun tərəfi üzrə məsafəni (metr ilə) göstərir, 1.3 m/s – piyadanın təxmini hərəkət sürətidir. Əlavə olaraq, hərəkət qabiliyyəti məhdud, yavaş hərəkət edən və ya gecikən insanlar üçün 5 saniyə ehtiyat müddət əlavə olunur. Əgər faza tamamilə piyadalar üçün nəzərdə tutulubsa və bir neçə keçid mövcuddursa, bu halda müddət adətən ən uzun keçidin uzun tərəfi əsasında hesablanır, yəni D-nin maksimum dəyəri götürülür.
Göründüyü kimi, burada ən uzun “klassik” keçidin uzunluğu 20 metr idi və düsturla hesabladıqda piyada mərhələsinin müddəti 21 saniyə (20/1.3 + 5) olmalı idi. “Diaqonal” keçidlər tətbiq edildikdən sonra isə ən uzun kəsişmə artıq 35 metr təşkil edir və düstura görə piyada mərhələsi 32 saniyə (35/1.3 + 5) olmalıdır. Beləliklə, fazaya 10-11 saniyə əlavə etmək lazımdır".
Onun sözlərinə görə, “diaqonal keçidlərlə kəsişmələrdə piyada mərhələsini uzatsan, tıxac yaranar” deyə düşünənlər səhv düşüncədədirlər:
"Bir çox kəsişmələrdə piyada fazasının uzunluğu formulun tələb etdiyindən daha çoxdur. Mütəxəssislər başa düşürlər ki, keçidlər “L” şəklində olduqda piyadalar eyni anda iki keçiddən keçərək yolayrıcını birdən-birə keçməyə çalışırlar. Buna görə də adətən 4-5 saniyə artıq vaxt əlavə edilir ki, piyadalar hər iki keçidi ən azı sürətli gedişlə keçə bilsinlər. Əgər sözügedən kəsişmə belə olsaydı, 10 saniyə deyil, cəmi 5-6 saniyə əlavə etmək kifayət edərdi.Bütün kəsişmələrdə ötürmə qabiliyyəti ilə bağlı problem yoxdur. Piyada fazasını 10 saniyə artırmaq belə tıxac yaratmayacaq .Əgər faza minimum hesablanıbsa və ötürmə qabiliyyəti ehtiyatı yoxdursa, bu zaman nəqliyyat vasitələrinin keçid müddətini 1-2 faza ərzində 5-10 saniyə uzatmaq mümkündür. Bu, piyada fazasının artırılması nəticəsində yaranan faza balansını kompensasiya etmiş olacaq".
Nuriyyə NATİQQIZI


