Qəza AZALın bilet satışına necə təsir edəcək? AÇIQLAMA
Demokrat.az saytına istinadən Icma.az xəbər verir.
25 dekabr tarixində “Azərbaycan Hava Yolları” aviaşirkətinə məxsus J2-8243 nömrəli Bakı-Qroznı reysini yerinə yetirən “Embraer 190” təyyarəsi təcili eniş zərurəti ilə bağlı Aktau şəhəri istiqamətinə yön alaraq, Aktau şəhəri yaxınlığında qəzaya uğrayıb. Təyyarədə 5 ekipaj üzvü və 62 sərnişin olmaqla, ümumilikdə 67 nəfər olub. Qəza nəticəsində 38 nəfər həyatını itirib, 29 nəfər sağ qalıb. Qəzanın səbəbləri araşdırılır. Bədbəxt hadisə insanlarda təyyarə qorxusu yaradıb. Bu da öz növbəsində biletlərin satışına təsir edə bilər.
Məsələ ilə bağlı iqtisadçı Pərviz Heydərov Demokrat.az-a açıqlama verib.
O qeyd edib ki, ötən gün baş verən hadisə aviasiya nəqliyyatı üzrə bir faciədir:

“Bu hadisənin həmin bazara təzyiq göstərə biləcəyi ciddi mövzu ola bilməz. Əlbəttə, hər hansı bir aviaşirkətin təyyarəsində qəzanın baş verməsi həmin aviaşirkətin imici üçün mənfidir. Dünyada hər il yüzlərlə təyyarə qəzası olur. Bu hadisələr üzrə statistikaya nəzər salsaq görərik ki, Azərbaycanda bu halların baş verməsi minimumdur”.
Ekspert diqqətə çatdırıb ki, AZAL-ın Bakı-Qroznı reysi ilə hərəkət edən təyyarəsinin Aktau şəhəri yaxınlığında qəzaya düşməsi müstəqillik tarixində üçüncü ən böyük hadisədir:
“Hadisələrdən birincisi, 1995-ci ilin 5 dekabrında baş verib. Naxçıvan-Bakı reysi ilə hərəkət edən təyyarənin qəzaya düşməsi nəticəsində 52 nəfər (4 ekipaj üzvü-48 sərnişin) həlak olub. Hadisələrdən ikincisi, 2005-ci ilin 23 dekabrında baş verib. Bakı-Aktau reysi ilə hərəkət edən təyyarənin qəzaya düşməsi nəticəsində 23 nəfər (4 ekipaj üzvü-19 sərnişin) həlak olub. Ötən gün baş verən bədbəxt hadisə isə artıq hər kəsə məlumdur. 25 dekabrda olan qəza AZAL-ın tarixində baş verəcək sonuncu pis hadisə olacaq. Bu hadisə nə bilet satışlarına təsir edə, nə də təzyiq göstərə bilər. Belə qəzalardan heç bir ölkə sığortalanmayıb”.
Leyla
Demokrat.az
Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
Məsələ ilə bağlı iqtisadçı Pərviz Heydərov Demokrat.az-a açıqlama verib.
O qeyd edib ki, ötən gün baş verən hadisə aviasiya nəqliyyatı üzrə bir faciədir:

“Bu hadisənin həmin bazara təzyiq göstərə biləcəyi ciddi mövzu ola bilməz. Əlbəttə, hər hansı bir aviaşirkətin təyyarəsində qəzanın baş verməsi həmin aviaşirkətin imici üçün mənfidir. Dünyada hər il yüzlərlə təyyarə qəzası olur. Bu hadisələr üzrə statistikaya nəzər salsaq görərik ki, Azərbaycanda bu halların baş verməsi minimumdur”.
Ekspert diqqətə çatdırıb ki, AZAL-ın Bakı-Qroznı reysi ilə hərəkət edən təyyarəsinin Aktau şəhəri yaxınlığında qəzaya düşməsi müstəqillik tarixində üçüncü ən böyük hadisədir:
“Hadisələrdən birincisi, 1995-ci ilin 5 dekabrında baş verib. Naxçıvan-Bakı reysi ilə hərəkət edən təyyarənin qəzaya düşməsi nəticəsində 52 nəfər (4 ekipaj üzvü-48 sərnişin) həlak olub. Hadisələrdən ikincisi, 2005-ci ilin 23 dekabrında baş verib. Bakı-Aktau reysi ilə hərəkət edən təyyarənin qəzaya düşməsi nəticəsində 23 nəfər (4 ekipaj üzvü-19 sərnişin) həlak olub. Ötən gün baş verən bədbəxt hadisə isə artıq hər kəsə məlumdur. 25 dekabrda olan qəza AZAL-ın tarixində baş verəcək sonuncu pis hadisə olacaq. Bu hadisə nə bilet satışlarına təsir edə, nə də təzyiq göstərə bilər. Belə qəzalardan heç bir ölkə sığortalanmayıb”.
Leyla
Demokrat.az
Bu mövzuda digər xəbərlər:AZALın kapitan pilotundan AÇIQLAMA
27 Dekabr 2024 01:24
AZALın rəsmi nümayəndəsindən yeni AÇIQLAMA
25 Dekabr 2024 20:03
AZALın təyyarəsi niyə qəzaya uğradı? Nazirdən AÇIQLAMA
26 Dekabr 2024 03:44
AZALın təyyarəsi qəza enişi etdi Rəsmi
25 Dekabr 2024 11:00
Zelenskidən Azalın qəzaya uğramış təyyarəsi ilə bağlı AÇIQLAMA
27 Dekabr 2024 20:55
Baxış sayı:147
Bu xəbər 26 Dekabr 2024 18:35 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















