Reklam daşıyıcısı olan rəqəmsal platformalarda reklam şərtləri müəyyənləşir
Apa.az saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.
Reklam daşıyıcısı olan rəqəmsal platformalarda reklam şərtləri müəyyənləşir.
APA-nın xəbərinə görə, bu, Milli Məclisin bu gün keçirilən iclasında müzakirəyə çıxarılan “Reklam haqqında” qanuna təklif edilən yeni – 26-1-ci maddədə əksini tapıb.
Layihəyə əsasən, rəqəmsal platforma təsisçisi tərəfindən həyata keçirilən reklam yayımı “reklam”, “reklam hüququ əsasında”, “sponsorluq” və ya “tərəfdaşlıq” qeydi ilə müşayiət olunmalıdır.
Müzakirələrdən sonra qanun layihəsi səsverməyə çıxarılaraq üçüncü oxunuşda qəbul edilib.

Reklam daşıyıcısı olan rəqəmsal platformalarda reklam şərtləri müəyyənləşir
04 Fevral 2025 13:34
Rəqəmsal platformalarda reklam şərtləri müəyyənləşir
18 Mart 2025 11:46
Bunlar reklam daşıyıcısı hesab ediləcək
18 Mart 2025 12:05
Mobil tətbiqlər reklam daşıyıcısı hesab olunacaq
04 Fevral 2025 13:30

