Reklam daşıyıcısı olan rəqəmsal platformalarda reklam şərtləri müəyyənləşir
Apa.az saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.
Reklam daşıyıcısı olan rəqəmsal platformalarda reklam şərtləri müəyyənləşir.
APA-nın xəbərinə görə, bu, Milli Məclisin bu gün keçirilən iclasında müzakirəyə çıxarılan “Reklam haqqında” qanuna təklif edilən yeni – 26-1-ci maddədə əksini tapıb.
Layihəyə əsasən, rəqəmsal platforma təsisçisi tərəfindən həyata keçirilən reklam yayımı “reklam”, “reklam hüququ əsasında”, “sponsorluq” və ya “tərəfdaşlıq” qeydi ilə müşayiət olunmalıdır.
Müzakirələrdən sonra qanun layihəsi səsverməyə çıxarılaraq üçüncü oxunuşda qəbul edilib.
Bu mövzuda digər xəbərlər:Reklam daşıyıcısı olan rəqəmsal platformalarda reklam şərtləri müəyyənləşir
04 Fevral 2025 13:34
Rəqəmsal platformalarda reklam şərtləri müəyyənləşir
18 Mart 2025 11:46
Bunlar reklam daşıyıcısı hesab ediləcək
18 Mart 2025 12:05
Mobil tətbiqlər reklam daşıyıcısı hesab olunacaq
22 May 2025 16:13
Baxış sayı:90
Bu xəbər 22 Aprel 2025 12:57 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















