Reklam daşıyıcısı olan rəqəmsal platformalarda reklam şərtləri müəyyənləşir
Apa.az saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.
Reklam daşıyıcısı olan rəqəmsal platformalarda reklam şərtləri müəyyənləşir.
APA-nın xəbərinə görə, bu, Milli Məclisin bu gün keçirilən iclasında müzakirəyə çıxarılan “Reklam haqqında” qanuna təklif edilən yeni – 26-1-ci maddədə əksini tapıb.
Layihəyə əsasən, rəqəmsal platforma təsisçisi tərəfindən həyata keçirilən reklam yayımı “reklam”, “reklam hüququ əsasında”, “sponsorluq” və ya “tərəfdaşlıq” qeydi ilə müşayiət olunmalıdır.
if (!$ISMOBILE) : ?>
include(__DIR__.'/320x100.php');?>
Müzakirələrdən sonra qanun layihəsi səsverməyə çıxarılaraq üçüncü oxunuşda qəbul edilib.

Reklam daşıyıcısı olan rəqəmsal platformalarda reklam şərtləri müəyyənləşir
04 Fevral 2025 13:34
Rəqəmsal platformalarda reklam şərtləri müəyyənləşir
18 Mart 2025 11:46
Bunlar reklam daşıyıcısı hesab ediləcək
18 Mart 2025 12:05
Mobil tətbiqlər reklam daşıyıcısı hesab olunacaq
04 Fevral 2025 13:30

