“Səni bir dəqiqənin içində yox edərlər, teatrı atanın evindən gətirmisən?” ETİRAZ
Icma.az, Moderator.az saytından verilən məlumata əsaslanaraq xəbər yayır.
“Mən 4 il Akademik Milli Dram Teatrında çalışmışam. Oradakı Məlahət Abbasova ilə türk teatrında işləyən Məlahət Abbasova arasında böyük fərq var idi. Bizim teatrlarda olan rəhbərlər özlərini elə aparırlar ki, sanki dövlətin yox, atalarının teatrıdır. İstədikləri tamaşaları qururlar, istədikləri aktyorları işdən çıxarırlar, pis münasibət bəsləyirlər. Bu sözlərimi yalnız Akademik Milli Dram teatrı üçün söyləyirəm. Bizim Akademik Milli Dram Teatrı bu baxımdan çox şanssızdır. Hər gələn rəhbər öz hegemonluğunu göstərir. Allah rəhmət etsin, mən Həsən Turabovu görəndə qorxurdum. Halbuki o da məni, mən də onu çox istəyirdim. Öz-özümə fikirləşirdim ki, nəsə səhv olar, birdən məni teatrdan çıxararlar. Bunların heç birini mən türk teatrında yaşamadım. Türk teatrında hegemonluğu quran, əsas sözü deyən aktyorlardır”.
Bunu Moderator.az-a açıqlamasında Əməkdar İncəsənət xadimi, Türkiyədə yaşayan azərbaycanlı aktrisa Məlahət Abbasova deyib.
O daha sonra əlavə edib.
“Mən 6 il dünyanın ən böyük teatrı hesab olunan İstanbul Şəhər teatrlarında direktor müavini oldum. Bu 6 ildə mənim qapım bir dəfə də olsun bağlanmadı. Çünki mən ordan gələn aktyoru qapıda gözlədə bilmərəm. Türk teatrının özülü belə qoyulub. Adama deyərlər ki, sən kimsən? Teatrı çiyinlərində daşıyan aktyordur, rejissor deyil. Ona görə də sən bir rəhbər olaraq o qapını onların üzünə bağlaya bilməzsən. Türk teatrlarında deyə bilməzsən ki, “qapıda gözlə, telefonsuz gəl”. Adama deyərlər ki, sən dövlət xadimisən? Niyə görə bir aktyor telefonunu çöldə qoyub, direktorun yanına telefonsuz girməlidir? Teatr rəhbəri necə bir aktyora, aktrisaya hirslənə, söyüş söyə bilər? Sən bunu türk teatrında edə bilməzsən. Səni bir dəqiqənin içində yox edərlər. Mən direktor müavini idim, 1500-dən çox kollektivə rəhbərlik edirdim. Bu sistemi Azərbaycan teatrlarında dəyişdirərdim. Bədii rəhbərlər tamaşa səhnələşdirməməlidir. Bəli, sənət insanıdırlar, amma iki ildə bir dəfə tamaşa qoysun. Bu tamaşa bitir o birisinə başlayırlar, bu biri bitir, digərinə başlayırlar. Elə bil yanıqlıdırlar. Yadımdadır, bizim teatrımıza bir aktyorumuz bədii rəhbər gəldi, ardınca tamaşa qoydu və ona qadağan etdilər. Bədii rəhbər gedib bədii yaradıcılıq işləri ilə məşğul olsun. O niyə tamaş səhnələşdirməlidir? Səni teatra tamaşa səhnələşdirməyə gətiriblərsə, bədii rəhbərlikdən çıx rejissor işlə. Qruplaşmaları, intirqaları yaradan rəhbərlikdir. Azərbaycan teatrlarında rəhbər olsaydım birincisi bu intiriqaları yox edərdim, bütün aktyorları rollarla təmin edərdim. İntriqanın qoxusu olan teatrda heç bir zaman peşəkar səhnə əsərindən söz gedə bilməz. Bir rəhbər ki, ancaq tamaşa səhnələşdirir və həmin tamaşalar da uğursuzluğa düçar olur, ona niyə imkan verilməlidir ki, ikinci tamaşanı hazırlasın? Teatrda hegemonluq edəcək olan insanlar aktyor və aktrisalardır. Türk teatrı buna görə dünya səviyyəsinə qalxıb. Bu gün İstanbul Şəhər teatrları dünyanın hər yerində tanınan sənət ocağıdır”, - deyə aktrisa bildirib.
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:97
Bu xəbər 29 Oktyabr 2025 11:44 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















