Şərqlə Qərbi birləşdirən dəhliz Horadiz Ağbənd avtomobil yolunda tikinti son mərhələdədir REPORTAJ
Azertag portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.
Zəngilan, 6 noyabr, Ceyhun Xəlilov, AZƏRTAC
Horadiz–Cəbrayıl–Zəngilan–Ağbənd avtomobil yolunun tikintisi davam edir. Bu magistral Zəngəzur dəhlizinin bir hissəsini təşkil edir və birinci texniki dərəcəyə uyğun inşa olunur. AZƏRTAC-ın müxbirinin tikinti sahəsindən hazırladığı reportajı təqdim edirik.
Beş il öncə işğaldan azad olunan Zəngilanın dağ silsilələri üzərində, Həkəri çayının sahilində texnikanın gurultulu səsi əks-səda verir. Günəş şüaları buludların arasından süzülür, uzaqda beton konstruksiyalar üzərində fəhlələrin səsi eşidilir. Burada – Horadiz–Cəbrayıl–Zəngilan–Ağbənd avtomobil yolunun üzərində işlər son mərhələyə yaxınlaşır.
Hava və təbiət də sanki bu torpaqlarda aparılan quruculuq işlərinə sevinir, noyabr ayı olmasına baxmayaraq, hələ də öz şıltaq üzünü göstərməyə tələsmir.
Yolun Ağbənd istiqamətində yerləşən tunel sahəsində təxminən 20-yə yaxın işçi çalışır. Tunelə son toxunuşları edir, beton konstruksiyaları bərkidirlər.
Burada hər hərəkət bir planın hissəsidir - Zəngəzur dəhlizi layihəsi təkcə bir yol deyil, həm də böyük strateji sistemin arteriyasıdır. Zəngəzur dəhlizi təkcə region ölkələrini deyil, Asiya ilə Avropa arasında strateji iqtisadi, logistik və enerji axınlarını birləşdirəcək yeni körpü olacaq. Bu layihə vasitəsilə Azərbaycan nəinki öz tranzit potensialını tam reallaşdıracaq, həm də beynəlxalq əməkdaşlığın, sabitliyin və iqtisadi inteqrasiyanın mərkəzinə çevriləcək.
Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyinin mütəxəssisi Ziyəddin Həsənov deyir ki, Horadiz–Ağbənd avtomobil yolu birinci texniki dərəcəyə uyğun inşa edilir. Ümumi uzunluğu 126,3 kilometr olan magistralın 78,5 kilometrlik hissəsi altı hərəkət zolağından, 45 kilometrlik hissəsi isə dörd zolaqdan ibarətdir. Hərəkət hissəsinin eni 14 və 21 metr arasında dəyişir. Bu göstəricilər yolun həm yükdaşıma potensialını, həm də sürətli nəqliyyat axınına uyğunluğunu təmin edir.
Layihə çərçivəsində 8 qovşaq, 44 alt keçid, 5 üst keçid, eləcə də 314 suötürücü qurğu və ümumi uzunluğu 12 kilometr olan 3 tunel inşa edilib. Tunellərdə qazma işləri artıq yekunlaşıb – indi asfalt-beton örtüyünün son mərhələsi həyata keçirilir. Yol boyunca 24 körpü layihələndirilib, onlardan 23-ü tam hazırdır, biri üzərində isə işlər davam edir.
İşlərin 2026-cı ilin ikinci yarısında tam başa çatması planlaşdırılır.
Tunelin girişində ekskovator dayanıb. Arxada isə betonqarışdıran texnika işləyir. İş icraçısı Mirhüseyn Salayevlə söhbət edirik. “İşlər mərhələli şəkildə gedir. Əsas diqqət təhlükəsizliyə və davamlılığa yönəlib. Bütün gücümüzlə çalışırıq. Bu işdə əməyimizin olmağına sevinirik”, – deyə o bildirib.
Ətrafa göz gəzdirirəm. Hər kəs öz işi ilə məşğuldur. Bir vaxtlar səssizliyə bürünən, minalanmış ərazilərdə indi dünyanın böyük maraqla yanaşdığı yol çəkilir. O yol ki, Zəngəzur dəhlizinin bir hissəsi olacaq, Şərqlə Qərbi birləşdirəcək.
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:107
Bu xəbər 06 Noyabr 2025 18:32 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















