Sovet hərbçiləri 5 il fərqlə bu ölkənin 2 sərnişin təyyarəsini vurublar FOTO
Icma.az, Avtosfer saytından verilən məlumata əsaslanaraq xəbər yayır.
AZAL-ın Bakı-Qroznı reysini həyata keçirən təyyarəsinin raketlə vurulması xəbərində bütün ekspertlər bu məsələdə həmfikirdir. Bəs Rusiya tarixində əvvəllər belə hallar olubmu?
Avtosfer.az xəbər verir ki, Koreya Respublikası (Cənubi Koreya) ilə SSRİ arasında diplomatik münasibətlər 1990-cı ildə qurulub. O vaxtadək SSRİ bu ölkəni KXDR-in bir hissəsi hesab edirdi (Bunu Azərbaycan Sovet Ensiklopediyasında da görmək olar).
1960-cı illərdə Sovet ittifaqı pul qazanmaq üçün hava məkanını tranzit uçuşlara açdı. Avropadan Asiyaya uçan təyyarələr üçün bu yol qısa idi. Beləliklə, 1 may paradına hazırlaşan SSRİ-də 20 aprel 1978-ci ildə dünyanın diqqətini cəlb edəcək hadisə baş verdi. Paris-Seul reysi ilə uçan Koreya Hava Yollarına məxsus “Boeing 707” Kareliya üzərində (Finlandiya sərhədindən 80 km məsafədə) vuruldu. Sovet mənbələrinə görə, təyyarə kursdan yayınaraq Sovet İttifaqının hava məkanına daxil olub. Radarlarda naməlum obyekt göründüyü üçün qırıcılar havaya qaldırılıb. Hərbi dairə komandanlığı obyektin məhv edilıməsi əmrini verib. Su-25 təyyaəsinin pilotu kapitan Aleksanbdr Bosov “Boeing”in arxa hissəsinə keçərək hava-hava raketi ilə atəş açıb. Raker təyyarənin sol qanadı yaxınlığında partlayaraq onu qoparıb. Bu zaman sovet radarları qopub düşən qanadı qanadlı raket hesab edərək ona tərəf 2 raket buraxıblar (tanış mənzərə deyilmi?).

İdarəetməni itirən “Boeing” göl sahilinə düşüb. Hadisə nəticəsində təyyarədə olan 109 nəfərdən ikisi ölüb, 13 nəfər xəsarət alıb. Ertəsi gün TASS təxminən bu səpkidə xəbər yaydı: “aprelin 20-dən 22-nə keçən gecə naməlum təyyarə Barens dənizi istiqamətində SSRİ-nin hava məkanını pozub. Qayda pozan təyyarəyə görə havaya qaldırılan qırıcı naməlum təyyarədən onu izləyərək ən yaxın limana enməyi tələb etsə də, ekipaj hava gəmisini suya endirməyə qərar verib. Enişdən sonra təyyarənin Cənubi Koreyaya aid olduğu təsbit edilib”.
Hadisə nəticəsində həlak olan 2 nəfərin cəsədi krematoriyaya göndərilib, yaralılara yardım edilib. Ertəsi gün pilotlardan başqa hamı avtobusla Murmanska, ordan da ABŞ-a məxsus təyyarə ilə Helsinkiyə yola salınıb.
SSRİ təxliyəyə görə Cənubi Koreyadan 100 000 dollar tələb edib. Koreya bu vəsaiti ödəməyib, evakuasiya xərcinə görə təyyarənin qalıqlarını da aparmayıb. Vurulmuş “Boeing”in qalıqlarından sovet aviasiya mühəndisləri öz işlərində istifadə etdilər.

İstintaq təyyarəyə atəş açmaq əmri verən generallar və əmri icra edən hərbi pilotların şəraitə uyğun və adekvat davrandığı qənaətinə gəlib. Koreyalı pilotlar isə guya bağışlanmaq üçün SSRİ Ali Sovetinə məktub yazdıqları üçün onlar barədə cinayət təqibi dayandırılıb, SSRİ hüdudlarından kənara çıxarılıblar. Halbuki, sonradan belə bir müraciətin olmadığı üzə çıxıb.
Nə Koreya Respublikası, nə də beynəlxalq Mülki Aviasiya Təşkilatı SSRİ-yə qarşı iddia qaldırdı. Hadisədən 5 il sonra SSRİ bu dəfə Koreyanın başqa təyyarəsini vurdu. Amma bu dəfə ölkənin Şərqində. Bu isə ayrı xəbərin mövzusudur.
Vüqar Yaşaroğlu

