STEAM şagirdlərdə mühəndisliyə marağı artırıb
Icma.az bildirir, Azertag portalına istinadən.
Bakı, 13 noyabr, AZƏRTAC
Ötən il aparılan monitorinqin nəticələrinə əsasən, STEAM fənni tədris olunan siniflərdə oxuyan şagirdlərin yaradıcı problem həlli, tənqidi düşünmə, təşəbbüskarlıq və kommunikasiya bacarıqları üzrə göstəriciləri müqayisə qrupunun nəticələrindən daha yüksək olub.
Bu barədə AZƏRTAC-ın sorğusuna cavab olaraq STEAM Azərbaycan layihəsinin İctimaiyyətlə əlaqələr və kommunikasiya bölməsinin rəhbəri Gülnar Xanəliyeva məlumat verib. O bildirib ki, STEAM fənni tədris olunan şagirdlərin 65 faizində mühəndisliyə maraq artıb, 62 faizində texnoloji yenilikləri izləməyə motivasiya yüksəlib, 61 faizində isə dərslərin praktikliyi mövzunun daha yaxşı mənimsənilməsinə kömək edib.
Bu mövzuda digər xəbərlər:Şagirdlərdə psixoloji yorğunluğu artıran səbəblər nələrdir?
05 Mart 2025 00:37
Şagirdlərdə bədii mütaliə vərdişi yaradılmalıdır AÇIQLAMA
01 Noyabr 2025 16:04
Bu qərar şagirdlərdə psixoloji gərginlik yaradacaq Ekspert
27 May 2025 17:37
Bunlar şagirdlərdə yüklənmə yaradır psixoloji gərginlik artır
25 Yanvar 2025 16:29
Məktəblilərin “Rəqəmsal bacarıqlar” və STEAM layihələrinə marağı artır
03 Dekabr 2024 14:06
Baxış sayı:40
Bu xəbər 13 Noyabr 2025 16:16 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















