Striminq audiokitablar İsveç bazarında kağız kitabları əvəz edir
Icma.az, Azertag portalına istinadən məlumatı açıqlayır.
Stokholm, 19 aprel, Nərgiz Cəfərli, AZƏRTAC
2025-ci il İsveçin kitab sənayesi üçün dönüş nöqtəsi ola bilər: proqnozlaşdırılır ki, striminq audiokitablar gəlir baxımından nəşr edilmiş kitabları üstələyəcək.
AZƏRTAC xəbər verir ki, ötən ilin statistik məlumatlarına əsasən, “Storytel”, “Bookbeat” və “Nextory” kimi rəqəmsal platformalar genişlənməkdə davam edir, ənənəvi kitab mağazaları isə yüksək satış rəqəmlərinin qorunub saxlanmasına baxmayaraq, bazar payını itirir.
Tədqiqatçıların fikrincə, artan qütbləşmə müşahidə olunur: oxucular getdikcə daha çox janrdan asılı olaraq format seçirlər. Populyar ədəbiyyat - trillerlər, detektivlər, romantika - audio formatda fəal şəkildə istifadə olunur. Eyni zamanda, şeir, esse və “yüksək ədəbiyyat” getdikcə daha çox kağız kitab və kitab mağazaları ilə əlaqələndirilir.
Strininq xidmətlərinin nümayəndələri isə iddia edirlər ki, onlar birbaşa cildlənmiş kitablarla rəqabət aparmırlar, bütövlükdə istifadəçinin diqqəti uğrunda - sosial şəbəkələr, teleseriallar və podkastlarla mübarizə aparırlar.
“Biz rəqəmsal və fiziki formatların birgə mövcudluğuna inanırıq. Hər birinin öz funksiyası var”, - deyə “Nextory” qeyd edir.
Lakin, müəlliflərə pul ödənişi modeli İsveç Yazıçılar Birliyi tərəfindən tənqid doğurur. Onların fikrincə, mükafatlandırma çox aşağı və qeyri-sabitdir, alqoritmlərdən və kütləvi auditoriyanın üstünlüklərindən asılılıq isə nəşr olunan ədəbiyyatın dairəsini daraldır. Bundan başqa, çap olunmuş kitabın elit olacağı və daha geniş auditoriya üçün daha az əlçatan olacağı ilə bağlı narahatlıqlar da var.
Ekspertlər vurğulayırlar ki, kitab bazarının gələcəyi təkcə format seçimindən deyil, həm də onun ətrafında hansı mədəni məkanın formalaşacağından asılıdır. Striminq xidmətləri mütaliənin yayılması üçün yeni imkanlar açır, lakin eyni zamanda müəlliflər, naşirlər və oxucular qarşısında ədəbiyyatın keyfiyyəti, dərinliyi və əlçatanlığı ilə bağlı mühüm suallar qoyur.

