Süni intellekt brendlər haqqında düşüncə tərzimizi dəyişir
Sia Az saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.
...Özbaşına alış-veriş edə bilən süni intellekt agentlərinin meydana çıxması ilə ənənəvi marketinq inqilab edir.
SİA-xəbər verir ki, Salesforce-un məlumatına görə, istehlakçıların 24 faizi artıq süni intellektə onlar üçün seçim etmək üçün etibar edir və bu rəqəm minilliklər arasında 32 faizə yüksəlir.
...Forbes jurnalı yazır Süni intellekt emosiya, nostalji və ya marka bağlılığı hiss etmir.
Onu reklam şüarları və ya “arzu həyatı” obrazları heyran etmir. Bunun əvəzinə agentlər strukturlaşdırılmış məlumatlara əsasən məhsulları qiymətləndirirlər: qiymət, xüsusiyyətlər, rəylər və mövcudluq...
Əgər məhsul səhifəsi maşın qavrayışı üçün optimallaşdırılmayıbsa, brend “görünməz” qalmaq riski ilə üzləşir.
Bu, xüsusilə emosional komponentin minimal olduğu məişət əşyaları üçün doğrudur.
Süni intellekt, dezodorant markasını onilliklər boyu imic işinə əsaslanaraq qiymətləndirməyəcək - o, optimal qiymət/keyfiyyət nisbətini seçəcək.
Marketoloqlar uyğunlaşmalı olacaqlar: maşınla oxuna bilən formatları tətbiq etmək, API açmaq (tətbiq proqramlaşdırma interfeysi), mallar və xidmətlər haqqında məlumatların "şəffaf" strukturunu yaratmaq...
Gələcəkdə satış danışıqları insan müdaxiləsi olmadan maşından maşına aparılacaq.
Süni intellekt agentini təklifin faydasına “inandırmaq” üçün sistemləri indi hazırlamaq vacibdir. Yeni reallığa məhəl qoymamaq baha başa gələ bilər: süni intellekt axtarışına uyğunlaşdırılmayan brendlər mövqelərini və etibarlarını itirmək riski ilə üzləşirlər.
Əli Babayev


