Super Mario oyunudur, sanki... Piyada hərəkətini stimullaşdırmaq üçün baryerlər qaldırılmalıdır
Nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Rauf Ağamirzəyev Bizimyol.info xəbər portalına açıqlamasında bildirib ki, səki problemi demək olar ki, ümumrespublika problemidir və bununla bağlı ciddi tədbirlər görülməlidir.
Rauf Ağamirzəyev
“Səkidə hərəkət edən, hərəkət iştirakçısı piyadadır və piyadalar da şəhərin ən qorunmayan üzvüdür. Onların şəraiti yarandıqca piyada hərəkət edənlərin sayı çoxalır. Qısa məsafədə məhz piyada hərəkətini stimullaşdırmaq üçün piyada səkilərinin üzərində olan baryerlər aradan qaldırılmalıdır. Eyni zamanda standartlarda müasir yanaşmaları müasir tələbləri qoymaq lazımdır.
Küçə tikiləndə çox funksional küçənin piyada səkisi necə olmalıdır, hansı standartlara cavab verməlidir və eni nə qədər olmalıdırsa, bu dəyişikliklər vaxtında müəyyən edilməlidir. Təəssüflər olsun ki, bizdə vəziyyət yaxşı deyil.
Küçənin müasir reallığı əsasən bufer zonası olmalıdır. Bufer zonada işıq dirəyi, ağaclar və yol nişanları yerləşdirmək mümkün olmalıdır və ondan sonra tranzit zona olmalıdır. Tranzit zonadan sonra məhz hərəkətdə olan hissə, yeni piyadaların hərəkət etdiyi hissə olmalıdır. Sonra yenə bufer zona və o bufer zonadan sonra qalan sahələrdə küçə boyu olan obyektlərin, iaşə obyektlərinin və restoranların terası yerləşdirilə bilər. Amma bufer zonanı keçməmək şərti ilə, yəni insanların bir-birinə mane olmadan hərəkəti təmin olunmalıdır.
Digər məsələ piyada səkilərinin digər nəqliyyat vasitələri tərəfindən zəbt edilməsinin qarşısının alınması məsələsidir. Dünyada belə bir təcrübə var ki, dayanacaq və parkinq yerlərinin ayrılması üçün anticiblər qoyulur. Bizdə cib praktikası var, avtobus gəlir və o cür girməli və dayanmalıdır. Bunun əksini edirlər. Anticiblər dayanacağın başlanğıc və bitiş nöqtəsini müəyyən edir. Bunlar bir-birinə mane olmadan təşkil olunur. Belə olduğu halda həm piyadalar və dayanacaqda gözləyən sərnişinlər üçün təhlükəsizlik təmin edilmiş olur, həmçinin də avtobus da rahat yan ala bilir.
Digər praktika odur ki, avtobus dayanacaqlarının yerləşdiyi yerlərdə kassel bardyorları qoyulur, bu da inklüzivliyi standartlarına maksimum riayət etmək üçün çox gözəl bir həlldir. Bu, avtobus təkərlərin maksimum dayanacağa yaxınlaşmasını təmin edir. Həmçinin də müasir avtobuslar aşağı gövdəli olduğundan və bu növ səki daşları qoyulanda aradakı fərq belə minimumlaşır və rahat keçidi təmin edir”-deyən nəqliyyat eksperti qeyd edib ki, bu mənada birinci səkilər təftiş olunmalıdır.
Rauf Ağamirzəyev vurğulayıb ki, problemlər fərqli ola bilər.
“Köşkün yanında qoyulmuş soyuducuların onların götürülməsi çox qısa zamanda təşkil oluna bilər. Səkini zəbt edən piştaxtalar da tez aradan qaldırıla bilər. Digər məsələlər vaxt ala bilər. Bunların da qanuna müvafiq şəkildə həllini təmin etmək olar. Cəmiyyət olaraq biz hamımız bu məsələləri birinci sosial media və fərqli platformalarda işıqlandırmalıyıq. Eyni zamanda bunu rəsmi dövlət qurumlara rəsmi yazmaqla da məlumatlandırıb tələb edə bilərik. Bu da məsələnin ciddiliyini, vacibliyini bir daha qabartmış olacaq”-deyən nəqliyyat eksperti bildirib ki, səki məsələsi həm də təhlükəsizlik və vərdiş məsələsidir, tez-tez səslənən piyada məsuliyyəti anlayışına birbaşa təsir edən məsələdir.
İradə Cəlil, Bizimyol.info